Jatkuva ihailun kohden rasittaa

sinuakinkauniipi

Minkä teet, kun kauneus on minussa. Kaikki ihailevat ja naapuritkin ovat kateellisia. Kaikki miehet ovat haltioissaan kun tulen paikalle. Mun miestäkin huvittaa että jopas on kateellisia. Hän on minusta läytänyt hienon vaimon.
Miestä en jätä, tiedoksi kaikille miehille. On kiva kun ihastellaan, vaikka tiedän sen itsekin että olen kaunis.
Lapset ovat saaneet ihanan äidin, ja koulussa puhuvat minusta mitne voin olla niin kaunis, olenko missi. En mennyt kilpailuihin koska tiesin että voittaisin, ja halusin antaa rumille mahdollisuuden.
En voi mitään, pussiko päähän pitäisi laittaa että ei aina saisi kehuja?

8

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lueentisetvastaukset

Oletpa muuten kertonut tämän jutun aikaisemminkin. Selaa entisiä kirjoituksiasi ja uepa vastaukset sieltä. Ihan samat pätee vieläkin. Paitsi että onhan tästä jo aikaa kulunut ja olet muutaman vuoden ehtinyt rupistua.

• rupistumista

Tämän jutun oot aikaisemminkin kirjoittanut. Selaa ja lue vastaukset uudelleen. Muutama vuosi tosin kulunut, joten rupistumista voi olla niistä ajoista,

• Minkän sille tosiaan tekee toiset on kauniita ja toiset vähemmän kauniita, niin se vain no. Tärkeintä on se, että itse tulee toimeen itsensä kanssa, on itsensä kanssa sinut.

on se näin ei kauniinakin, ollut rasittavaa ilmeet ja kommentit omaan ulkoiseen habitukseen liittyen. mutta kaikki on suhteellista.

• sinuakinkauniipi

En ole kirjoittanut tätä aikaisemmin. Lapset ovat onnellisia kun saivat minut öidikseen ja heidän biologinen ex-äitinsä sai pakata kassit ja pussit ja löhteä tien päälle.

• Anonyymi

Tuskinpa nyt sentään riemusta kiljuivat kun keikari rikkoi perheen ja vei lapsille kuuluvan huomion ja ajan sekä rahan isältään joka ei muuta näe kuin "kauneuden".
        No, moni kakku päältä kaunis.

• Anonyymi

Rupee pitämään pyykkipoikaa nenässä ,kyllä kaikkoavat !

• Anonyymi

Olipa omahyväistä! Halusit mukamas antaa rumille mahdollisuuden. Kovat on ollu luulot itsestäs ja ulkonäöstäs.

• Anonyymi

Tämä ap on vanha katkera rupikonna, joka on yksinäinen ja mieleltään sairastunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe