Kirkkaasta merestä sameaksi

N198967777

Näin unen jossa olin etelässä espanjan marbellassa jossa oli kaunis kirkas turkoosi vesi. Rannalla ihmiset nauttivat olostaan ja rannan vastapäätä oli saari jossa oli upea viidakko. Saarelle pystyi jopa uida helposti koska se oli niin lähellä. Yhtäkkiä vesi alkoi muuttua sameaksi ja ruskeaksi (kuin itämeren vesi) saaren ja rannan välistä alkaen ja se levisi todella laajalle koko marbellan rantoja pitkin. Minä ja kaikki muut ihmiset oltiin pettyneitä veden muuttumisesta kamalan näköiseksi, ja kävi ilmi, että se johtui hallituksen päätöksestä ruopata vedet pohjassa. Syytä en tähän tiennyt mutta unessa joku mainitsi minulle, että ruskean veden muuttuminen takaisin turkoosin kirkkaaksi kestäisi 1031 vuotta (jep, tarkka luku :D). Olin todella vihainen ja pettynyt tästä unessa...

Oisko ajatuksia/tulkintoja mitä voisi tarkoittaa? :)

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörpsistä

      Sulla pamahti unessa kesänmuistot Vantaanjoen kaljakellunnasta. Sotkeutuivat unessa toiveesi päästä Marbellaan.
      Vähennä kaljottelua niin unesi kirkastuu ja voi toteutuakkin.

      • N198967777

        En oo ikiin ollu kaljakellunnas :DDD


    • Unesi kirkas turkoosi vesi voisi kuvata mielentilaa, tunnetta jonka haluaisit saavuttaa. Jotain jonka tiedät mahdolliseksi.
      Mielen rauhoittaminen onnistuu ajoittain, toisinaan alitajunta tai ulkoiset olosuhteet samentavat mielen. Ruoppaus eli jonkinlainen voimakas itsetutkiskelu tai ulkoinen paine/toisten odotukset yms nostaa pintaan syvyyksissä (alitajunnassa) olevia käsiteltäviä asioita, jotka kuormittavat ja estävät näkemästä selvästi.
      Luku 1031 voi viitata muutoksen lukuun 5 eli 1 0 3 1. Unesi kenties kehottaa muutokseen, jotta mielesi ja elämäsi rauhoittuisi.

    • Unesi kirkas turkoosi vesi voisi kuvata mielentilaa, tunnetta jonka haluaisit saavuttaa. Jotain jonka tiedät mahdolliseksi.
      Mielen rauhoittaminen onnistuu ajoittain, toisinaan alitajunta tai ulkoiset olosuhteet samentavat mielen. Ruoppaus eli jonkinlainen voimakas itsetutkiskelu tai ulkoinen paine/toisten odotukset yms nostaa pintaan syvyyksissä (alitajunnassa) olevia käsiteltäviä asioita, jotka kuormittavat ja estävät näkemästä selvästi.
      Luku 1031 voi viitata muutoksen lukuun 5 eli 1 0 3 1. Unesi kenties kehottaa muutokseen, jotta mielesi ja elämäsi rauhoittuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe