Bi vai gay

Poikiinpöin

Hei haluaisin saada tietoa vähä että mikähän mun seksuaalinen suuntautuminen on? Eli naisen vartalo ei kiihota juurikaan joskus voi ruveta seisomaan mutta se laskee nopeasti.. Sitte poikien alaston vartalo ja peppu ja huulet ja kasvot jos on söpö saa kiihottuminen niin lujaa että ei tarvi edes koskea.. Mutta sitte taas olen ollut naisten kanssa ja seksi onnistuu et seisokissa ei ole mitään ongelmaa joskus se tuntuu hyvältä ja joskus joudun fantasioimaan gay juttuja.. Kuitenkin yks nainen olis nyt lähetellyt viestejä ja olen kans laittanu viestiä sille ja se haluis nähdä ja mäki haluisin mut sit taas mietin et haluisin nähdä jonku pojan ja tutustua johonki poikaan koska se miellyttää eroottisesti enemmän ja fantasiani kohdistuu pää asiassa poikiin... Mutta silti tulee oltua naisten kanssa aina välillä mutta en tunne varsinaista intohimoa silloin.. Et mitä mieltä te ootte gay bi vai siltä väliltä?

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä muut voi puolestasi päättää, olet bI tai homo riippuen miten itse koet asian olevan. Enempi kuulosta vielä bi olevan, mutta aika näyttää.

      • Anonyymi

        Pitkä kuin nälkä vuodet ovat noissa jokaisessa keskustelussa sinun ruikutukset ja valheet, myöntämiset ja kieltämiset vuoron perään.


    • Anonyymi

      Vaikka olisi fantasioissa kiinnostuneempi miehistä ja kiihottuisi luonnossakin enemmän miehestä ei se vielä ole ratkaisevaa. Homous on muutakin kuin panemista. Ei se eroa siitä mitä on olla hetero. Bissen voi olla vaikea miettiä millaisen miehen kanssa tekisi kaikkea muutakin kuin panee. Voisiko saada kaiken mitä suhteeseen kuuluu mieheltä. Miettii jääkö suhteesta naisen kanssa puuttumaan jotain. Vai jääkö miehen kanssa. Vai kaipaako naista vain koska on iskostunut ajatukseen miten mies on aina naisen kanssa. Siinä vaiheessa kun ihastuu mieheen kuten joskus aiemmin ehkä naiseen voi miettiä olevansa homo. Toisaalta joku bi kirjoitti että oikeastaan voi sanoa olevansa bi siinä vaiheessa kun on ollut tai on romanttinen suhde mieheen.

      • Anonyymi

        Nih, jos joku haluaa äitihalia ja syliä. Siinä kaikki.


    • Anonyymi

      Olenko bi jos miehissä kiinnostaa vain penis? Ei niin paljon että seuraa hakisin. Seksi miehen kanssa on samanlainen asia kuin ruoka tai uni.

    • Anonyymi

      Seksi ei toimi naisten kanssa ja sitten poikia kun pienesti ajattelee samalla kalu seisoo, se on ihan homon merkit eli olet homo.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe