Sunnuntai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit .....

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haleja

      Huomenta vaan. Haleja sinnekin 😘

      • Kiitos! :)


    • aitoriitta

      Huomenta. Täällä ei mitään erikoista. Edelleen flunssainen. Nukun pitkiä öitä ja se helpottaa. Mietin vain kun kirjoitit jossakin viestissä vastuunotosta. Mitä sillä tarkoitat esimerkiksi minun tapauksessani. Mitä on odotettavissa?

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka....☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
      Moiiiii....😁😁😁😁😁😁
      Istun ja ajattelen elämää....🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
      Elämä on niin kummallista....😗😗😗😗😗
      Kaikkea tapahtuu maailmassa...
      Ilkeitä asioita...
      Kuka on vastuussa....
      Kolareita...kuolemia...mikä tarkoitus...🙂🙂🙂🙂
      Mikä on elämän tarkoitus......
      Mikx joillain paljon onnea..onnellisuutta..
      Jollain vain vastoin käymisiä....mikään ei onnistu....😒😒😒😒😒😒😒
      Ymmärrän et jokainen tekee valintoja itse....
      Elää omaa elämää...mutta sittenkin...
      Mikx jokainen ei vois elää onnellisena ain...
      Mut mikä on onnea toiselle ja toiselle...
      En puhu uskonnosta koska yläkerran Herra ei elä meidän elämää...me itse elämme...
      Hän antaa vain hyviä neuvoja...voimaa rakkautta...ken haluaa...
      Silti surettaa maailmassa tapahtuvat..
      Kaik ikävä....
      Itse yritän olla onnellinen joka päivä...
      Elämä on lahja...arvostan sitä...
      Ei itsestään selvyys...
      Pois kiire ..itsekkyys..ilkeys...kateus...
      Vain sisäinen rauha...mihin itse pyrin..
      Ei helppoa...mut pyrin...💖oo häpi...tsau beibi...🐇🐰💌💫

      • Pikkukukka ... Hei ... 😊
        Mites Pikkukukka nyt niin mietteissään?
        Ihminen voi joskus tehdä valintoja ei aina.
        Valinnat voivat olla hyviä sillä hetkellä, mutta sitten myöhemmin osoittautua huonoksi.
        Elämä ei ole ruusulla tanssimista, mutta ruusun piikitkin pistävät.
        Jos itselle tapahdukkaa mutta ympärillä tapahtuu epäoikeudenmukaisoa asioita joita ei aina ymmärrä. Kaikella on tarkoituksensa ihmistä koitellaan monin eri tavoin.
        Itsestäkin tuntuu joskus siltä että kaikki menee pieleen, en ole saanut kulta lusikkaa syntyessäni.
        Mutta elää pitää vaikka piruttaan, lainaten laulun sanoja.
        Vietäppä Pikkukukka 🌹 kiva päivä 🌞


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..☀️☀️☀️☀️☀️
        Kuokka..ihana vastaus..
        Huomaatko...sä puhuit mulle...ihanaa...👍💖Kivaa päivää myös sulle..tsau beibi...


      • Pikkukukka ...
        Sä olet aivan mahoton ...
        Kukahan nyt on ihana 💓
        Senkin Pikkukukka ...


    • Aamukahville

      Huomenta ja hyvää päivää Kuokka!

      • Päivää ja kiitos.


    • aitoriitta

      Olet aivan oikeassa. Jos minulla ei olisi ollut näitä vaikeuksia, olisin aivan toisenlainen ihminen. En olisi mukava. En ole nytkään täysin mukava mutta aikaisemmin olin kyllä monille kenkku. Nykyään olen mukavempi. Olen joutunut pyytämään monilta anteeksi ja vielä täytyy pyytää. Vielä on vaikeuksia luvassa pelkään. Toivon, että vaikeudet kohdistuvat minuun eikä esimerkiksi lapsiin.

    • aitoriitta

      Sinä olet kiva ja mukava. Olet armollinen ja lohduttava. Sinun ansiostasi tänään, kun olimme syöneet sunnuntailounaan ja kysyneet Ilta-Sanomien kymmenen kysymystä perhepiirissä kahviteltaessa, olin onnellinen. Ajattelin, että minulla on kaikki hyvin. Minä en tarvitse tämän enempää, en ketään muuta. Minulla on jo kaikki. Elämä on järjestänyt tämän kaiken minulle. Minulla on hyvä olla. Saan vielä perheen ulkopuolelta tukea ja kevyttä puskemista eteenpäin. Minä olen nyt ymmärtänyt. Minulle jo riittää. Minun ei tarvitse kurkotella enää minnekään muualle. Kaikki on jo tässä. Huikeaa😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe