Olen hankkimassa autokameraa. Yhteistä näille kaikille taitaa olla, että virransyöttö on järjestetty pitkällä kaapelilla tupakansytyttimestä. Oikein huono ja hankala ratkaisu mielestäni. Paras paikka kameralle taitaa kuitenkin olla taustapeilin takana suunnilleen ja sieltä kaapelin vetäminen sytkärille on hankalaa. Itselläni on Avensis vm. 2014 ja olen ajatellut, että koska taustapeiliin tulee virtajohto, jossa liitin, niin ottaisin tarvittavan virran sieltä (tarvitaan 12 V - 5V USB muunnin, maksaa EBayssa n. 3 €). Mistään en ole saanut varmuutta siitä, että paljonko tuosta taustapeilin virtajohdosta uskaltaa ottaa virtaa ja toisaalta paljonko virtaa 5 V Micro-USB:lla varustettu kamera tarvitsee - ei varmaan enempää kuin max. 100 - 200 mA.
Kommentteja, ja onko parempia ratkaisuehdotuksia?
Avensis 2014 autokamera
5
193
Vastaukset
- Sama-
Vastaankin itse, tässä yksi esimerkki:
https://www.youtube.com/watch?v=0n_QIf8-nZo- 2014Anjovis
Kameran mukana tulee tarpeeksi pitkä virtajohto joka vuoden 2014 avensiksessa ylettyy istuimien välissä olevaan keskikonsoliin jossa myös sisällä tupakansytyttymen ulostulo.
Reikä keskikonsolin oikealle puolele alas ja jalkatilaa pitkin hanskakotelon oikealtapuolelta pilaripalkin takaa kattoverhoilun taakse ja sieltä taustapeilille. - Anonyymi
2014Anjovis kirjoitti:
Kameran mukana tulee tarpeeksi pitkä virtajohto joka vuoden 2014 avensiksessa ylettyy istuimien välissä olevaan keskikonsoliin jossa myös sisällä tupakansytyttymen ulostulo.
Reikä keskikonsolin oikealle puolele alas ja jalkatilaa pitkin hanskakotelon oikealtapuolelta pilaripalkin takaa kattoverhoilun taakse ja sieltä taustapeilille.Mistä löytää autokameran käyttöohjeen?
Transcend DrivePro 100 käyttöohje tarvittaisiin. Aluksi riittäisi ohje saada filmi kamerasta läppäriin.
- esheppi
avennikseen laitettava virrantasain koska siinä on vaihtovirtsa-akku
- Anonyymi
Autokamerani ei kuvaa kyllin hyvin vastaan ajavan rekisterinumeroa, paitsi jos on kävelyvauhdit. Onko 100-200 maksavissa parempia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1473809PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3671459En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O131330Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn451236Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81001Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45928En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔92775