Pakastin unet tulkintaa please?!

Mitä itsensä sulkeminen pakastimeen tarkoittaa unessa?Olen nähnyt sellaisen unen jossa leikin veljeni kanssa piilosta tuntemattomassa asunossa.Sovimme veljeni kanssa, että hän laskee kymmeneen, sillä välin kun hän laskee minä yritän kuumeisesti löytää piiloa mutta en meinaa löytää mitään hyvää piilopaikkaa joten minulle tulee kiire.Jostain sitten keksin,että suljen itseni pakastimeen.Veljeni etsii ja etsii eikä meinaa löytää minua joten hänelle iskee paniikki.Yhtäkkiä isä tulee sanomaan, että ruoka on valmista ja huolestuu kun näkee paniikissa olevan veljeni.Yhdessä he etsivät minua kunnes tulevat talon alakertaan ja löytävät minut pakastimesta jäätyneenä.

Olen nähnyt unesta myös toisen version jossa olen töissä kaupassa ja suljen itseni kylmiöön.Työkaverit kummastelevat kun minua ei löydy mistään ja löytävät minut jäätyneenä kylmiöstä! Mitä nää unet vots symboloida?

3

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forgotten

hui :)
      oletko lapsena pitänyt tuosta leikistä? ehkä pakastin on unessasi jotakin uutta. eli elämässäsi on tapahtunut ehkä jotain, mitä ennen ei ollut. se ei pakolla ole mikään iso asia, mutta jokin mukava. isäsi ja veljesi välittävät sinusta :)
      onnea sinulle! :)

• Nukkumaija

Olet ehkä lapsena joutunut aina piilottamaan todelliset tunteesi, koska niitä ei ole hyväksytty perheessänne jostain syystä. Sinusta on ehkäpä sen takia tullut ihminen, joka ei osaa näyttää tunteitaan vaan kätkee ne sisimpäänsä, pakastoi ne. Siitä voisi tulla tällainen uni. Toisaalta toivot, että löytäisit jonkin henkilön joka sulattaisi sinun tunteesi, jolle voisit olla aito oma itsesi, ilman piiloutumista...

• hm..ehkä tuo tulkintasi jossain määrin pitää paikkaansa tunteet ei ole niin helppo asia minulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe