Välitöntä rakkautta.
Kapakka,
tuoppi,
kohteliaisuudet.
Tanssi,
hyväily,
kaunis,
silmät,
peppu,
rinnat.
Taksi,
himo,
suudelma,
märkyys,
kovuus.
Avain,
ovi,
paita,
vetoketju,
rintaliivit,
pikkuhousut,
kortsu,
hiki,
tupakka.
Taksi,
koti,
vaimo,
valhe,
uni.
Runko miehiselle rakkausrunolle
4
214
Vastaukset
- Runovaari
Yksinkertainen on kaunista. Ja kertoo silti kaiken.
Vähän samaa tyyliä on Mikko Alatalon yksinkertaisen ja surullisen rakkauslaulun sanat:
Minä
Sinä
Me
Hän
Te
He - Naisen näkökulmaa
Erään naisen näkökulma näin äkikseltään....
unelma
metsäpolku
tuuli
hämäryys
vanamon tuoksu
illan viileys
katse
luottamus
hymy
hellyys
kosketus
turva
kuiskaus
sanat
arkuus
voima
portti
suudelma
lupaus
näkemiin
unelma
Ajattelin viimeiseksi laittaa AMEN, mutta jätin jostakin syystä sen pois.))- rajallinen_
Annettaakoon kaikille rungoille vapaus liehua tuulesssa, ilmentäen tuulen voimaa ja halua. Niin se on niin mikse sen ai niin antaisi olla.
- rajallinen_
rajallinen_ kirjoitti:
Annettaakoon kaikille rungoille vapaus liehua tuulesssa, ilmentäen tuulen voimaa ja halua. Niin se on niin mikse sen ai niin antaisi olla.
Ja sama oikoluettuna,
Annettakoon kaikille rungoille vapaus liehua tuulessa, ilmentäen tuulen voimaa ja halua. Niin se on ollut, niin miksei niin annettaisi olla.
Edellinen oli käyttäen Uuno Turhapuro armeijassa 10-sormi järjestelmää, jossa kirjoitusvirheiden määrä ylittää ymmärrettävän tekstin määrän. Tosin syyllistyn leväperäisyyteen tämän tästäkin tuon asian suhteen. Siksi tuo esikatsele nappi lienee kehitetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815