Zonette katsoo

Katson muutamalle tässä päivän aikana.

24

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin_onneton

      Aloitin vasta uuden työn, joka on osoittautumassa pettymykseksi. Tämä kaikki yrittäminen on enemmänki kuin hakkaisi päätä seinään koko ajan, mutta eipä ole vaihtoehtojakaan. Tai tietenkin voisin jäädä kotiin makaamaan, mutta tuskin silloinkaan mitään hyvää tapahtuu. Löydänkö koskaan minulle sopivaa työtä, jotta voisin myös elämää alkaa perustamaan? Mitä tähän työasiaan näkyy?
      Rakkaudessakaan ei ole tapahtunut vuosiin mitään ihanaa. Onko mitään piristystä näkyvissä ankeaan elämääni?
      Ja pahin onglema on lapseni, jonka kanssa huonot välit ja tämä asia tappaa minut hitaasti...

      • zonette

        Uusi tytulet se löytämään näkyy sinulle maaliskuussa.Oman etsinnän kautta.Heinäkuun puolella rakkaus tulee elämääsi ja se puhdistaa sinun elämääsi perusteellisesti.Kaikki vanha poistuu ja uusi elämä astuu esiin.Älä pyristele vastaan vaan anna sen tapahtua.Sekin on kohta ohi lapsesi kanssa.Asuuko hän vähän kauvempana?Hän tuntee itsenssä jotenkin paremaksi ihmiseksi myös jokin sude tässä on myös olemassa.Sanoinsin että napakka ote ja puolesi pitäminen korjaa tän asian lapsesi kanssa.Riita on mitätön ja väärin ymmäretty kummankin puolelta.Zonette


      • Niin_onneton
        zonette kirjoitti:

        Uusi tytulet se löytämään näkyy sinulle maaliskuussa.Oman etsinnän kautta.Heinäkuun puolella rakkaus tulee elämääsi ja se puhdistaa sinun elämääsi perusteellisesti.Kaikki vanha poistuu ja uusi elämä astuu esiin.Älä pyristele vastaan vaan anna sen tapahtua.Sekin on kohta ohi lapsesi kanssa.Asuuko hän vähän kauvempana?Hän tuntee itsenssä jotenkin paremaksi ihmiseksi myös jokin sude tässä on myös olemassa.Sanoinsin että napakka ote ja puolesi pitäminen korjaa tän asian lapsesi kanssa.Riita on mitätön ja väärin ymmäretty kummankin puolelta.Zonette

        Kiitos Find the! Lapsi on todella kylmä/julma eikä syy ole aina minussa. Tai siis enhän täydellinen ole, muut ei kukaan muukaan mutta rakkaus on ollut aitoa.


    • Härkänainen73

      Työ ja rakkaus..
      Mitä näet työkuvioihin? Tykkään työstäni, mutta ilmapiiri esimiehen johdosta vaikea. Onko uutta näköpiirissä vai lähteekö esimies?

      Rakkaus, mitä näet tähän. Syksyllä päättyi suhde, joka lopulta perustui valheelle. Monta hukkaan heitettyä vuotta. Tuleeko uusi rakkaus ja onko mahdollisesti joku jonka jo tunnen entuudestaan?

      • zonette

        Tämä esimies on vahva persoona ja hän huomaa pohjavedet työssään.Hän on ottannut sinut silmätikuksi, älä aliarvioi häntä.Uusia ideoita on tulossa työpaikalesi ja sitä mukaa myös työ ympäristö muuttuu, vaikka tämä ihminen ei lähdekään sieltä pois.Ja kahlehdivat rajoitukset hellitävät vähitellen.Lokakuussa siulle tulee uusi suhde nyt sinun täytyy tehdä sellaista mitä oikeasti haluat tehdä.Zonette


    • Taloushukassa

      Hei Zonette!
      Saanko talouttani järjestykseen mitenkään tälle vuodelle vai jatkuvatko ongelmani edelleen. Miten löytyisikö rakkautta jo pian, nelisen vuotta olen ollut yksin, kiitos

      • zonette

        Sinulle tullaan antamaan uusi mahdollisuus tälle vuodelle että saat elämäsi järjestykseen.Ja se on päätös joka vaikuttaa sinuun koko mloppu elämän.Viellä vähän kärsivällisyyttä tarvitaan sitten se on ohi.Rakkauteen sinulle näkyy hyvää jokin vanha tuttava tai suhde nostaa uudelleen päätään tunteille.Zonette


      • Taloushukassa

        Kiitos Zonette, tuo talouden selkiytyminen on minulle todella iso asia.


    • Tuuliajolla79

      Hei zonette!rakkauteen kaipaisin katsantaa..

    • lasinsirpaleinen

      Kiva jos katsot täällä-2 kysymystä- eli 1-minkä takia orastavat miestuttavani eivä halua pitää yhteyttä vaikka luulin kavereiksi? 2 -MITÄ kuuluu kevt-talveen ...helpottuuko yksinäisyyden tunne ja ,mitä positiivusta edes vähän näkyvillä? Talven lapsi-nainen ps tässä kuukauden aikana ollut inhoittavia ihmisiä kohtaamisissa,,,,mikä syynä ilkeyksiin?

      • odottelen

        Zonette 222,pitihän se arvata että irvileuat tuli mun ketjuun kysymyksen perään-odotan kärsivällisenä sun tulkintaasi...t lasinsirut.


    • Kristalliboltsi

      Moi Zonette222!
      Katsotko. Näetkö saman kun minä. Boltsissa näkyy, et me ruvettaisiin seurustelee.

      • zonette

        Oi tämä oli yllätys kun huolit vanhan mummun.


      • Kristalliboltsi
        zonette kirjoitti:

        Oi tämä oli yllätys kun huolit vanhan mummun.

        Näit siis saman. Totta kai huolin, minäkin olen vanha äijä. Saa nähdä missä tavataan.


      • Antiboltsi
        zonette kirjoitti:

        Oi tämä oli yllätys kun huolit vanhan mummun.

        Älä huoli narskuboltsia!! Olet ihana Zonette!🧡


    • Toivoen

      Olen yksinäinen nainen.Ollut jo kauan.Onko mitään muutosta näkyvissä? Haluaisin vielä kokea rakkauden,mutta onko ajatus aivan utopistinen? Kiitos jos vastaat.

    • Kiintynyt

      Kaysoisitko ystävällisesti myös minulle joka olen hukassa ja en tiedä mitä tekisin.
      . Kannattaako minun palata nykyiseen työpaikkaani vai etsiä joku toinen?
      Tapaam erään naisen 15.1, näetkö mitä meidän välillä?

    • Minä11

      Minulla on ikävä ex-mieheni J...a!

    • mahdatkohan

      Jos viellä jaksat katsoa. Tuleeko meistä koskaan valmista miehen kanssa, joka on jäänyt ajatuksiini? Onko tulevasta lauantaista mihinkään mahdollisuuteen vai vain irtiotto arjesta?

    • Pauliinatar

      Hei. Katsotko tähän vuoteen. Työpaikka vakituinen, mieskin on. Kiitos<3

    • Milloinsaavut

      Muuttaako tämä vuosi rakkauden asiani? Ei tunnu olevan minua varten ketään vapaata sielua?
      Miltä näyttää?

    • TuulikellotSoi

      Miltä näyttää työasiani? Naisia on ainakin paljon. Meiltä puuttuu pomo ja se on paljon se . Plus kateus rehottaa.
      Mitä näyttää kotiasiat ? Muuttuuko ne paremmiksi ja onko onni myötäinen? Olen yksinäinen vaikka en sitä itse halua. Kiitos..

    • Heidixxx

      Hei Zonette! Jos voisit katsoa minullekin niin olisin kovin kiitollinen. Minulle saa katsoa mihin tahansa asiaan tai ihan yleisesti, mutta erityisesti mietityttää, kannattaisiko minun hakea erästä työpaikkaa mitä olen miettinyt (kyseessä myyntityö).

      Iso kiitos jos voit katsoa! :)

    • TuulikellotSoi

      Zonette jos käyt täällä vielä olisi se kysymys tuolla ...Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe