Lauantai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗

9

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Hyvää huomenta. Eilen olin turhautunut mutta mietin näitä asioita yöllä. Ajattelen asioista edelleen väärin. En ole oikeassa. Sinä olet oikeassa ja myös mies. Minun täytyy kehittyä vielä. Olen iloinen, että olet apunani, vaikka tämän täytyy turhauttaa sinuakin. Miten jaksat minua auttaa; sitähän sinä teet. Kiitos sinulle siitä ja kaikesta. Olet hyvä mies ja toivon, että meistä joskus tulee ystäviä😁

    • Hyvääpäiväätänne

      Huomenta. Suksimaan, kiva keli. Kahvit ja eväät mukaan.

      • Kenellehän tämäkin oli tarkoitettu?
        Jos kutsutaan pistetään viestiä puhelimeen.


    • Huomenta-päivää Kuokka!

      Kiva tunne, kun on vapaapäivä kaikista isommista töistä ja päivä edessä ilman mitään isompaa tekemistä. Tänään ulkoilua, kuuma sauna, hyvää ruokaa, vähän viiniä, kynttilöitä, hyvää musiikkia ja hiljaiseloa. Siinä on ainekset tähän päivään. Oikein hyvää ja rentouttavaa päivää myös sinulle!

      • No Kiitos kiitos.


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
      Kuokka...näetkö mä toin kaikki sun naiset takas..se on vähän hassua..kun en kirjoita sulle niin muutkin lopettaa...hassua...
      Kivaa kun on paljon kirjoittajia....
      Jotkut nyt on..vähän jotain..
      Voihan se olla mustasukkainen mieskin..
      😂😂😂😂😂😂😂
      Meillä ahkerille on paljon ympärillä...vihaa ..kateutta...mustasukkaisuutta....
      No näit tunteita nyt tietenkin kaikil...
      Mä tarkoitin niille treffeillä...eilen kun kirjoitin..et naisille peräkammarin poikii...
      Mut miehillä paremmat saumat..ainakin se kenestä kirjoitin..ja ketä on käynyt tälläisillä treffeillä..tosi kivan näköinen nainen..
      Se on niin vaikeeta..kun ei oo enää kaxkympinen...kun vois ain rakastuu...
      Mä täs nyt viel istun kun meni pitkäx toi aamu..
      Kyl meinaan vähän mennä ulos..
      Mun pitäis kyl vähän imuroida...en oo ehtinyt..enkä jaksanut..kun on piikit lenkeily on raskaampaa..
      Mut ei haittaa..ehtiihän kaiken huomennakin..
      Muista..sateenkaari vie maahan satujen....oo häpi...tsau beibi...🐰🐇💌💫🎆

      • Pikkukukka ... kiitos .. noista.
        Aurinko paistaa nyt kyllä oikeastikkin ainakin täälä.
        Täytyy mennä pihatöihin kun on noin kiva ilmakin.
        Tännekkin voisit tulla imuroimaan😜
        Pikkukukka 🌹 lle.


    • aitoriitta

      Minä vietän päivää hiljaiselossa. Flunssa jatkunut kuukauden nyt, miehellä flunssa kesti kaksi kuukautta. Sitkeää flunssaa liikkeellä. Vie jo mehut. Ihana, kaunis ja kuulas päivä ulkona. Kevät tekee tuloaan. Hyvää päivää sinulle. Vietä sinä vähän aktiivisempi päivä😁

    • Iltaa Kuokka!

      Kiitän sinua lämpimästi; aamun-illan toivotukset haleineen anonyymiltä ihmiseltä auttoivat minua jaksamaan tammikuuhun. Aamun piristys ja illan odotettu hali neitille ja naiselle antoivat minulle paljon iloa ja suupielet kääntyivät väkiselläkin hymyyn. Jäi aina hyvä mieli! Toivotan sinulle kaikkea hyvää! Minä jatkan matkaani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe