ENNUSTAISIKO NÄKEVÄONEN TÄLLE?

ennustele

Kysymys osoitetaan sellaiselle näkijälle joka lahjansa saaneena haluaisi tulkita! Eli voisitko kertoa kevät-talven näkymiä mitä nousee sosiaaliselle erakkonaiselle? Tyhjäntoimittaja he-manit ja krkkoherrat voisivat unohtaa vastata koska en lue koskaan niitä! ps Tuo ilkimys kirkkoherran ja he-manin nimimerkeillä täällä leijuva saasta on erittäin turhautunut ennustajiin ja sen takia pakonomaisesti yrittää kontrolloida kysyji,jokainen saa uskoa vaikka puuhun,se on vapaus!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

      Tsiigasin boltsista. Siin näky, et sulle rupee päivät pitenee ja siks sähkön kulutus vähenee. Aurinko rupee lämmittää tos helmikuun lopulla ja muuteski sulla mieliala paranee kun talven pimeys hellittää.
      Maaliskuussa sua vastaan tulee äijä, joka kysyy. Oletko paikkakuntalainen? Vastaat myöntävästi, jolloin hänkertoo olevansa uusi kirkkoherran avustaja ja muuttaneensa takaisin Suomeen Dibleystä kun sai täältä työpaikan. Teillä rupee synkaa hyvin, koska äijä on myös näkijä, joka kertoo sulle jatkossa tapahtumat.
      Siks mun katsanta loppuu tähän.

    • erämaat

      Mahtaa tulla jännittävää jee jee että oli jänskä vastata perjantai pullon kera netissä kun yksinäisellä ei oo muutakaan elämässä-ps harmi kun zonette ei enää viitsi vastailla,tosi harmi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe