AA saa apua.

Tervetulllut

AA saa apua ainut vaatimuus on halu lopetta juominen.

Jotkut käyvät AA mutta jätävät se siksen kun ne saa tietä että juominen pitä kokonan lopetta.

Sanomme heille: Ehkäpä et sittenkän ole juonut tarpeksi yrittä vähentä juomista ja pidä mielessä mitä me olemme sinulle sanonet.

Muutamien epä onnistuneiden juoma kertojen jälken he palavat takasin AA vakuttunena että olimme oikeassa.

Kunigas alkoholista oli tullut paras asianajajamme.

Moni jotka eivät ole pääset hoiton ovat löytännet apua AA ja he ovat sitten sanonet että he eivät tarvitse mennä hoiton he ovat sannet AA apua.

Jotkut ovat ollet juomatta jopa 60 vuotta ja moni jopa 39 vuotta AA avulla mistän mualtta ei eivät olisi sannet apua sihen.

Myönsimme voimattomuttemme alkoholin nähden ja että elämä oli muodostunut sellaiseksi että emme omin voimin kyennet sittä selvitymän.

Uskomme että joku korkeampi voima sellainen kun joka itse käsitämme sen pysty palautaman elämämme.

Otamme yhden päivän kerralla tarvitaesamme jamme sen monen osan olen tänän raitina huominen on se ajan murhe otamme päivän keralla.

Opimme AA 12 askelta ja 12 perinettä ja rukoilemme tyneys rukous.

Mikäeli sinusta tuntu että sinulla on ongelma alkoholin kanssa ja sinulla on halu lopetta juominen olet tervetullut AA.

7

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omoa_kauhasta

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos

• asdfh3361

Sama juttu täälläkin, olen ihmetellyt mistä se johtuu. Toisaalta sulkijalihakseni on siinä kondiksessa että välillä tangoon katkaisukaan ei onnistu. Olen päätellyt että tällä voi olla yhteyttä seksuaalielämääni, joka nobelanerin juonnin yhteydessä kääntyy aika lailla bi-puolelle. Ja koska juomaporukoissa ei ole naisia, niin tietäähän siinä miten käy.

Oletko sinä joskus sammunut epämääräisissä juomaporukoissa eikä sulla ole oikein tietoa, miksi aamulla tyypit ovat häipyneet, jääkaappi on tyhjä ja perze kipeä?

• kaapijuopo

AA-ssa käyminen ei auta kuin hetkeksi, pään selvitessä tajuaa miten alas on mennyt kun kaveritkin ovat tätä tasoa.
      Siinä on pakko aloittaa rankka kuuri. Monet aa-pojat ovatkin kaappijuoppoja.

• Asdfh4368

Alkoholistin sairas mieli kiinnittää mielenkiintonsa vain koprofilisiin fantasioihin. Paukahteleva perzeeni möykkää aivan hulluna ja tuuttaa hajuhaittoja ilmaan

• KirkkaallaHuuhtoen

AA-jätkä on työtön yksineläjä.
      Ainut lohtu elämässä on kunnon känni.

• Leikkiä

Tee olette kaikki väärässä mitä iloa se teille tuo ei tuota edes vitsi kommentoida anta poikien leikkiä rauhassa.

• Zreppa

Korkeimman Voiman siunausta vaan Sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      295
      26900
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2294
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1640
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1550
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1381
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1321
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      92
      880
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      820
    Aihe