Millainen koe kyseessä käytännöllisesti? Helppo, keskivaikea, vaikea? Aloitin tänään ITF Taekwondon ja se olisi ensimmäinen koe keväällä.
Ylempi valkoinen vyö
123575234567
2
52
Vastaukset
- Hesipa
Alkeiskurssilla opetetaan kyllä kaikki asiat, mitä kokeessa vaaditaan. Itse asiassa yleensä opetetaan keltaisen vyön vaatimuksille asti. Mikäli taidot kehittyvät erinomaisesti, niin ekassa vyökokeessa saattaa saada jo keltaisen vyön. Vyökoevaatimuksista ja kaikesta muustakin askarruttavasta kannattaa rohkeasti kysellä treenien vetäjältä. Vyökoevaatimukset usein myös jaetaan oppilaille kokeen lähestyessä. Treenaa siis ahkerasti niin tuo eka koe tulee olemaan helppo. :)
- 123575234567
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Treenataan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623