Jatkuva ihailun kohden rasittaa

sinuakinkauniipi

Minkä teet, kun kauneus on minussa. Kaikki ihailevat ja naapuritkin ovat kateellisia. Kaikki miehet ovat haltioissaan kun tulen paikalle. Mun miestäkin huvittaa että jopas on kateellisia. Hän on minusta läytänyt hienon vaimon.
Miestä en jätä, tiedoksi kaikille miehille. On kiva kun ihastellaan, vaikka tiedän sen itsekin että olen kaunis.
Lapset ovat saaneet ihanan äidin, ja koulussa puhuvat minusta mitne voin olla niin kaunis, olenko missi. En mennyt kilpailuihin koska tiesin että voittaisin, ja halusin antaa rumille mahdollisuuden.
En voi mitään, pussiko päähän pitäisi laittaa että ei aina saisi kehuja?

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lueentisetvastaukset

Oletpa muuten kertonut tämän jutun aikaisemminkin. Selaa entisiä kirjoituksiasi ja uepa vastaukset sieltä. Ihan samat pätee vieläkin. Paitsi että onhan tästä jo aikaa kulunut ja olet muutaman vuoden ehtinyt rupistua.

• rupistumista

Tämän jutun oot aikaisemminkin kirjoittanut. Selaa ja lue vastaukset uudelleen. Muutama vuosi tosin kulunut, joten rupistumista voi olla niistä ajoista,

• Minkän sille tosiaan tekee toiset on kauniita ja toiset vähemmän kauniita, niin se vain no. Tärkeintä on se, että itse tulee toimeen itsensä kanssa, on itsensä kanssa sinut.

on se näin ei kauniinakin, ollut rasittavaa ilmeet ja kommentit omaan ulkoiseen habitukseen liittyen. mutta kaikki on suhteellista.

• sinuakinkauniipi

En ole kirjoittanut tätä aikaisemmin. Lapset ovat onnellisia kun saivat minut öidikseen ja heidän biologinen ex-äitinsä sai pakata kassit ja pussit ja löhteä tien päälle.

• Anonyymi

Tuskinpa nyt sentään riemusta kiljuivat kun keikari rikkoi perheen ja vei lapsille kuuluvan huomion ja ajan sekä rahan isältään joka ei muuta näe kuin "kauneuden".
        No, moni kakku päältä kaunis.

• Anonyymi

Rupee pitämään pyykkipoikaa nenässä ,kyllä kaikkoavat !

• Anonyymi

Olipa omahyväistä! Halusit mukamas antaa rumille mahdollisuuden. Kovat on ollu luulot itsestäs ja ulkonäöstäs.

• Anonyymi

Tämä ap on vanha katkera rupikonna, joka on yksinäinen ja mieleltään sairastunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7484
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2420
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2060
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      1996
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18