50 miehet haluatko olla miehen kanssa olen itse mies nuolisin kulliasi saisit minulta muutakin hyvää
meihet kiinnostaako
13
151
Vastaukset
- Vantaakorso
Kiinnostaa,ikäsi
- harja
yli 6 kymppinen ota yhteyttä vietetään seksikästä aikaa
- kynä
olen yli kuusikymppinen terve mies
- K..u..t..s..u..n..i-..-
Piparipari-a-suomi24.fi miesparille kolmatta
rantanen95-a-suomi24.fi miestä miehelle
henryyy-a-suomi24.fi pojalle tätiä opettajaksi
poitsu32-a-gmail.com pojalle kullia
miksu_poju-a-suomi24.fi Poika hakee miestä
rakson-a-luukku.com raksamies hakee kunnon karjua
anssiarmoton-a-gmail.com Miestä todella käytetyksi panopuuksi
1988-a-meiliboxi.fi mies hakee nuorta oppipoikaa
hardtoplincoln-a-gmail.com mies hakee neitoja autoajelulle
elamantapasinkku-a-suomi24.fi nainen haluaa pikapanoja
Sami24-a-suomi24.fi poika haluaa poikaseksiä
Juuso.69-a-suomi24.fi mies haluaa porukan lutkaksi
Ikinuoribi90-a-suomi24.fi rouva kaipaa piristäjää
kuusseis-a-suomi24.fi vaarille nuorta poikaa
minavaan2019-a-outlook.com poika kahden miehen väliin
Napukka-a-suomi24.fi pikkupili tahtoo kullia
Jmpl89-a-suomi24.fi pojalle miestä
Senuorempi-a-suomi24.fi Pojalle aikuista miestä
Minuakin kiinnostaa, olen 50 v mies. Miten saamme toisiimme yhteyden?
- Noin-simppeliä
Neljäkymppinen etkä ole vielä tuota oppinut.
Laita meiliosoitteesi. Siihen on paljon helpompi ottaa yhteyttä. - kynä
olen hämeestä entä itse
- kynä
tulisko mlnulle kylään riihimäelle asun yksin
- harja
tule käymään riihimäki
- Hoikkaukmtre
Kiinnostaa, pirkanmaa.
- harja
minkä ikäinen olet olisi kivaa pelehtiä alasti nuolla munaasi hivellä peräreikääsi
- Ei-ensimmäistäkään
Eikö yksikään?
Ei ainakaan kukaan ole antannut osoitetta, mihin voisi ottaa yhteyttä. Kunhan ensin on paikkakunta selvillä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734134Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli883404Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1053202Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.613118- 1013052
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412694Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2572609Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832472Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2162449Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922349