Lexus ja huutava varashälytin

Rx400h

Moroooo.
Prblem.. mulla on lexus rx400h jossa huutaa hälyytin yöllä kun lohko ja sisätilan lämppäri lähtee päälle.
Mitenkäs tuon sisätilantunnistimen sais näppärästi pois käytöstä että voi pitää sisätilan puhallinta päällä jottei se laukase sitä varashälyytintä?

8

4592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISmies

Kyselin tuota kerran huollossa että saako koodattua pois päältä, sanottiin ettei onnistu. Toimiskohan teippi tunnistimen päällä? Itse olen nöyrästi poistanut hälytyksen kattonapista jokakerta kun olen lähtenyt ulos. Näin siis IS:ssä.

• Rx400h

Pitää testata jossaa välis teippi patenttia.
        Nyt painoin kattonappia ja hälärin merkkivalo vilkutti nopeasti. Saas nähä huutaako taas yöllä häläri ja naapurit kun lämmitys lähtee päälle 😁

• JapanilainenKyykkää

Ai on Lekussa yhtä surkeat anturit kuin Toyotassa. Ei kestä lämpötilan muutoksia, juurtua jne... Halpuutus koskee siis kaikkia konsernin autoja?

• Bluestwo

Joo tuntuu turhan herkkä olevan tuo sisätunnistin...

• hälytinmies

Ookkonää vähä tyhymä? Ihan yleinen propleema merkeistä riippumatta tuo varashälytin sisälämmitin yhdistelmä on.

• P.e.n.t.t.i
        hälytinmies kirjoitti:

Ookkonää vähä tyhymä? Ihan yleinen propleema merkeistä riippumatta tuo varashälytin sisälämmitin yhdistelmä on.

Vai vähänkö tyhmä. Täyshulluhan minä olen ja eilen tuli taas lunta tupaan.

Nyt taas vituttaa

Sekoilujeni seuraaja löysi vuonna 2016 Skoda-palstalle postaamani viestin jossa omalla P.e.n.t.t.i-nimimerkillä kyselin, muka ulkosuomalaisena, että kumpi auto kannattaa hommata , Audi Q7 vai BMW X5. Sekoiluni ja nolo kärähtämiseni herätti niin paljon riemua palstalla että minulla meni kauan ennenkuin sain poistettua nuo skitsofreniani paljastavat viestit asiattomina ja itselleni kovin kiusallisina. Enhän minä missään ulkomailla ole ikinä edes käynyt kuin virtuaalimatkoillani, työskentelystä puhumattakaan. Meillä ei muuten nukuttu koko yönä, raivo ja vitutus olivat sitä luokkaa. Ei tämä pelkän idiootin ja palstatrollin elämä mitään helppoa ole, enemmänkin toivotonta.

• AasialainenHeiluri
        hälytinmies kirjoitti:

Ei ole ollut koskaan kyseistä ongelmaa, mutta olenkin omistanut vain laadukkaita länsiautoja.

• Toitsulle

Lämmin autotalli olis luksusta??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1159
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe