Naiselle hyvää huomenta! 🤗
Lauantai aamuun
9
140
Vastaukset
- aitoriitta
Hyvää huomenta. Eilen olin turhautunut mutta mietin näitä asioita yöllä. Ajattelen asioista edelleen väärin. En ole oikeassa. Sinä olet oikeassa ja myös mies. Minun täytyy kehittyä vielä. Olen iloinen, että olet apunani, vaikka tämän täytyy turhauttaa sinuakin. Miten jaksat minua auttaa; sitähän sinä teet. Kiitos sinulle siitä ja kaikesta. Olet hyvä mies ja toivon, että meistä joskus tulee ystäviä😁
- Hyvääpäiväätänne
Huomenta. Suksimaan, kiva keli. Kahvit ja eväät mukaan.
Huomenta-päivää Kuokka!
Kiva tunne, kun on vapaapäivä kaikista isommista töistä ja päivä edessä ilman mitään isompaa tekemistä. Tänään ulkoilua, kuuma sauna, hyvää ruokaa, vähän viiniä, kynttilöitä, hyvää musiikkia ja hiljaiseloa. Siinä on ainekset tähän päivään. Oikein hyvää ja rentouttavaa päivää myös sinulle!- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Kuokka...näetkö mä toin kaikki sun naiset takas..se on vähän hassua..kun en kirjoita sulle niin muutkin lopettaa...hassua...
Kivaa kun on paljon kirjoittajia....
Jotkut nyt on..vähän jotain..
Voihan se olla mustasukkainen mieskin..
😂😂😂😂😂😂😂
Meillä ahkerille on paljon ympärillä...vihaa ..kateutta...mustasukkaisuutta....
No näit tunteita nyt tietenkin kaikil...
Mä tarkoitin niille treffeillä...eilen kun kirjoitin..et naisille peräkammarin poikii...
Mut miehillä paremmat saumat..ainakin se kenestä kirjoitin..ja ketä on käynyt tälläisillä treffeillä..tosi kivan näköinen nainen..
Se on niin vaikeeta..kun ei oo enää kaxkympinen...kun vois ain rakastuu...
Mä täs nyt viel istun kun meni pitkäx toi aamu..
Kyl meinaan vähän mennä ulos..
Mun pitäis kyl vähän imuroida...en oo ehtinyt..enkä jaksanut..kun on piikit lenkeily on raskaampaa..
Mut ei haittaa..ehtiihän kaiken huomennakin..
Muista..sateenkaari vie maahan satujen....oo häpi...tsau beibi...🐰🐇💌💫🎆Pikkukukka ... kiitos .. noista.
Aurinko paistaa nyt kyllä oikeastikkin ainakin täälä.
Täytyy mennä pihatöihin kun on noin kiva ilmakin.
Tännekkin voisit tulla imuroimaan😜
Pikkukukka 🌹 lle.
- aitoriitta
Minä vietän päivää hiljaiselossa. Flunssa jatkunut kuukauden nyt, miehellä flunssa kesti kaksi kuukautta. Sitkeää flunssaa liikkeellä. Vie jo mehut. Ihana, kaunis ja kuulas päivä ulkona. Kevät tekee tuloaan. Hyvää päivää sinulle. Vietä sinä vähän aktiivisempi päivä😁
Iltaa Kuokka!
Kiitän sinua lämpimästi; aamun-illan toivotukset haleineen anonyymiltä ihmiseltä auttoivat minua jaksamaan tammikuuhun. Aamun piristys ja illan odotettu hali neitille ja naiselle antoivat minulle paljon iloa ja suupielet kääntyivät väkiselläkin hymyyn. Jäi aina hyvä mieli! Toivotan sinulle kaikkea hyvää! Minä jatkan matkaani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612