Naiselle oikein hyvää huomenta!
Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua
2
<50
Vastaukset
- aitoriitta
Huomenta. Tänään vielä kotona, huomenna töihin. Ajattelin sinua illalla, kun laitoin hyvänyön viestin. Ymmärrän nyt, että sinulla ei todellakaan ole ollut helppoa parisuhteissa. Käsitän, että voit haluta olla yksin. Parisuhteen pitäisi olla energiaa tuova asia. Siitä pitäisi saada rauhaa ja tyytyväisyyttä. Jos se on taistelujen kenttä, se ei aja asiaansa. Mietin sitäkin, kuinka mukavaa minulla on miehen kanssa kuitenkin. Tällä hetkellä on rauhallista ja hyvää. Sen enempää ei voi toivoa. Hyvää päivää sinulle mies. Kaikkea hyvää😁
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka moiiiii...☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Mä herännyt....tykkään herätä kun on valoisaa...pimeys on jostain...
En minäkään ole syntynyt kultalusikka suussa...
Mut mä näen iloisen tarmokkaan pikkutytön...mikä ain iloisena hyppeli pitkin teitä....
Poika porukassa kasvaneena..ei ain noi naiselliset avut oo tulleet elämään....
Mut mä sain ain olla prinsessa....
Lapsuuteni oli kyl aikas kivaa....
Ei hienoo mut kivaa...
Sitä mitä ei ollut ..ei sitä tarvinnut....
Tarmokas oon ollut ain..vanhempien perintöä...
Mut ei helppoo...niin ne valinnat...
Ja elämän pyörremyrskyn..niille ei voi mitään...
Kun tondaado tulee se tulee ain voimalla....
Kaataa kaik...säpäleikx...
Korjaa Niit sit...ei ain onnistu....
Mut itse pitää pysyä vahvana....muuten ei selviä...elämästä....näin se on....
Taas valkoista...mua jännittää tää viikko...
Toivottavasti vähän pakkasta ..ei oo liukasta..se ainoo hyvä asia pakkasessa..talves...
Toivottavasti ..sulla tulee hyvä päivä...auto toimii...lähtee käyntiin..
Puhdista auto hyvin..jos ei katoksessa..luin netistä..varsinkin katto..lumet voi pudota kesken ajon ikkunaan....
Oo häpi...älä palellu...tsau beibi....🐰🐇💌🎆💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096511Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243687- 1832408
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2512274Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1901931Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001730Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91535Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1271191- 691184
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211140