Hei haluaisin saada tietoa vähä että mikähän mun seksuaalinen suuntautuminen on? Eli naisen vartalo ei kiihota juurikaan joskus voi ruveta seisomaan mutta se laskee nopeasti.. Sitte poikien alaston vartalo ja peppu ja huulet ja kasvot jos on söpö saa kiihottuminen niin lujaa että ei tarvi edes koskea.. Mutta sitte taas olen ollut naisten kanssa ja seksi onnistuu et seisokissa ei ole mitään ongelmaa joskus se tuntuu hyvältä ja joskus joudun fantasioimaan gay juttuja.. Kuitenkin yks nainen olis nyt lähetellyt viestejä ja olen kans laittanu viestiä sille ja se haluis nähdä ja mäki haluisin mut sit taas mietin et haluisin nähdä jonku pojan ja tutustua johonki poikaan koska se miellyttää eroottisesti enemmän ja fantasiani kohdistuu pää asiassa poikiin... Mutta silti tulee oltua naisten kanssa aina välillä mutta en tunne varsinaista intohimoa silloin.. Et mitä mieltä te ootte gay bi vai siltä väliltä?
Bi vai gay
6
199
Vastaukset
Ei sitä muut voi puolestasi päättää, olet bI tai homo riippuen miten itse koet asian olevan. Enempi kuulosta vielä bi olevan, mutta aika näyttää.
- Anonyymi
Pitkä kuin nälkä vuodet ovat noissa jokaisessa keskustelussa sinun ruikutukset ja valheet, myöntämiset ja kieltämiset vuoron perään.
- Anonyymi
Vaikka olisi fantasioissa kiinnostuneempi miehistä ja kiihottuisi luonnossakin enemmän miehestä ei se vielä ole ratkaisevaa. Homous on muutakin kuin panemista. Ei se eroa siitä mitä on olla hetero. Bissen voi olla vaikea miettiä millaisen miehen kanssa tekisi kaikkea muutakin kuin panee. Voisiko saada kaiken mitä suhteeseen kuuluu mieheltä. Miettii jääkö suhteesta naisen kanssa puuttumaan jotain. Vai jääkö miehen kanssa. Vai kaipaako naista vain koska on iskostunut ajatukseen miten mies on aina naisen kanssa. Siinä vaiheessa kun ihastuu mieheen kuten joskus aiemmin ehkä naiseen voi miettiä olevansa homo. Toisaalta joku bi kirjoitti että oikeastaan voi sanoa olevansa bi siinä vaiheessa kun on ollut tai on romanttinen suhde mieheen.
- Anonyymi
Nih, jos joku haluaa äitihalia ja syliä. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Olenko bi jos miehissä kiinnostaa vain penis? Ei niin paljon että seuraa hakisin. Seksi miehen kanssa on samanlainen asia kuin ruoka tai uni.
- Anonyymi
Seksi ei toimi naisten kanssa ja sitten poikia kun pienesti ajattelee samalla kalu seisoo, se on ihan homon merkit eli olet homo.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009