CR-V hybrid hinta?

Riisiriisikärry

CR-V hybrid hinta?
Joko julkaistu?
Toinen asia mikä kiinnostaa, on miten se voi toimia jos ei ole vaihteistoa?

38

3279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nihili

      Ei sulla ole rahaa tuollaiseen autoon. Katsele corolla fx:ää siinä sulle hyvä auto.

    • TerkutTojotalle

      Luettua: Honda CR-V Hybridin hinnat ilmoitetaan myöhemmin. Suomeen ensimmäiset CR-V Hybridit saapuvat maaliskuussa. Eiköhän sitten keväämmällä kurvata uuden CR-V Hybridillä tuon nihilisti-fx:n vierelle ja vilkuteta...

      • nihili

        mukavaa luettavaa tämä haaveilu. :) Mistäköhän meinaatte saada rahoitusta kun ei ole vaki työtä ja aktiivimalli pakottaa te keskuksen asiakkaaksi.


      • nihili

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.


      • RST2
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Buhaha Hölmö persaukinen idiootti joka itkee tien reunassa mersun paskaansa kun taas laakerit hirtti kiinni.Honda kuskit ajaa ohi ja nauraa pellelle .


      • eliPasha
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Ettei olisi sellainen kiinteämpi pieru...


      • Anonyymi
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Ilmankos mersut haisee pahalle...


    • delli
      • Mitähätäimpotentti

        Löytyy mitä?


      • Numeroina

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?


      • Nipponkippon
        Numeroina kirjoitti:

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?

        Ajokuntoinen auto talvirenkailla, lämmitimeiiä, metallivärillä ja toimituskuluilla noin 44500.
        Toyotan RAV 4 vastaavilla varustetulla pari tonnia halvempi ja enemmän tehoa sekä pienemmät päästöt/ verot.


      • Tyhjätasku

        RAV4 nyt ei vain silmää miellytä, vaikka mistä suunnasta katsoo. Lokasuojat ihan järkyttävät.


      • Vetonaru
        Numeroina kirjoitti:

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?

        Neliveto hybridi alkaen 49400 eli varusteineen sitten jotain 55t€ ?
        Kuinka paljon on sallitut vetopainot hybrideillä? En löytänyt esitteestä.


      • TuttuturvallinenCrv
        Tyhjätasku kirjoitti:

        RAV4 nyt ei vain silmää miellytä, vaikka mistä suunnasta katsoo. Lokasuojat ihan järkyttävät.

        RAV sai muut mallit näyttämään kerralla vanhan aikaisille.


      • Kauhheeta

        Hiton paljon maksaa nuo lisäkilkkeet - neljä, viisi tonnia.


      • delli
        Nipponkippon kirjoitti:

        Ajokuntoinen auto talvirenkailla, lämmitimeiiä, metallivärillä ja toimituskuluilla noin 44500.
        Toyotan RAV 4 vastaavilla varustetulla pari tonnia halvempi ja enemmän tehoa sekä pienemmät päästöt/ verot.

        Tehoa on kylläkin RAV4:ssa vähemmän hybridissä ja bensiinikone on vapari sekä tehottomampi myös mitä hondan turbokone. Edellisessä korissa oli nelivetokin huonompi TM:n testissä mitä CR-V:ssä.

        Nyt viimevuosina RAV4 oikeastaan on vasta pystynyt CR-V:n haastamaan jotenkuten, kun korin koko on kasvanut. CR-V on ollut tiloiltaan erinomainen perhekäyttöön aina. Toyotan hybriditekniikka on maailman eliittiä ja on mielenkiintoista nähdä, pystyykö Honda kilpailemaan siinä. Hondalla on kuitenkin ollut hybridejä myös pitkään ja muualla maailmassa niitä myydään paljon ja moneen eri malliin.


      • Newtech

        Pitää muistaa tästä 'vaihteettomasta' hybriditekniikasta CR-V:ssä, että sehän ei itse asiassa ole uutuus. Ensimmäisen sukupolven versio siitä on ollut käytössä jo aiemmin USA:n Accordissa.


      • Nippelikippeli
        delli kirjoitti:

        Tehoa on kylläkin RAV4:ssa vähemmän hybridissä ja bensiinikone on vapari sekä tehottomampi myös mitä hondan turbokone. Edellisessä korissa oli nelivetokin huonompi TM:n testissä mitä CR-V:ssä.

        Nyt viimevuosina RAV4 oikeastaan on vasta pystynyt CR-V:n haastamaan jotenkuten, kun korin koko on kasvanut. CR-V on ollut tiloiltaan erinomainen perhekäyttöön aina. Toyotan hybriditekniikka on maailman eliittiä ja on mielenkiintoista nähdä, pystyykö Honda kilpailemaan siinä. Hondalla on kuitenkin ollut hybridejä myös pitkään ja muualla maailmassa niitä myydään paljon ja moneen eri malliin.

        Eipä. Ravissa enemmän tehoa.


    • Delli

      Hybrid 184 vs 176
      Bensa 197 vs 173

      Nuo suomen nettisivuilta, ellei niitä kokoajan olla muuttamassa. Hondan tehot isommat.

      • PottiRopotti

        RAV4 hybrid AWD: 222 hv. 0-100 kmh 8,1 s. Päästöt 129 g/km.


    • 78978978978

      Joko CR-V neliveto toimii pakilla?

    • Had

      Aina on toiminut myös peruuttaessa. Mekaanishydraulisen systeemin kohdalla eteenpäin toimii nopeammin, sillä monilevykytkimen ohjauksessa kulkusuuntien välillä eroja. Sähköohjatuissa ei mahda olla eroa.

      • Anonyymi

        Hybridissä liikkeellelähdöt toimii hienostuneesti. Samaa ei voi sanoa ohituksista jolloin moottori vinkuu kuin hammaslääkärin pora. Ohjaus oli tunnoton-ei mikään ajajan auto. Keskikulutus oli 7.3 L/100km reippaasti ajettaessa. 4wd hinta karkaa turhan ylös ominaisuuksiin nähden. Edes polttoainelämppäri ei kuulu pakettiin. Painavaa kärryä ei voi vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridissä liikkeellelähdöt toimii hienostuneesti. Samaa ei voi sanoa ohituksista jolloin moottori vinkuu kuin hammaslääkärin pora. Ohjaus oli tunnoton-ei mikään ajajan auto. Keskikulutus oli 7.3 L/100km reippaasti ajettaessa. 4wd hinta karkaa turhan ylös ominaisuuksiin nähden. Edes polttoainelämppäri ei kuulu pakettiin. Painavaa kärryä ei voi vetää.

        Kilpailijoihin nähden hinnat on kyllä kohdillaan, nehän päivitettiin vuoden vaihteessa. Polttoaine lämmitin ihan turha varuste, paitsi jos ei ole sähköä tarjolla. En itte osta mihinkään autoon. Omasta mielestä tuo liikkuu sen verran vaivattomasti, että ei ohituksissa juuri tarvii kaasu pohjassa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailijoihin nähden hinnat on kyllä kohdillaan, nehän päivitettiin vuoden vaihteessa. Polttoaine lämmitin ihan turha varuste, paitsi jos ei ole sähköä tarjolla. En itte osta mihinkään autoon. Omasta mielestä tuo liikkuu sen verran vaivattomasti, että ei ohituksissa juuri tarvii kaasu pohjassa mennä.

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...

        Riippuu siitä dieselistä. Vag:in 150 hv hävisi tm:n testissä suorituskyvyssä sekä päästöissä cr-v:lle. Sellaisiakin 2-litraisia dieseleitä varmaan on jotka suorituskyvyssä voittaa, mutta päästöissä häviävät sitten vieläkin enemmän. Toki kaikki olettaen että vastaavan kokoinen kori dieselissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä dieselistä. Vag:in 150 hv hävisi tm:n testissä suorituskyvyssä sekä päästöissä cr-v:lle. Sellaisiakin 2-litraisia dieseleitä varmaan on jotka suorituskyvyssä voittaa, mutta päästöissä häviävät sitten vieläkin enemmän. Toki kaikki olettaen että vastaavan kokoinen kori dieselissäkin.

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.

        Aika heikot on talvivarusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.

        Löytyy kuule ratin lämmittimet, tuulilasin lämmittimet ja takapenkillekin perseenlämmittimet kermaperseille ja mistä nyt vaan jaksat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...

        ohitte ei pääse tommosella ja keulaan pamahtaa ruumiita tulee ajjaaijaai laiska romu toi honan hypriidi kyllä tdi kodiak on paras tommosesa maasturi kenressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohitte ei pääse tommosella ja keulaan pamahtaa ruumiita tulee ajjaaijaai laiska romu toi honan hypriidi kyllä tdi kodiak on paras tommosesa maasturi kenressä

        Dieseli kodiaqista pitää maksaa 6 tonnia enemmän, jos haluaa saman suorituskyvyn kuin CR-V:ssä. CR-V:stä saa parhaan mallin kaikilla mahdollisilla varusteilla sillä rahalla. Lisäksi kaupan päälle tulee DSG automaatti, kun CR-V:ssä ei ole vaihdelaatikkoa ollenkaan. Sähkämoottorilla meno vähän toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kuule ratin lämmittimet, tuulilasin lämmittimet ja takapenkillekin perseenlämmittimet kermaperseille ja mistä nyt vaan jaksat maksaa.

        Älä viitti valehdella. Hondaan saa vain tuulilasin alareunan lämmittimet, pyyhkijöiden alle. Ei saa kunnollista koko lasin sähkölämmitystä. Aika säälittävää. Nuo pyyhkijöiden lämmittimet, mitkä voi irrottaa lasiin kiinni jäätyneet pyyhkjät, saa vain kalliimpiin malleihin.
        Toyotan RAV4ään saa jo halvimpaan hybrid versioon koko lasin sähkölämmityksen. Samaan pakettiin kuuluu myös sähköinen takaluukku, ym varusteita. Paketin hinta vain n 2000€.
        Eipä ihme että Toyota käy kaupaksi toisin kuin Honda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti valehdella. Hondaan saa vain tuulilasin alareunan lämmittimet, pyyhkijöiden alle. Ei saa kunnollista koko lasin sähkölämmitystä. Aika säälittävää. Nuo pyyhkijöiden lämmittimet, mitkä voi irrottaa lasiin kiinni jäätyneet pyyhkjät, saa vain kalliimpiin malleihin.
        Toyotan RAV4ään saa jo halvimpaan hybrid versioon koko lasin sähkölämmityksen. Samaan pakettiin kuuluu myös sähköinen takaluukku, ym varusteita. Paketin hinta vain n 2000€.
        Eipä ihme että Toyota käy kaupaksi toisin kuin Honda.

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.

        Toyotan ainoa vika on että uusien odotusajat on niin pitkiä. Nyt jenkitkin haluaa hybrid RAVin.
        https://www.industryweek.com/supply-chain/article/22028685/toyotas-biggest-problem-is-keeping-hybrid-car-models-in-stock


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ainoa vika on että uusien odotusajat on niin pitkiä. Nyt jenkitkin haluaa hybrid RAVin.
        https://www.industryweek.com/supply-chain/article/22028685/toyotas-biggest-problem-is-keeping-hybrid-car-models-in-stock

        Suoran tien autoja ne jenkit arvostaa. Ei niitä ajo-ominaisuudet kiinnosta. Uusi rav 4 todettu vaaralliseksi väistökokeissa. Käsittämättömän huono viritys suurelta valmistajalta. Toivottavasti vakuutusyhtiöt noteeraa tämän hyppylaudan maksuissaan. Ei voi olla näkymättä vahinkotilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieseli kodiaqista pitää maksaa 6 tonnia enemmän, jos haluaa saman suorituskyvyn kuin CR-V:ssä. CR-V:stä saa parhaan mallin kaikilla mahdollisilla varusteilla sillä rahalla. Lisäksi kaupan päälle tulee DSG automaatti, kun CR-V:ssä ei ole vaihdelaatikkoa ollenkaan. Sähkämoottorilla meno vähän toista.

        Älä puhu Skodan kötöstyksestä Honda palstalla, laadussa on pikkasen eroa. Ja vielä se DSG piti mainita, ei jumalauta🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.

        Ne on varusteet mitä on milläkin merkillä. RAV4:een ei saa ristiseläntukea kaikkiin malleihin, kun CR-V:ssä se on vakiona.

        Nyt on relevikojen ja alustaongelmien lisäksi RAV4:ssa ilmaantunut hybridijärjestelmän kaapeleiden hapettumista/ruostumista. Ei hyvältä näytä.


    • Anonyymi

      Oli hiljaista eilen Honda kaupassa. Yksi myyjä, yksi CR V esittelyauto kalleimmalla varustetasosta. Muita versioita ei näytillä. Lopun alkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

      Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

      Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

      niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

      Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

      Koita kestää ❤️
      Ikävä
      37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

      Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

      Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

      Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

      paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe