CR-V hybrid hinta?

Riisiriisikärry

CR-V hybrid hinta?
Joko julkaistu?
Toinen asia mikä kiinnostaa, on miten se voi toimia jos ei ole vaihteistoa?

38

3149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nihili

      Ei sulla ole rahaa tuollaiseen autoon. Katsele corolla fx:ää siinä sulle hyvä auto.

    • TerkutTojotalle

      Luettua: Honda CR-V Hybridin hinnat ilmoitetaan myöhemmin. Suomeen ensimmäiset CR-V Hybridit saapuvat maaliskuussa. Eiköhän sitten keväämmällä kurvata uuden CR-V Hybridillä tuon nihilisti-fx:n vierelle ja vilkuteta...

      • nihili

        mukavaa luettavaa tämä haaveilu. :) Mistäköhän meinaatte saada rahoitusta kun ei ole vaki työtä ja aktiivimalli pakottaa te keskuksen asiakkaaksi.


      • nihili

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.


      • RST2
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Buhaha Hölmö persaukinen idiootti joka itkee tien reunassa mersun paskaansa kun taas laakerit hirtti kiinni.Honda kuskit ajaa ohi ja nauraa pellelle .


      • eliPasha
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Ettei olisi sellainen kiinteämpi pieru...


      • Anonyymi
        nihili kirjoitti:

        voihan vittu mitä hondapellejä on liikenteessä. Minä ajan mersulla ja päästän armottoman pieraisun kun näen jonkun ajavan honda riisikipolla.

        Ilmankos mersut haisee pahalle...


    • delli
      • Mitähätäimpotentti

        Löytyy mitä?


      • Numeroina

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?


      • Nipponkippon
        Numeroina kirjoitti:

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?

        Ajokuntoinen auto talvirenkailla, lämmitimeiiä, metallivärillä ja toimituskuluilla noin 44500.
        Toyotan RAV 4 vastaavilla varustetulla pari tonnia halvempi ja enemmän tehoa sekä pienemmät päästöt/ verot.


      • Tyhjätasku

        RAV4 nyt ei vain silmää miellytä, vaikka mistä suunnasta katsoo. Lokasuojat ihan järkyttävät.


      • Vetonaru
        Numeroina kirjoitti:

        Halvin malli 40 350, Elegance siihen 2000 lisää jne. Eli ajokuntoisen auton kaksine pyörineen ja lämppäreineen saa jollakin 42 000 ja risat?

        Neliveto hybridi alkaen 49400 eli varusteineen sitten jotain 55t€ ?
        Kuinka paljon on sallitut vetopainot hybrideillä? En löytänyt esitteestä.


      • TuttuturvallinenCrv
        Tyhjätasku kirjoitti:

        RAV4 nyt ei vain silmää miellytä, vaikka mistä suunnasta katsoo. Lokasuojat ihan järkyttävät.

        RAV sai muut mallit näyttämään kerralla vanhan aikaisille.


      • Kauhheeta

        Hiton paljon maksaa nuo lisäkilkkeet - neljä, viisi tonnia.


      • delli
        Nipponkippon kirjoitti:

        Ajokuntoinen auto talvirenkailla, lämmitimeiiä, metallivärillä ja toimituskuluilla noin 44500.
        Toyotan RAV 4 vastaavilla varustetulla pari tonnia halvempi ja enemmän tehoa sekä pienemmät päästöt/ verot.

        Tehoa on kylläkin RAV4:ssa vähemmän hybridissä ja bensiinikone on vapari sekä tehottomampi myös mitä hondan turbokone. Edellisessä korissa oli nelivetokin huonompi TM:n testissä mitä CR-V:ssä.

        Nyt viimevuosina RAV4 oikeastaan on vasta pystynyt CR-V:n haastamaan jotenkuten, kun korin koko on kasvanut. CR-V on ollut tiloiltaan erinomainen perhekäyttöön aina. Toyotan hybriditekniikka on maailman eliittiä ja on mielenkiintoista nähdä, pystyykö Honda kilpailemaan siinä. Hondalla on kuitenkin ollut hybridejä myös pitkään ja muualla maailmassa niitä myydään paljon ja moneen eri malliin.


      • Newtech

        Pitää muistaa tästä 'vaihteettomasta' hybriditekniikasta CR-V:ssä, että sehän ei itse asiassa ole uutuus. Ensimmäisen sukupolven versio siitä on ollut käytössä jo aiemmin USA:n Accordissa.


      • Nippelikippeli
        delli kirjoitti:

        Tehoa on kylläkin RAV4:ssa vähemmän hybridissä ja bensiinikone on vapari sekä tehottomampi myös mitä hondan turbokone. Edellisessä korissa oli nelivetokin huonompi TM:n testissä mitä CR-V:ssä.

        Nyt viimevuosina RAV4 oikeastaan on vasta pystynyt CR-V:n haastamaan jotenkuten, kun korin koko on kasvanut. CR-V on ollut tiloiltaan erinomainen perhekäyttöön aina. Toyotan hybriditekniikka on maailman eliittiä ja on mielenkiintoista nähdä, pystyykö Honda kilpailemaan siinä. Hondalla on kuitenkin ollut hybridejä myös pitkään ja muualla maailmassa niitä myydään paljon ja moneen eri malliin.

        Eipä. Ravissa enemmän tehoa.


    • Delli

      Hybrid 184 vs 176
      Bensa 197 vs 173

      Nuo suomen nettisivuilta, ellei niitä kokoajan olla muuttamassa. Hondan tehot isommat.

      • PottiRopotti

        RAV4 hybrid AWD: 222 hv. 0-100 kmh 8,1 s. Päästöt 129 g/km.


    • 78978978978

      Joko CR-V neliveto toimii pakilla?

    • Had

      Aina on toiminut myös peruuttaessa. Mekaanishydraulisen systeemin kohdalla eteenpäin toimii nopeammin, sillä monilevykytkimen ohjauksessa kulkusuuntien välillä eroja. Sähköohjatuissa ei mahda olla eroa.

      • Anonyymi

        Hybridissä liikkeellelähdöt toimii hienostuneesti. Samaa ei voi sanoa ohituksista jolloin moottori vinkuu kuin hammaslääkärin pora. Ohjaus oli tunnoton-ei mikään ajajan auto. Keskikulutus oli 7.3 L/100km reippaasti ajettaessa. 4wd hinta karkaa turhan ylös ominaisuuksiin nähden. Edes polttoainelämppäri ei kuulu pakettiin. Painavaa kärryä ei voi vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridissä liikkeellelähdöt toimii hienostuneesti. Samaa ei voi sanoa ohituksista jolloin moottori vinkuu kuin hammaslääkärin pora. Ohjaus oli tunnoton-ei mikään ajajan auto. Keskikulutus oli 7.3 L/100km reippaasti ajettaessa. 4wd hinta karkaa turhan ylös ominaisuuksiin nähden. Edes polttoainelämppäri ei kuulu pakettiin. Painavaa kärryä ei voi vetää.

        Kilpailijoihin nähden hinnat on kyllä kohdillaan, nehän päivitettiin vuoden vaihteessa. Polttoaine lämmitin ihan turha varuste, paitsi jos ei ole sähköä tarjolla. En itte osta mihinkään autoon. Omasta mielestä tuo liikkuu sen verran vaivattomasti, että ei ohituksissa juuri tarvii kaasu pohjassa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailijoihin nähden hinnat on kyllä kohdillaan, nehän päivitettiin vuoden vaihteessa. Polttoaine lämmitin ihan turha varuste, paitsi jos ei ole sähköä tarjolla. En itte osta mihinkään autoon. Omasta mielestä tuo liikkuu sen verran vaivattomasti, että ei ohituksissa juuri tarvii kaasu pohjassa mennä.

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...

        Riippuu siitä dieselistä. Vag:in 150 hv hävisi tm:n testissä suorituskyvyssä sekä päästöissä cr-v:lle. Sellaisiakin 2-litraisia dieseleitä varmaan on jotka suorituskyvyssä voittaa, mutta päästöissä häviävät sitten vieläkin enemmän. Toki kaikki olettaen että vastaavan kokoinen kori dieselissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä dieselistä. Vag:in 150 hv hävisi tm:n testissä suorituskyvyssä sekä päästöissä cr-v:lle. Sellaisiakin 2-litraisia dieseleitä varmaan on jotka suorituskyvyssä voittaa, mutta päästöissä häviävät sitten vieläkin enemmän. Toki kaikki olettaen että vastaavan kokoinen kori dieselissäkin.

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.

        Aika heikot on talvivarusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa sähkövastuksia lämmitysjärjestelmässä vai toimiiko pelkästään polttomoottorin hukkalämmöllä?
        Tuulilasin lämmitystäkään ei ilmeisesti saa. Näillä leveysasteilla arvostaa noita talvivarusteita pakkaskeleillä.

        Löytyy kuule ratin lämmittimet, tuulilasin lämmittimet ja takapenkillekin perseenlämmittimet kermaperseille ja mistä nyt vaan jaksat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi pääsee kyllä, käytännössä voimaa ei läheskään niin paljon kuin 2L nykyaikaisessa dieselissä. Riippuu siitä mihin on tottunut...

        ohitte ei pääse tommosella ja keulaan pamahtaa ruumiita tulee ajjaaijaai laiska romu toi honan hypriidi kyllä tdi kodiak on paras tommosesa maasturi kenressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohitte ei pääse tommosella ja keulaan pamahtaa ruumiita tulee ajjaaijaai laiska romu toi honan hypriidi kyllä tdi kodiak on paras tommosesa maasturi kenressä

        Dieseli kodiaqista pitää maksaa 6 tonnia enemmän, jos haluaa saman suorituskyvyn kuin CR-V:ssä. CR-V:stä saa parhaan mallin kaikilla mahdollisilla varusteilla sillä rahalla. Lisäksi kaupan päälle tulee DSG automaatti, kun CR-V:ssä ei ole vaihdelaatikkoa ollenkaan. Sähkämoottorilla meno vähän toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kuule ratin lämmittimet, tuulilasin lämmittimet ja takapenkillekin perseenlämmittimet kermaperseille ja mistä nyt vaan jaksat maksaa.

