älkää ostako uusia nokian puhelimia,meillä kaksi uutta 3.1 ja 5.1 kummatkin jättää puhelinlinjan aukaisematta toiseen suuntaan ,noin joka toisessa soitossa. kuraa
nokiat susia
14
171
Vastaukset
- Tuosssssanoinnn
Kokemukseni ja kuulemani mukaan HMD Nokia:n 7-tason mallit ja paremmat ovat aivan hyviä, siitä halvempien mallien (1-7) laatu on mitä on, ja heikkenee nopeasti hintaluokan laskiessa.
- nokia
Höpönhöpö Nokia 6.1 on hyvä , ei mitään moitittavaa ja uskon uusi 5.1 on myös hyvä. Noissa vanhemmissa malleissa oli jotain.
- susisusi
Uskovaiset voi kirjoitella muualle. 5.1 :n kokeilleensa TIEDÄN että se on susi.
- järjenpojat
Siellä on linjoissa vikaa,operaattorin vaihto auttaa. Nämä uudet Nokiat ovat kaikki hyviä 3.1/5.1/6.1 jne.. Puhelimena varmatoiminen, mutkaton, hyvä kuuluvuus molempiin suuntiin.
- nuuskamuikku
Jos linja ei aukea, niin vika on kyllä melko varmasti operaattorin.
- hyvinharvoinvikaa
Yleensä nämä ongelmat johtuvat operaattorista tai käyttäjästä. Hyvin harvoin itse puhelimessa on tällaista vikaa.
- Tuossssssanoinnnnn
Veikkaisin, että tähän ketjuun on todennäköisesti kirjoittanut aloittajan lisäksi vain kaksi henkilöä...
; D
Mutta kaikki on mahdollista, jos molemmissa laitteissa on sama operaattori, niin voi se vika toki olla sielläkin.- huuwei
Yleensä vika käyttäjässä.
- Paskanmöivät
Puhelimissa eri operaattori,edellisissä puhelimissa ei ongelmia,jos vastaan puheluun kuulen soittajan äänen mutta ,soittaja ei minun ääntä,kuinka voi olla käyttäjän vika.
Aiemmat puhelimet moto ja Samsung ei koskaan samaa ongelmaa,turhaan kehutte Nokiaa paska mikä paska.- menejatiedä
Sillä soittajalla on huono kenttä,kenttä on voinut huonontua jommassa kummmassa päässä, käsi huonosti soittaessa, en tiedä miten vto vaikuttaa tai joku muu säätö, tehdasasetukset,päivitys wlanin kautta, outoa että molemmissa uusissa malleissa maanantai kappaleita"
- Jebulisx
Minä ostan pelkästään parasta eli Applea.
En koske moisiin kiinan paskoihin tai korean ihmeisiin, sen verran minullakin on rahaa.- totuus.kirpaisee
Kiinassahan se omenapuhelinkin on tehty. Hähähähähä.
- nokia
iPhonea tehdään vinkuintiassa ja Kiinassa, mikään paras koskaan ollutkaan. 😁
- Mattikun
Nokian 5.1 tahkonnut 4 viikkoa. Vien takaisin Giganttiin. Juuri ennen mainittuja yhteysvikoja. Lisäksi kosketusnäyttö toimii silloin kun huvittaa. Myös kylmä heikentää kosketusnäytön toimintaa. Ei tarvita edes pakkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105