nokiat susia

viimeisetnokiat

älkää ostako uusia nokian puhelimia,meillä kaksi uutta 3.1 ja 5.1 kummatkin jättää puhelinlinjan aukaisematta toiseen suuntaan ,noin joka toisessa soitossa. kuraa

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuosssssanoinnn

      Kokemukseni ja kuulemani mukaan HMD Nokia:n 7-tason mallit ja paremmat ovat aivan hyviä, siitä halvempien mallien (1-7) laatu on mitä on, ja heikkenee nopeasti hintaluokan laskiessa.

      • nokia

        Höpönhöpö Nokia 6.1 on hyvä , ei mitään moitittavaa ja uskon uusi 5.1 on myös hyvä. Noissa vanhemmissa malleissa oli jotain.


      • susisusi

        Uskovaiset voi kirjoitella muualle. 5.1 :n kokeilleensa TIEDÄN että se on susi.


    • järjenpojat

      Siellä on linjoissa vikaa,operaattorin vaihto auttaa. Nämä uudet Nokiat ovat kaikki hyviä 3.1/5.1/6.1 jne.. Puhelimena varmatoiminen, mutkaton, hyvä kuuluvuus molempiin suuntiin.

    • nuuskamuikku

      Jos linja ei aukea, niin vika on kyllä melko varmasti operaattorin.

    • hyvinharvoinvikaa

      Yleensä nämä ongelmat johtuvat operaattorista tai käyttäjästä. Hyvin harvoin itse puhelimessa on tällaista vikaa.

    • Tuossssssanoinnnnn

      Veikkaisin, että tähän ketjuun on todennäköisesti kirjoittanut aloittajan lisäksi vain kaksi henkilöä...
      ; D

      Mutta kaikki on mahdollista, jos molemmissa laitteissa on sama operaattori, niin voi se vika toki olla sielläkin.

      • huuwei

        Yleensä vika käyttäjässä.


    • Paskanmöivät

      Puhelimissa eri operaattori,edellisissä puhelimissa ei ongelmia,jos vastaan puheluun kuulen soittajan äänen mutta ,soittaja ei minun ääntä,kuinka voi olla käyttäjän vika.
      Aiemmat puhelimet moto ja Samsung ei koskaan samaa ongelmaa,turhaan kehutte Nokiaa paska mikä paska.

      • menejatiedä

        Sillä soittajalla on huono kenttä,kenttä on voinut huonontua jommassa kummmassa päässä, käsi huonosti soittaessa, en tiedä miten vto vaikuttaa tai joku muu säätö, tehdasasetukset,päivitys wlanin kautta, outoa että molemmissa uusissa malleissa maanantai kappaleita"


    • Jebulisx

      Minä ostan pelkästään parasta eli Applea.
      En koske moisiin kiinan paskoihin tai korean ihmeisiin, sen verran minullakin on rahaa.

      • totuus.kirpaisee

        Kiinassahan se omenapuhelinkin on tehty. Hähähähähä.


      • nokia

        iPhonea tehdään vinkuintiassa ja Kiinassa, mikään paras koskaan ollutkaan. 😁


    • Mattikun

      Nokian 5.1 tahkonnut 4 viikkoa. Vien takaisin Giganttiin. Juuri ennen mainittuja yhteysvikoja. Lisäksi kosketusnäyttö toimii silloin kun huvittaa. Myös kylmä heikentää kosketusnäytön toimintaa. Ei tarvita edes pakkasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe