Mikä muumi-hahmo olisit ?

Sain tällaisen testin spostissa ystävältä. Testin mukaan olisin Muumipappa, vaikka olen nainen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005171279.html
Ilmoita

Minäpä olen niiskuneiti! Muumit ovat ihania, lapsenmieleni pääsee vauhtiin aina, kun käyn Naantalin muumimaailman ihmeitä näyttämässä lapsenlapsilleni.
Ihanaa, että tällainen paikka on olemassa! Kuinka moni teistä on käynyt?
Ilmoita
Olen Haisuli. Varastan herkkupöydästä hillot ja pannarit heti kun silmäsi välttää! Tykkään muutenkin tehdä jäynää, erityisesti .......lle.
1
Ilmoita
Toinen haisuli tässä. Muumimammoja löytyy kaffeepirtistä. Ne saa paistaa pannarit jotka pihistän ja panen …...hilloa.
7 VASTAUSTA:
Huomasin pirtin pöydällä jouluherkkuja. Lähdetään varkaille, otetaan tuhma Nuutti mukaan. Viedään herkut, istutaan joen rantaan ja juhlitaan kuusenkaristajaisia, kutsutaan Nuuska Muikkunen soittamaan kevät toi, kevät toi muurarin.
Haisulijess kirjoitti:
Huomasin pirtin pöydällä jouluherkkuja. Lähdetään varkaille, otetaan tuhma Nuutti mukaan. Viedään herkut, istutaan joen rantaan ja juhlitaan kuusenkaristajaisia, kutsutaan Nuuska Muikkunen soittamaan kevät toi, kevät toi muurarin.
Kidnapataan Skillan laittamaan retkipaikka ja tarjoilut kuntoon, lahjotaan se myös siivoamaan jäljet. Olisko siellä joku muukin mummukka seuraksi, vaikka tanssimaan. Laitan jopa dödöä tarvittaessa.
jesssss kirjoitti:
Kidnapataan Skillan laittamaan retkipaikka ja tarjoilut kuntoon, lahjotaan se myös siivoamaan jäljet. Olisko siellä joku muukin mummukka seuraksi, vaikka tanssimaan. Laitan jopa dödöä tarvittaessa.
Mielikkillä on maastokokemusta voisi tehdä nuotion ja päivystää tulta. Sinisirkku tanssahtelisi mielellään, tamppaisi lunta nuotiopaikan ympäriltä.
Haisulijess kirjoitti:
Mielikkillä on maastokokemusta voisi tehdä nuotion ja päivystää tulta. Sinisirkku tanssahtelisi mielellään, tamppaisi lunta nuotiopaikan ympäriltä.
Haisulijess=sinisirkku. Hae sinä ne nuotio puut ja anna Mielikin tanssia, hän on niin nätin näköinen katsella.
näin.paree kirjoitti:
Haisulijess=sinisirkku. Hae sinä ne nuotio puut ja anna Mielikin tanssia, hän on niin nätin näköinen katsella.
Kuvaeditorikäsittelyllä seitenkymppinenkin on kaunis katsella, miten sitten kun tanssimaan pistetään, kivuloinen on kertomansa mukaan. Hurskainen puiden kantoon, miesten hommia. Kristiina ehdottomasti jälkien siivoukseen, on perehtynyt roskapussilogistiikkaan. Sinisirkku en ole, olen haisuli. Sinisirkku on juuri nyt blinilounaalla.
Haisulijess kirjoitti:
Kuvaeditorikäsittelyllä seitenkymppinenkin on kaunis katsella, miten sitten kun tanssimaan pistetään, kivuloinen on kertomansa mukaan. Hurskainen puiden kantoon, miesten hommia. Kristiina ehdottomasti jälkien siivoukseen, on perehtynyt roskapussilogistiikkaan. Sinisirkku en ole, olen haisuli. Sinisirkku on juuri nyt blinilounaalla.
Haisuli siis haluaa roolittaa muumimaailman, ilmeisesti tuntee pirtin ja koko palstan. Turha tehdä testejä, kerro loputkin hahmot. Eikös kristiinakin haisuli, kun roskia dyykkaa ? Kai skillan sentään saa olla muumimamma ?
nomääräilesitten kirjoitti:
Haisuli siis haluaa roolittaa muumimaailman, ilmeisesti tuntee pirtin ja koko palstan. Turha tehdä testejä, kerro loputkin hahmot. Eikös kristiinakin haisuli, kun roskia dyykkaa ? Kai skillan sentään saa olla muumimamma ?
Sehän on selvyys, että skillan on muumimamma. Ystäväni haisuliminäkin antoi liikaa hommia muumimammalle. Työt pitää jakaa kuten mielipiteetkin niiden resussien mukaan mihin kukin on kykenevä.
+Lisää kommentti
Onko tämä 3+ palsta vai...?
1 VASTAUS:
On se....
Kaikki ovat kuin Hattivatteja, jotka heiluvat ilmeettöminä tuulen armoilla.
+Lisää kommentti
?????????????????
Testi!
Ilmoita
Niiskuneiti täällä ilmoittautuu kemuihin.
Mutta ei makeaa mahan täydeltä!
1
Ilmoita
Mä oon sitten muumipappa, ja toin Laten nurkkakaapista 3 ltr valkkarin. T'ssä vielä muutama bratvurstipaketti ja sinaknappia. moi
1 VASTAUS:
Ollaanko kavereita?
+Lisää kommentti
Voi kinkeli konkeli, mitäs täältä löytyy?
1
Ilmoita
Nipsu ( Sniff ) :-*
1
Ilmoita
Löysin tällaisen testin.

https://www.moomin.com/fi/mika-muumihahmo-olet/

Tässä olen muka muumipappa, mutten ole yhtään sellainen ja minäkin nainen !
1 VASTAUS:
Minäpä olenkin tuossa MÖRKÖ ! onko muita mörköjä, minäkin tahtoisin oman mörkökaverin ?
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mikä muumi-hahmo olisit ?

Sain tällaisen testin spostissa ystävältä. Testin mukaan olisin Muumipappa, vaikka olen nainen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005171279.html

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta