Olen 54 v,, seurustelen itseäni 7 vuotta vanhemman
naisen kanssa. Nuoret naiset eivät minua kiinnosta,
vanhemman naisen kanssa sensijaan hormonini alkavat hetipaikalla hyrräämään, ihastun nopeasti.
Pidän vanhemmista naisista niin paljon, että
haluaisin aloittaa sellaisen kanssa salasuhteen.
Minulla ei ole koskaan ollut salasuhdetta, treffeillä varattuja kyllä muutaman tavannut.
Löytyisikö täältä kiinnostuneita? Helsinki.
Itse 180 cm, normaalipainoinen, tummat hiukset, paljasjalkainen helsinkiläinen toisessa polvessa. Taloushallinnon alalla. Etsin pitkäaikaista suhdetta.
Vanhempi nainen rakastajaksi
10
<50
Vastaukset
- Piiitkäään
Vedä tumppuus pitkäaikaisesti tollo😵
- Salarakas_-
Siveellisten, tekopyhien, työttömien,
sossun tukien varassa elävien, ä/o 70
junttien ala-arvoisia kommentteja ei siis
tässä viestiketjussa kaivata.
- Vanhempi
Olen 62v varattu ja alkoi kiinnostaa. Minulla oli suhde useamman vuoden nuoremman miehen kanssa. Hänen muutettuaan työn perässä ulkomaille suhde katkesi. Olen hoikka ja seksuaalisesti aktiivinen nainen.
- salarakas_-
Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko? - salarakas_-
salarakas_- kirjoitti:
Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?Osoite on siis väliviivalla: [email protected]
- Visvaakehiin
Visvaviiva markkinointi helsinki horo @hotmail.com.
- Kypsäkiinnostaa
Minä voisin myös ottaa vanhemman naisen rakastajaksi jos on kiinnostuneita kypsiä naisia. Ikä voisi olla 60-70v.
- Roiskeläppää
Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕
- kikkeliskokkeli
Roiskeläppää kirjoitti:
Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕
Eipä taida olla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722