Suuret onnittelut Marco Hietalalle ja vaimolle!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005964855.html
Marco Hietala meni naimisiin, onnea!
5
106
Vastaukset
- Jurrin_Ykä
Onnea Marco! Onnea Camila, sait aidon oikean savolaisviikingin!
- onsitäkaikenlaista
Huvitti yks luuseri nimimerillä "Jaska Jokunen" Iltalehden jutun kommenteissa, jonka mielestä "suomalaisen muusikon tuloilla ei tarvitse avioehdoista huolehtia.
Taas yks juntti lisää, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä NWn suosiosta...- Kaskas_vain
On tosiaan.
Se kommentti oli minusta ihan hauska, ja pätee keskivertomuusikkoon varmasti oikein hyvin. Minusta tylsempää olisi ollut ruikuttaa kateellisena rahasta.
- winwin0943
Komia on vaimo ja miksei sulhokin. Onnea vaan Hietalalle. Ei sentään varattua vieny, niinkun Holopainen teki.
- paljononneavaan
Ei ketään voi yksipuolisesti "viedä" uuteen suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418