Voiko noin käyttää?
35w hid ja 50w ballasti,hajoaako?
4
56
Vastaukset
Jos ballasti syöttää jatkuvasti 50W polttimolle, joka suunniteltu ottamaan 35W tehot, niin kestää varmaan hetken, mutta elinikä pienenee huomattavasti. Mutta jos ballistin teho määriytyy lampun virrantarpeen mukaan, niin silloin ei ongelmaa.
- korkeajännitysiskeekuinm
Niinpä miten tuo 35w polttimon toiminta oikein pelaa,ei mitään tietoa. Onko se vastaava asia kuin 12v polttimo 24v järjestelmässä toisaalta jännite on sama 85v. Ottaako polttimo sitten vastaan helppoa tehoa vai mikä siellä rajoittaa virran.
- Siug
Mulla on lumikolassa ledivalot, näkyypi pihalla ylihyvin naapurin ikkunaan, paskan hailee
- Kirjautuminenpakko
Sigu hyvä jos oma elämäsi on noin pahalla mallilla niin etsi se vahva masennus lääke itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742