Hieman ehkä kaduttaa ja hävettää kun puhuin sinulle liian avoimesti. Nolottaa kun paljastin ns. paheeni sinulle. Toisaalta kai sitä kaikki omaavat jonkinmoisen paheen. Eikä tehtyä saa tekemättömäksi. Ei se maailma siihen kuitenkaan kaadu. Muutamia novelleja joskus lukenut HYMIÖ!! Olihan niiden joukossa hyviä neuvoja ja myös varoittavia tekstejä. Siinä mielessä hyvä että niitä luin. Olen ollut varovainen ja varauksellinen, mutta niiden tekstien myötä tulin entistä varovaisemmaksi. Toivottavasti ei eteen tulisi vastaavanlaista tilannetta kuin joissain novelleissa.
Ei kukaan ole täydellinen, en itse ainakaan, enkä haluaisi. Sellaisia ihmisiä en arvosta, ketkä luulevat olevansa täydellisiä. Luulevat itseään arvokkaammiksi, toisia pitävät alempiarvoisina. Käyttäytyvät omahyväisesti.
Sinun suhteen minulla oli ja on myös edelleenkin vahva tunne että voin luottaa sinuun. En ole kenelläkään muulle ollut koskaan yhtä avoin. Olet upea sielu. Toivottavasti hyväksyt minut sellaisena kuin olen? Miettinyt olen luotatko minuun?
Tuntunut ainakin että luottaisit. Enkä halua pettää luottamustasi.
Ei sille mahda mitään jos et. Kurjaltahan se toki tuntuisi, mutta mentävä on eteenpäin.
Vahva luottamuksen tunne sinuun
Hän-70
1
89
Vastaukset
- Hän-70
Hups piti tuonne hymiö väliin laittaa tuommoset 😁😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832224
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1701946Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1871452Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni691007