Bi vai gay

Poikiinpöin

Hei haluaisin saada tietoa vähä että mikähän mun seksuaalinen suuntautuminen on? Eli naisen vartalo ei kiihota juurikaan joskus voi ruveta seisomaan mutta se laskee nopeasti.. Sitte poikien alaston vartalo ja peppu ja huulet ja kasvot jos on söpö saa kiihottuminen niin lujaa että ei tarvi edes koskea.. Mutta sitte taas olen ollut naisten kanssa ja seksi onnistuu et seisokissa ei ole mitään ongelmaa joskus se tuntuu hyvältä ja joskus joudun fantasioimaan gay juttuja.. Kuitenkin yks nainen olis nyt lähetellyt viestejä ja olen kans laittanu viestiä sille ja se haluis nähdä ja mäki haluisin mut sit taas mietin et haluisin nähdä jonku pojan ja tutustua johonki poikaan koska se miellyttää eroottisesti enemmän ja fantasiani kohdistuu pää asiassa poikiin... Mutta silti tulee oltua naisten kanssa aina välillä mutta en tunne varsinaista intohimoa silloin.. Et mitä mieltä te ootte gay bi vai siltä väliltä?

6

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä muut voi puolestasi päättää, olet bI tai homo riippuen miten itse koet asian olevan. Enempi kuulosta vielä bi olevan, mutta aika näyttää.

• Anonyymi

Pitkä kuin nälkä vuodet ovat noissa jokaisessa keskustelussa sinun ruikutukset ja valheet, myöntämiset ja kieltämiset vuoron perään.

• Anonyymi

Vaikka olisi fantasioissa kiinnostuneempi miehistä ja kiihottuisi luonnossakin enemmän miehestä ei se vielä ole ratkaisevaa. Homous on muutakin kuin panemista. Ei se eroa siitä mitä on olla hetero. Bissen voi olla vaikea miettiä millaisen miehen kanssa tekisi kaikkea muutakin kuin panee. Voisiko saada kaiken mitä suhteeseen kuuluu mieheltä. Miettii jääkö suhteesta naisen kanssa puuttumaan jotain. Vai jääkö miehen kanssa. Vai kaipaako naista vain koska on iskostunut ajatukseen miten mies on aina naisen kanssa. Siinä vaiheessa kun ihastuu mieheen kuten joskus aiemmin ehkä naiseen voi miettiä olevansa homo. Toisaalta joku bi kirjoitti että oikeastaan voi sanoa olevansa bi siinä vaiheessa kun on ollut tai on romanttinen suhde mieheen.

• Anonyymi

Nih, jos joku haluaa äitihalia ja syliä. Siinä kaikki.

• Anonyymi

Olenko bi jos miehissä kiinnostaa vain penis? Ei niin paljon että seuraa hakisin. Seksi miehen kanssa on samanlainen asia kuin ruoka tai uni.

• Anonyymi

Seksi ei toimi naisten kanssa ja sitten poikia kun pienesti ajattelee samalla kalu seisoo, se on ihan homon merkit eli olet homo.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5888
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2641
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2364
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1643
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1169
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      30
      1087
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      26
      1059
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      16
      1028
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1024
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      957
    Aihe