Vanhempi nainen rakastajaksi

Salarakas_-

Olen 54 v,, seurustelen itseäni 7 vuotta vanhemman
naisen kanssa. Nuoret naiset eivät minua kiinnosta,
vanhemman naisen kanssa sensijaan hormonini alkavat hetipaikalla hyrräämään, ihastun nopeasti.
Pidän vanhemmista naisista niin paljon, että
haluaisin aloittaa sellaisen kanssa salasuhteen.
Minulla ei ole koskaan ollut salasuhdetta, treffeillä varattuja kyllä muutaman tavannut.
Löytyisikö täältä kiinnostuneita? Helsinki.
Itse 180 cm, normaalipainoinen, tummat hiukset, paljasjalkainen helsinkiläinen toisessa polvessa. Taloushallinnon alalla. Etsin pitkäaikaista suhdetta.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiitkäään

Vedä tumppuus pitkäaikaisesti tollo😵

• Salarakas_-

Siveellisten, tekopyhien, työttömien,
        sossun tukien varassa elävien, ä/o 70
        junttien ala-arvoisia kommentteja ei siis
        tässä viestiketjussa kaivata.

• Vanhempi

Olen 62v varattu ja alkoi kiinnostaa. Minulla oli suhde useamman vuoden nuoremman miehen kanssa. Hänen muutettuaan työn perässä ulkomaille suhde katkesi. Olen hoikka ja seksuaalisesti aktiivinen nainen.

• salarakas_-

Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
        Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?

• salarakas_-
        salarakas_- kirjoitti:

Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
        Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?

Osoite on siis väliviivalla: [email protected]

• Nainen myös minun makuuni :)

• Visvaakehiin

Visvaviiva markkinointi helsinki horo @hotmail.com.

• Kypsäkiinnostaa

Minä voisin myös ottaa vanhemman naisen rakastajaksi jos on kiinnostuneita kypsiä naisia. Ikä voisi olla 60-70v.

• Roiskeläppää

Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕

• kikkeliskokkeli
        Roiskeläppää kirjoitti:

Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕

Eipä taida olla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe