Oulussa ilmitulleissa lasten hyvälsikäyttö tapausten yhteydessä puhuttiin ns. grooming ilmiöstä,jolla
nuorta(usein siis tyttöä)valmistellaan hyväksi käyttöön.
Mielestäni koko grooming ilmiö(ei siis vain Oulun tapaukset)ovat isien syytä.
Isät,jotka eivät vietä aikaa tyttäriensä kanssa,isät,joiden mielestä tyttäjen kanssa ei voi tehdä
samaoja asioita,kuin poikien kanssa.
Nämä tytöt menevät sitten nettiin hakemaan sitä hyväksyntää jonka pitäisisi tulla heidän isiltään.
Tytöillä on suuri tarve tuntea itsesensä kauniiksi jos hän tuntee itsensä kauniiksi isänsä silmissä,ei hänen tarvitse mennä sitä nettiin hakemaan.
JOTEN ISÄ OTA PÄÄ POIS PERSEESTÄ JA ALA VIETTÄMÄÄN AIKAA TYTTÄRESI KANSSA!!
OULUN LASTEN HYVÄKSIKÄYTTÖ,TAPAUS ISIEN SYYTÄ
3
71
Vastaukset
- kirjoitakuinaikuinen
Samaa mieltä itse asiasta, mutta sinä isä: älä käytä tuollaista kieltä!
Opettele aikuisen kielenkäyttö!
Isien tulee huolehtia, että omalle lapselle, olipa sitten tyttö tai poika, ei tapahdu mitään.
Se on isien velvollisuus! - Anonyymi
Se on kyllä totta, että ne tytöt, joilla on hyvä isä pärjäävät maailmassa. He eivät koskaan huoli kumppaniksi retkua, koska kumppani ei voi olla huonompi kuin isä.
Yleensä ne naiset, jotka ovat ongelmamagneetteja, ovat isättömiä joko konkreettisesti tai isä ei ole ollut tyttärelleen läsnä.
Sitä vastoin ne retkut miehet ovat taas useimmiten lellilapsia, joilla ei ole ollut mitään rajoja. Näitä lellipoikia on Suomen vankilat täynnä. - Anonyymi
Näinhän se on.
Isien pitäisi huolehtia tyttäristään ja varoittaa kaikista kummista tyypeistä.
Jos tytär luottaa isään, niin isän neuvot menee perille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787534Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232730- 782198
- 911586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987