Moikka! Eli siis äiti ja iskä olis lähdössä viikoksi työmatkalle, mutta haluaa jättää mut mummille.
Ei halua jättää yksin, koska pelkää et järjestän jotkut ”kotibileet” tai jotain vastaavaa..
En haluis ees järjestää mitään vileitä koska oon tosi hiljanen ja mul on vaa pari kaverii muutenki xD
Ja meillä on myös koira joka ei tykkää ollenkaa vieraista, joten se ois mahdotonta jopa pitää jotain bileitä, kun koira olis paniikissa koko ajan. Ja tämä kyseinen koira on mulle tosi tärkeä. :3
Mutta niin en haluis mennä mummille koska tykkään olla yksin ja mummi ei oikee pidä musta, kun mun veli (joka on 19) on sen mielestä niin ihana ja kaikkee..
oon muutenki ollu jo kerran yön yli yksin kotona, joten 6 yötä ei olis mitenkää paha.
(ja veli ei asu tällä hetkellä suomessa niin se että oisin sen kans viikon ei myöskään ole vaihtoehto)
MUTTA NIIN piti alunperin kysyä, että saako laillisesti 15v olla n viikon yksin kotona? Jos ei oteta huomioon näitä ”Mutta jossain vaiheessa saattaa alkaa pelottamaan, varsinkin yöllä päläpälä..”
Kiitos jo etukäteen!
15v yksin kotona
Heipsunhei
3
55
Vastaukset
- rewqsa
Aikoinaan tuon ikäsinä lähettiin maailmalle satojen kilometrien päähän työn perässä ja nykyäänkin vielä opiskelemaan . Minun papan sisarukset 3 muuttivat ameriikkaan 15v mitä olen sukuluetteloa lukenu . Jos pimeys pelottaa valot päälle . Vaikka meitä oli 10sisarusta ja iso maalaistalo eli turvaa kaiketi piti olla kyllä pimeys oli pahin peikko ja ulkovessa ainoastaan :)
- kylläsaa
yli 12v saa olla lain mukaan yksin kotona- ja asua omillaan..
- HeipsunHei
Okei kiitos paljon!
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256