Bi vai gay

Poikiinpöin

Hei haluaisin saada tietoa vähä että mikähän mun seksuaalinen suuntautuminen on? Eli naisen vartalo ei kiihota juurikaan joskus voi ruveta seisomaan mutta se laskee nopeasti.. Sitte poikien alaston vartalo ja peppu ja huulet ja kasvot jos on söpö saa kiihottuminen niin lujaa että ei tarvi edes koskea.. Mutta sitte taas olen ollut naisten kanssa ja seksi onnistuu et seisokissa ei ole mitään ongelmaa joskus se tuntuu hyvältä ja joskus joudun fantasioimaan gay juttuja.. Kuitenkin yks nainen olis nyt lähetellyt viestejä ja olen kans laittanu viestiä sille ja se haluis nähdä ja mäki haluisin mut sit taas mietin et haluisin nähdä jonku pojan ja tutustua johonki poikaan koska se miellyttää eroottisesti enemmän ja fantasiani kohdistuu pää asiassa poikiin... Mutta silti tulee oltua naisten kanssa aina välillä mutta en tunne varsinaista intohimoa silloin.. Et mitä mieltä te ootte gay bi vai siltä väliltä?

6

348

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä muut voi puolestasi päättää, olet bI tai homo riippuen miten itse koet asian olevan. Enempi kuulosta vielä bi olevan, mutta aika näyttää.

• Anonyymi

Pitkä kuin nälkä vuodet ovat noissa jokaisessa keskustelussa sinun ruikutukset ja valheet, myöntämiset ja kieltämiset vuoron perään.

• Anonyymi

Vaikka olisi fantasioissa kiinnostuneempi miehistä ja kiihottuisi luonnossakin enemmän miehestä ei se vielä ole ratkaisevaa. Homous on muutakin kuin panemista. Ei se eroa siitä mitä on olla hetero. Bissen voi olla vaikea miettiä millaisen miehen kanssa tekisi kaikkea muutakin kuin panee. Voisiko saada kaiken mitä suhteeseen kuuluu mieheltä. Miettii jääkö suhteesta naisen kanssa puuttumaan jotain. Vai jääkö miehen kanssa. Vai kaipaako naista vain koska on iskostunut ajatukseen miten mies on aina naisen kanssa. Siinä vaiheessa kun ihastuu mieheen kuten joskus aiemmin ehkä naiseen voi miettiä olevansa homo. Toisaalta joku bi kirjoitti että oikeastaan voi sanoa olevansa bi siinä vaiheessa kun on ollut tai on romanttinen suhde mieheen.

• Anonyymi

Nih, jos joku haluaa äitihalia ja syliä. Siinä kaikki.

• Anonyymi

Olenko bi jos miehissä kiinnostaa vain penis? Ei niin paljon että seuraa hakisin. Seksi miehen kanssa on samanlainen asia kuin ruoka tai uni.

• Anonyymi

Seksi ei toimi naisten kanssa ja sitten poikia kun pienesti ajattelee samalla kalu seisoo, se on ihan homon merkit eli olet homo.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68