        Älä viitti valehdella. Hondaan saa vain tuulilasin alareunan lämmittimet, pyyhkijöiden alle. Ei saa kunnollista koko lasin sähkölämmitystä. Aika säälittävää. Nuo pyyhkijöiden lämmittimet, mitkä voi irrottaa lasiin kiinni jäätyneet pyyhkjät, saa vain kalliimpiin malleihin.
        Toyotan RAV4ään saa jo halvimpaan hybrid versioon koko lasin sähkölämmityksen. Samaan pakettiin kuuluu myös sähköinen takaluukku, ym varusteita. Paketin hinta vain n 2000€.
        Eipä ihme että Toyota käy kaupaksi toisin kuin Honda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti valehdella. Hondaan saa vain tuulilasin alareunan lämmittimet, pyyhkijöiden alle. Ei saa kunnollista koko lasin sähkölämmitystä. Aika säälittävää. Nuo pyyhkijöiden lämmittimet, mitkä voi irrottaa lasiin kiinni jäätyneet pyyhkjät, saa vain kalliimpiin malleihin.
        Toyotan RAV4ään saa jo halvimpaan hybrid versioon koko lasin sähkölämmityksen. Samaan pakettiin kuuluu myös sähköinen takaluukku, ym varusteita. Paketin hinta vain n 2000€.
        Eipä ihme että Toyota käy kaupaksi toisin kuin Honda.

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.

        Toyotan ainoa vika on että uusien odotusajat on niin pitkiä. Nyt jenkitkin haluaa hybrid RAVin.
        https://www.industryweek.com/supply-chain/article/22028685/toyotas-biggest-problem-is-keeping-hybrid-car-models-in-stock


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ainoa vika on että uusien odotusajat on niin pitkiä. Nyt jenkitkin haluaa hybrid RAVin.
        https://www.industryweek.com/supply-chain/article/22028685/toyotas-biggest-problem-is-keeping-hybrid-car-models-in-stock

        Suoran tien autoja ne jenkit arvostaa. Ei niitä ajo-ominaisuudet kiinnosta. Uusi rav 4 todettu vaaralliseksi väistökokeissa. Käsittämättömän huono viritys suurelta valmistajalta. Toivottavasti vakuutusyhtiöt noteeraa tämän hyppylaudan maksuissaan. Ei voi olla näkymättä vahinkotilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieseli kodiaqista pitää maksaa 6 tonnia enemmän, jos haluaa saman suorituskyvyn kuin CR-V:ssä. CR-V:stä saa parhaan mallin kaikilla mahdollisilla varusteilla sillä rahalla. Lisäksi kaupan päälle tulee DSG automaatti, kun CR-V:ssä ei ole vaihdelaatikkoa ollenkaan. Sähkämoottorilla meno vähän toista.

        Älä puhu Skodan kötöstyksestä Honda palstalla, laadussa on pikkasen eroa. Ja vielä se DSG piti mainita, ei jumalauta🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa niitä Ravin paketteja ostella, kalliiksi tulee kun lähtöhinnatkin korkeempia. Lisäksi saa perseaukisen sähkönelikon ja alustan, jolla ei pääse väistötestiä lävitte ilman sivuloikkia. 2-litranen bensakone on vitsi tänäpäivänä, siihen ei saa edes rahalla kunnon varusteita lisäpenkeistä puhumattakaan. Toyota mies ostaa Toyotan kun ei paremman päälle ymmärrä. Tuijottaa vaan silmät pyöreinä paskaa navigaattoria jota ei saada edes merkkiliikkeessä toimimaan.

        Ne on varusteet mitä on milläkin merkillä. RAV4:een ei saa ristiseläntukea kaikkiin malleihin, kun CR-V:ssä se on vakiona.

        Nyt on relevikojen ja alustaongelmien lisäksi RAV4:ssa ilmaantunut hybridijärjestelmän kaapeleiden hapettumista/ruostumista. Ei hyvältä näytä.


    • Anonyymi

      Oli hiljaista eilen Honda kaupassa. Yksi myyjä, yksi CR V esittelyauto kalleimmalla varustetasosta. Muita versioita ei näytillä. Lopun alkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe