Vanhempi nainen rakastajaksi

Salarakas_-

Olen 54 v,, seurustelen itseäni 7 vuotta vanhemman
naisen kanssa. Nuoret naiset eivät minua kiinnosta,
vanhemman naisen kanssa sensijaan hormonini alkavat hetipaikalla hyrräämään, ihastun nopeasti.
Pidän vanhemmista naisista niin paljon, että
haluaisin aloittaa sellaisen kanssa salasuhteen.
Minulla ei ole koskaan ollut salasuhdetta, treffeillä varattuja kyllä muutaman tavannut.
Löytyisikö täältä kiinnostuneita? Helsinki.
Itse 180 cm, normaalipainoinen, tummat hiukset, paljasjalkainen helsinkiläinen toisessa polvessa. Taloushallinnon alalla. Etsin pitkäaikaista suhdetta.

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiitkäään

Vedä tumppuus pitkäaikaisesti tollo😵

• Salarakas_-

Siveellisten, tekopyhien, työttömien,
        sossun tukien varassa elävien, ä/o 70
        junttien ala-arvoisia kommentteja ei siis
        tässä viestiketjussa kaivata.

• Vanhempi

Olen 62v varattu ja alkoi kiinnostaa. Minulla oli suhde useamman vuoden nuoremman miehen kanssa. Hänen muutettuaan työn perässä ulkomaille suhde katkesi. Olen hoikka ja seksuaalisesti aktiivinen nainen.

• salarakas_-

Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
        Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?

• salarakas_-
        salarakas_- kirjoitti:

Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: [email protected]
        Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?

Osoite on siis väliviivalla: [email protected]

• Nainen myös minun makuuni :)

• Visvaakehiin

Visvaviiva markkinointi helsinki horo @hotmail.com.

• Kypsäkiinnostaa

Minä voisin myös ottaa vanhemman naisen rakastajaksi jos on kiinnostuneita kypsiä naisia. Ikä voisi olla 60-70v.

• Roiskeläppää

Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕

• kikkeliskokkeli
        Roiskeläppää kirjoitti:

Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕

Eipä taida olla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      243
      45306
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      185
      10838
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      33
      1563
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe