Olen hankkimassa autokameraa. Yhteistä näille kaikille taitaa olla, että virransyöttö on järjestetty pitkällä kaapelilla tupakansytyttimestä. Oikein huono ja hankala ratkaisu mielestäni. Paras paikka kameralle taitaa kuitenkin olla taustapeilin takana suunnilleen ja sieltä kaapelin vetäminen sytkärille on hankalaa. Itselläni on Avensis vm. 2014 ja olen ajatellut, että koska taustapeiliin tulee virtajohto, jossa liitin, niin ottaisin tarvittavan virran sieltä (tarvitaan 12 V - 5V USB muunnin, maksaa EBayssa n. 3 €). Mistään en ole saanut varmuutta siitä, että paljonko tuosta taustapeilin virtajohdosta uskaltaa ottaa virtaa ja toisaalta paljonko virtaa 5 V Micro-USB:lla varustettu kamera tarvitsee - ei varmaan enempää kuin max. 100 - 200 mA.
Kommentteja, ja onko parempia ratkaisuehdotuksia?
Avensis 2014 autokamera
5
179
Vastaukset
- Sama-
Vastaankin itse, tässä yksi esimerkki:
https://www.youtube.com/watch?v=0n_QIf8-nZo- 2014Anjovis
Kameran mukana tulee tarpeeksi pitkä virtajohto joka vuoden 2014 avensiksessa ylettyy istuimien välissä olevaan keskikonsoliin jossa myös sisällä tupakansytyttymen ulostulo.
Reikä keskikonsolin oikealle puolele alas ja jalkatilaa pitkin hanskakotelon oikealtapuolelta pilaripalkin takaa kattoverhoilun taakse ja sieltä taustapeilille. - Anonyymi
2014Anjovis kirjoitti:
Kameran mukana tulee tarpeeksi pitkä virtajohto joka vuoden 2014 avensiksessa ylettyy istuimien välissä olevaan keskikonsoliin jossa myös sisällä tupakansytyttymen ulostulo.
Reikä keskikonsolin oikealle puolele alas ja jalkatilaa pitkin hanskakotelon oikealtapuolelta pilaripalkin takaa kattoverhoilun taakse ja sieltä taustapeilille.Mistä löytää autokameran käyttöohjeen?
Transcend DrivePro 100 käyttöohje tarvittaisiin. Aluksi riittäisi ohje saada filmi kamerasta läppäriin.
- esheppi
avennikseen laitettava virrantasain koska siinä on vaihtovirtsa-akku
- Anonyymi
Autokamerani ei kuvaa kyllin hyvin vastaan ajavan rekisterinumeroa, paitsi jos on kävelyvauhdit. Onko 100-200 maksavissa parempia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888