Pakastin unet tulkintaa please?!

Mitä itsensä sulkeminen pakastimeen tarkoittaa unessa?Olen nähnyt sellaisen unen jossa leikin veljeni kanssa piilosta tuntemattomassa asunossa.Sovimme veljeni kanssa, että hän laskee kymmeneen, sillä välin kun hän laskee minä yritän kuumeisesti löytää piiloa mutta en meinaa löytää mitään hyvää piilopaikkaa joten minulle tulee kiire.Jostain sitten keksin,että suljen itseni pakastimeen.Veljeni etsii ja etsii eikä meinaa löytää minua joten hänelle iskee paniikki.Yhtäkkiä isä tulee sanomaan, että ruoka on valmista ja huolestuu kun näkee paniikissa olevan veljeni.Yhdessä he etsivät minua kunnes tulevat talon alakertaan ja löytävät minut pakastimesta jäätyneenä.

Olen nähnyt unesta myös toisen version jossa olen töissä kaupassa ja suljen itseni kylmiöön.Työkaverit kummastelevat kun minua ei löydy mistään ja löytävät minut jäätyneenä kylmiöstä! Mitä nää unet vots symboloida?

3

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forgotten

hui :)
      oletko lapsena pitänyt tuosta leikistä? ehkä pakastin on unessasi jotakin uutta. eli elämässäsi on tapahtunut ehkä jotain, mitä ennen ei ollut. se ei pakolla ole mikään iso asia, mutta jokin mukava. isäsi ja veljesi välittävät sinusta :)
      onnea sinulle! :)

• Nukkumaija

Olet ehkä lapsena joutunut aina piilottamaan todelliset tunteesi, koska niitä ei ole hyväksytty perheessänne jostain syystä. Sinusta on ehkäpä sen takia tullut ihminen, joka ei osaa näyttää tunteitaan vaan kätkee ne sisimpäänsä, pakastoi ne. Siitä voisi tulla tällainen uni. Toisaalta toivot, että löytäisit jonkin henkilön joka sulattaisi sinun tunteesi, jolle voisit olla aito oma itsesi, ilman piiloutumista...

• hm..ehkä tuo tulkintasi jossain määrin pitää paikkaansa tunteet ei ole niin helppo asia minulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe