Mene jo, lähde

menejo

"Olen viettänyt 50 vuotta kuunnellen niitä taukoamatta, nälvijäporukka vaan välillä vaihtuu ja käyttäytyy aina kuin kuvittelisi olevansa ensimmäinen. Se on edelleen mysteeri minulle mistä ilmiö johtuu. "
Et sitten vaan ole edes ajatellut edes kurkistaa peiliin.
(Ei pitäisi provosoitua eikä ärsyyntyä, mutta... Ei hyvä ihme kun ei kestä pää tuota tyyppiä.)

"Mutta jos tänne jämähtää niin ei varmaankaan kehity kovin nopeasti ainakaan,"
Mene hyvä ihminen nyt muualle kehittämään sitä päätäsi ihan miksi haluat. Se ei tätä palstaa kiinnosta. (Lukuunottamatta jotain kummaa pölypalloa joka roikkuu persauksissasi).

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukakuulolla

      Kenelle toi viestisi on tarkoitettu?

      • menejo

        Tyyppi löytää siitä itsensä... Tai ehkä ei löydäkään...
        Autan sen verran että alkaa p:llä sen palstanikki.


      • ymmärsinkuka
        menejo kirjoitti:

        Tyyppi löytää siitä itsensä... Tai ehkä ei löydäkään...
        Autan sen verran että alkaa p:llä sen palstanikki.

        Et kai nyt vaan yllytä häntä tällä viestittelylläsi?


      • ymmärsinkuka kirjoitti:

        Et kai nyt vaan yllytä häntä tällä viestittelylläsi?

        Niin , mikähän lienee tämänkin aloituksen motiivi.

        Miksi on pitänyt vielä tehdä erillinenkin aloitus ko. henkilöstä, ikäänkuin häntä ei olisi huomoitu jo vallan tarpeeksi ja lähestulkoon kaikki keskustelut vähintäänkin päättyvät ko, henkilöön, vaikka aloitusen aihe jotain muuta olisikin.

        Tosiaan aloituksen aiheen motiivia ei voi taustaa ajatellen kuin ihmetellä, etteikö mikään riitä, lisääkö vaan halutaan keskustelua ko. henkilöstä.

        Mitä tulee yllyttämiseen, niin äkkiseltään ajattelisin, et aloituksella ehkä toivotaan, et hyvinkin sankoin joukoin lähdettäisiin keskustelemaan ko. henkilöstä, että hän saisi huomiota lisää ja lisää, kun sillä laadulla ei niin väliä, oli se negatiivista tai positiivista.


      • menejo
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin , mikähän lienee tämänkin aloituksen motiivi.

        Miksi on pitänyt vielä tehdä erillinenkin aloitus ko. henkilöstä, ikäänkuin häntä ei olisi huomoitu jo vallan tarpeeksi ja lähestulkoon kaikki keskustelut vähintäänkin päättyvät ko, henkilöön, vaikka aloitusen aihe jotain muuta olisikin.

        Tosiaan aloituksen aiheen motiivia ei voi taustaa ajatellen kuin ihmetellä, etteikö mikään riitä, lisääkö vaan halutaan keskustelua ko. henkilöstä.

        Mitä tulee yllyttämiseen, niin äkkiseltään ajattelisin, et aloituksella ehkä toivotaan, et hyvinkin sankoin joukoin lähdettäisiin keskustelemaan ko. henkilöstä, että hän saisi huomiota lisää ja lisää, kun sillä laadulla ei niin väliä, oli se negatiivista tai positiivista.

        "Mitä tulee yllyttämiseen, niin äkkiseltään ajattelisin, et aloituksella ehkä toivotaan, et hyvinkin sankoin joukoin lähdettäisiin keskustelemaan ko. henkilöstä, että hän saisi huomiota lisää ja lisää, kun sillä laadulla ei niin väliä, oli se negatiivista tai positiivista."
        En mitään noin mutkikasta ajatellut ollenkaan. Tiedän kyllä että kaikenlaista aloitukset voi synnyttää. Mutta ihan purin oman ajatukseni tuossa. Tulin sivulle ja taas löysin tuota samaa shittiä. Ja niinkuin aloituksessa sanoinkin, tiedän että ei saisi provosoitua, mutta noin nyt vaan kävi että provosoiduin.
        Olisi mukavampi vaikka kukaan ei olisi kirjoittanut mitään kuin että tuo tyyppi noita samoja luultavasti vielä epätosiakin höpinöitään jakaa.
        Kenenkään muun ei tarvitse ottaa tähän kantaa jos ei halua ottaa. Mutta jos joku haluaa ottaa kantaa niin saa ottaa kun tämä ihan vapaasti auki kaikille tämä palsta kirjoitella.


      • menejo kirjoitti:

        "Mitä tulee yllyttämiseen, niin äkkiseltään ajattelisin, et aloituksella ehkä toivotaan, et hyvinkin sankoin joukoin lähdettäisiin keskustelemaan ko. henkilöstä, että hän saisi huomiota lisää ja lisää, kun sillä laadulla ei niin väliä, oli se negatiivista tai positiivista."
        En mitään noin mutkikasta ajatellut ollenkaan. Tiedän kyllä että kaikenlaista aloitukset voi synnyttää. Mutta ihan purin oman ajatukseni tuossa. Tulin sivulle ja taas löysin tuota samaa shittiä. Ja niinkuin aloituksessa sanoinkin, tiedän että ei saisi provosoitua, mutta noin nyt vaan kävi että provosoiduin.
        Olisi mukavampi vaikka kukaan ei olisi kirjoittanut mitään kuin että tuo tyyppi noita samoja luultavasti vielä epätosiakin höpinöitään jakaa.
        Kenenkään muun ei tarvitse ottaa tähän kantaa jos ei halua ottaa. Mutta jos joku haluaa ottaa kantaa niin saa ottaa kun tämä ihan vapaasti auki kaikille tämä palsta kirjoitella.

        "Kenenkään muun ei tarvitse ottaa tähän kantaa jos ei halua ottaa. Mutta jos joku haluaa ottaa kantaa niin saa ottaa kun tämä ihan vapaasti auki kaikille tämä palsta kirjoitella"

        No kuhan kummastelin, et miksi pitää vielä erikseen tehdä aloitus ko. henkilöstä, kun lähestulkoon joka ketjussa on mahdollisuus keskustella ko. henkilön kanssa tai kommentoida hänen hölinöitään.

        Jotenkin vaan ajattelisin, et eiköhän ko. henkilö tuo itse ihan riittävästi itseään esille, et tarviiko sit viä muidenkin tehdä.


      • menejo
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kenenkään muun ei tarvitse ottaa tähän kantaa jos ei halua ottaa. Mutta jos joku haluaa ottaa kantaa niin saa ottaa kun tämä ihan vapaasti auki kaikille tämä palsta kirjoitella"

        No kuhan kummastelin, et miksi pitää vielä erikseen tehdä aloitus ko. henkilöstä, kun lähestulkoon joka ketjussa on mahdollisuus keskustella ko. henkilön kanssa tai kommentoida hänen hölinöitään.

        Jotenkin vaan ajattelisin, et eiköhän ko. henkilö tuo itse ihan riittävästi itseään esille, et tarviiko sit viä muidenkin tehdä.

        Kun tuli sellainen yökky olo niin piti purkaa sitä.
        Anteeksi.


      • menejo kirjoitti:

        Kun tuli sellainen yökky olo niin piti purkaa sitä.
        Anteeksi.

        Joo, ymmärrän ja suotta pyytelet anteeksi


      • hjkhkhkhk
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Joo, ymmärrän ja suotta pyytelet anteeksi

        Unosia ny jo vaan sulle...
        hässitäkki viiminen sana


    • jokulien

      Tuliko sulle häntä ikävä, käsittääkseni on pysynyt nyt pidempää poissa, oletko kutsumassa takaisin?

      • menejo

        Niinpä, todellakin pidempään.
        Viimeksi näkynyt eilen klo:
        12.1.2019 21:53
        ketjussa Ohukainen ja paksukainen.
        Ja siellä myös se persauksissaan roikkuva pölypallo.
        Ehkä minua ärsytti se pölypallo. Ilman sitä pölypalloa tyyppi olisi jo varmaan lähtenyt.


    • Jepjeppi

      Tää on ollut hyvin hiljainen paikka, kun hän lähtee, millä tyhjiö täyttyisi? Ei mitään?

      Ei silti, ei mua niin kiinnosta tämä aihe ja ihmettelen suuresti kuinka joku jaksaa vuosia tätä höpöttää. Mä tiedän mikä narsisti on se on se ihminen joka lakkaamatta ottaa uusia uhreja ja kutsuu heitä narsisteiksi. Eikä elä omassa perheessään vaan himoitsee muiden perheitä.

      Mua itseasiassa kiinnostaa millä tuleva tyhjiö tulee täyttymään. Yhden narsistin feikkihahmoilla vai ei millään. Tuntuu että olette tämän aiheen kalunnut niin loppuun, ettei täällä ole tilaa edes kenenkään uuden /uusien aihetta keskustellen pohtia. Eikä näille ole tilaa.
      Tässä on ehkä käynyt niin suurimmalla osaa palstoilta, että on tietyn tyyppiset narsistit ajaneet muun lailla ajattelevat pois. Ovatko he jotain voittaneet, en usko. Onko lopullinen voittaja yksin. Ja nautinto tuli uusia uhreja mitätöimällä. Ja hiljaiseksi tekemällä. Narsistin mielestä, kun hän jo tietää asian sitä samaa ei saisi enää kukaan käydä pohdiskelen lävitse edes keskustellen jollain palstalla.

      Tai ihan mitä vain. Sama se, minä en olisi se keskustelija.
      Eikä mua haittaa pölypallot, kun ei mun perässä pyöri, eikä tarvi takertua. Hän ei niinko kuulu mun seurakuntaan.

      Palstojen naimisissa olevat petsoviili narsistit päättivät jo mun elämän väen väkisin tuuppautumalla itsekeskeisellä ilkeydellään halamaan väärällä tavalla, sillatteen kun olivat jossain muussa perheessä tehneet tai useissa muiden perheissä samanaikaisestikin. Ja koska eivät välitä muista, niin ei oo kai sit niin väliä lukemattomien uhriensa joidenka terveyden tuhosivat kuluja maksaa eikä hoitoja. Aika moiset kivut vatsassa jokin elin pettää, enkä jaksa huolehtia itsestäni, yritän mutten kykene, Perari vie uhrinsa kaikki energiat ja elämän ilon ja valon. Se seuraa ihmisiä laittomin keinoin netistä ja tekee narsisti diagnooseja ventovieraille ihmisille imien muiden energiat. Arvottomalla uhrilla. Joka ei halannut, siten kuin kaikki muut edelliset ja useat nykyiset. Kiva kivat. Perari narsisti ei muuten edes kustanna jälkeläisiä joukolla vainoamilleen ihmisille. Se vaan luulee jossain pölypallossaan, että kaikki ovat just häntä viihdyttämässä.

    • menejo

      Pääarkkitehti vauhdissa taas. Ja pölypallo kiittelee että ei joudu keikkumaan sohvan alla yksin.
      Hän tarkentaa nyt.

      • olenulalla

        En osannut yhdistää tätä "Jepeppin" kommenttia mihinkään ketjuun. Varsin outoja kertomuksia....."perari narsisti ei muuten kustanna jälkeläisiä joukolla vainoamilleen ihmisille".


      • menejo
        olenulalla kirjoitti:

        En osannut yhdistää tätä "Jepeppin" kommenttia mihinkään ketjuun. Varsin outoja kertomuksia....."perari narsisti ei muuten kustanna jälkeläisiä joukolla vainoamilleen ihmisille".

        Miksi vastaat minulle? En ole vastuussa minkään jeppin kirjoituksista.
        Mutta tarkoittaisikohan tuo lause että pedo-narsisti ikäänkuin on naisten kimpussa mutta ei vastaa teoistaan eikä ole siis tosissaan kenenkään suhteen. Eli tuota narsismin tyhjyyttä edelleen kuvaa.


      • menejo
        olenulalla kirjoitti:

        En osannut yhdistää tätä "Jepeppin" kommenttia mihinkään ketjuun. Varsin outoja kertomuksia....."perari narsisti ei muuten kustanna jälkeläisiä joukolla vainoamilleen ihmisille".

        Minun kommentti koskee noita muita ketjuja, joissa yksi hörypää taas höyryää täysillä ja se joku pölypallo kannustaa.


      • olenulalla
        menejo kirjoitti:

        Miksi vastaat minulle? En ole vastuussa minkään jeppin kirjoituksista.
        Mutta tarkoittaisikohan tuo lause että pedo-narsisti ikäänkuin on naisten kimpussa mutta ei vastaa teoistaan eikä ole siis tosissaan kenenkään suhteen. Eli tuota narsismin tyhjyyttä edelleen kuvaa.

        En vastannut sinulle. Kuten huomaat, niin vastatessa jollekin sisältyy viestiin alku hänen tekstistään jolle vastataan. Viestini oli yleinen toteamus.


    • poiuytrdfgh

      Minulle tapahtui jotain vaarallisen tuntuista eilen. En voi osallistua enää mihinkään missä on yhtään verbaalista väkivaltaa. Siis en mihinkään sellaiseen, oli se sitten tämä palsta, luuri, vanhempani tms.
      Toivottavasti kaikki on edelleen kunnossa. Minä en tiedä menin niin pökerryksiin. Nyt nukuttuani taju on palannut. Pidän ihmisten emootioiden lempeää, arvostavaa ja aidosti kuulevaa kohtelua tärkeänä ja arvokkaana ja oleellisena asiana ja se on ensisijaisia arvojani, josta en mistään hinnasta luovu.

      • poiuytrdfgh

        Yhtä tärkeä arvo minulle on ihmisen liikuntakyvyn säilyttämisen kunnioittaminen.


      • hyökkkäävälähestyminen

        Mikäs sen mukavampaa, jos ihmisiä kohtelee lempeästi ja arvostavasti, mutta rajansa on kaikella. Sitä lempeyttäänkään ei pidä osoittaa toiselle vieläpä ylenpalttisesti ja ei ainakaan silloin, jos sitä ei haluta ottaa vastaan.


      • memejo

        "En voi osallistua enää mihinkään missä on yhtään verbaalista väkivaltaa. Siis en mihinkään sellaiseen, oli se sitten tämä palsta, luuri, vanhempani tms."
        Siis mene jo. Mene joutuin. Mitä teet täällä enää. Mene jo. Älä palaa.


      • menejo
        hyökkkäävälähestyminen kirjoitti:

        Mikäs sen mukavampaa, jos ihmisiä kohtelee lempeästi ja arvostavasti, mutta rajansa on kaikella. Sitä lempeyttäänkään ei pidä osoittaa toiselle vieläpä ylenpalttisesti ja ei ainakaan silloin, jos sitä ei haluta ottaa vastaan.

        Minä en kestä tuolta suunnasta enää yhtään mitään. Hermo kiristyy välittömästi.
        Kunpa ei enää palaisi lukemaan näitä.
        Jos palaat niin menejo, älä palaa.


      • menejo kirjoitti:

        Minä en kestä tuolta suunnasta enää yhtään mitään. Hermo kiristyy välittömästi.
        Kunpa ei enää palaisi lukemaan näitä.
        Jos palaat niin menejo, älä palaa.

        No jospa minäkin ny vielä, vaikka periaatteessa ajattelen, ettei toi ihminen ansaitsisi minkäänlaista huomiota. Uskoisin hänen nauttivan, kun saa ihmiset reagoimaan, kokee itsensä tärkeäksi kun hänestä puhutaan, kokee olevansa olemassa.

        Itse ajattelen ettei toi henkilö mihinkään täältä lähde, koska hänellä ei ole muuta elämää. On vain tämä palsta ja äiti jota kiusata.

        Uskoisin, että on kyllä tietoinen että hänen toivotaan poistuvan tältä palstalta, mutta hän ei välitä. Toisaalta taas kyllä ajattelen, et jos ko. ihmisellä ei ole mitään muuta, niin jossain kaiketi hänenkin pitää saada olla/ilmaista itseään.

        Että tietyllä lailla kaiketi tää on sillain vähiten vahinkoa aiheuttava paikka, vaikka hänen äitinsä joutuu kyllä ilm. myös melkoisen pommituksen kohteeksi, kun siellä reality elämässä ei ilm. liiemmin muita oikeita ihmissuhteita ole.

        Hän ei tunnu välittävän muista ihmisistä, eikä heidän toiveistaan ja tarpeistaan, on vain loputon minä, minä, minä saan tehdä mitä haluan, viis siitä vaikka toinen pitää käytöstäni häiritsevänä.

        Kyllähän munkin korvaan kalskahtaa tuommonen "Pidän ihmisten emootioiden lempeää, arvostavaa ja aidosti kuulevaa kohtelua tärkeänä ja arvokkaana ja oleellisena asiana ja se on ensisijaisia arvojani"

        Joo puheet on mitä on, mutta teot ovat toiset, ei kuuntele muita, eikä arvosta/ota muiden tunteita/toiveita huomioon, eikä näe että hänen puheidensa ja tekojensa välillä on suuri ristiriita.

        Mutta joo, tämmöstä ny tähän kohtaan, että huomiota ny sai minultakin.


    • Lokfuckölkjjhh

      P 55 vuotta potee tälle palstalle sitä, että äitinsä (ehkä) 80 vuotta ei ole ollut riittävän tunteellinen/jotain muuta P:n toivomaa häntä kohtaan.
      P on ollut n. 37 vuotta täysivaltainen ikuinen ihminen, jolla on ollut elämänsä oman suhteen täysi valta.
      Tunteeko lääketiede tuon kaltaista aivovauriota mitä P kuvailee? Tuskin.
      No mitäpä siitä.
      Itse aloin kirjoittaa tänne hädissäni n. 3 kk sitten , kun oma nuori aikuinen lapseni, kolmannen polven narsisti, ryhtyi käyttäytymään hyvin narsistisesti.
      Olisin ollut avun tarpeessa ja olin hyvin hädissäni lapseni puolesta. Tiedän että narsisti tuhoaa myös oman elämänsä.
      Se penskasta...viimeinen palvelus kai on olla alistumatta manipuloitavaksi, vaikka sydän särkyy.
      Ja miten tämä liittyy P:hen?
      Se tunteellinen etana johdattaa joka keskustelun ihmeelliseen poijuun.

      • Lokfuckölkjjhh

        Liittyy P:hen myös siten että oma näkemys on vahvistunut: älä anna rakkaan narsistipenskas manipuloida, ettet omalta osaltasi ole tuottamassa onnetonta hirviöö jolla edes keski-iässä ei ole mitään elämää.


      • nastoja
        Lokfuckölkjjhh kirjoitti:

        Liittyy P:hen myös siten että oma näkemys on vahvistunut: älä anna rakkaan narsistipenskas manipuloida, ettet omalta osaltasi ole tuottamassa onnetonta hirviöö jolla edes keski-iässä ei ole mitään elämää.

        Siinä taas hyvä esimerkki siitä kun on vain vasara pakissa niin kaikki on nauloja. Minulla on hyvin erilaiset lähtökohdat kuin p:llä, mutta kykenen silti näkemään ja arvostamaan hänen näkemyksiään joista monet jaan itsekin. On mahdotonta sovittaa poiua emotionaaliseksi manipulaattoriksi. Eihän siitä olisi hänelle edes mitään hyötyä. Hän on aivan oikein ja eettisesti torjunut jopa kaikki yritykset tavata tai muuten olla yhteydessä yksityisyyden suojaan vedoten.


      • Lokfuckölkjjhh
        nastoja kirjoitti:

        Siinä taas hyvä esimerkki siitä kun on vain vasara pakissa niin kaikki on nauloja. Minulla on hyvin erilaiset lähtökohdat kuin p:llä, mutta kykenen silti näkemään ja arvostamaan hänen näkemyksiään joista monet jaan itsekin. On mahdotonta sovittaa poiua emotionaaliseksi manipulaattoriksi. Eihän siitä olisi hänelle edes mitään hyötyä. Hän on aivan oikein ja eettisesti torjunut jopa kaikki yritykset tavata tai muuten olla yhteydessä yksityisyyden suojaan vedoten.

        Täh?
        Se myöhäisessä keski-iässä oleva täti pilaa joka keskustelun ryhtymällä vinkumaan äitiparastaan ja tämän tunnekylmyydestä.
        Äiti-parka lienee vähintään 75 v.
        En kyllä ymmärrä.
        Olen itsekin 55 ämmä, ollut 37 v omillani. Ihan kaikki ei oo mennyt hyvin, mutta: my sins my own, they belong to me


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe