Keskiviikko aamuun

Naiselle hyvää huomenta!

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThePinkBot
      • Kiitos!

• aitoriitta

Huomenta! Töihin taas lähdössä piakkoin. Ajattelin, että olet oikeassa suhteeni. Minussa on vieläkin ongelmia, joita pitää työstää. Uskon myös erästä toista henkilöä näissä asioissa. Muutun vielä sen lupaan tai kehityn. Haluan olla hyvä itselleni mutta ottaa myös muita ihmisiä huomioon. Minä olen ollut huono ottamaan muita ihmisiä huomioon. Sen myönnän. Olen nykyään vähän parempi. Ihmisen pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on mutta onneksi voi vähän kehittää. Taitavaksi en tule.
      Pimeä piste minulla on ollut puoliso. En ole osannut ottaa häntä huomioon niin hyvin kuin olisi pitänyt. Olen ollut ajattelematon. En edes itse ymmärrä. Mies ei ole ikinä uhannut jättää. Ehkä olisi pitänyt jättää. Ehkä minä lopulta olen hyvä puoliso, mukavempi, yhteistyökykyisempi. Nykyään olen paljon mukavempi kuin aikaisemmin - kuitenkin.
      Hyvää päivää sinulle mies. En tiedä edelleenkään, miksi autat minua mutta autat. Kiitos siitä😁

• aitoriitta

Toivon, että löydät puolison itsellesi. Sitä toivon. En toivo, että sinulla on huonommin asiat kuin minulla. Oikeasti ajattelen, että sinulla pitäisi olla paremmin asiat kuin minulla. Yritän antaa sinun mennä ja antaa sinulle tilaa. Olen hyväksynyt sen, ettei meistä tule paria. Minun mieheni on minun parini ja sinulla joku muu. Meidän suhteemme päättyy hyvässä tapauksessa ystävyyteen. Katsotaan, mitä tässä tapahtuu? Luulen, että asiat menevät oikeaan suuntaan.

• Heippatöistä

Moiii..

• Noh moi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe