Silmälasit Peking

hemuli

Heips!
Oletteko ostaneet silmälaseja Pekingistä? Onko laatu hyvä? Mites hinnat? Laittaakaa myös paikkoja mistä olette niitä hankkineet.

Kiitos ;)

6

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QWD

      Itse ostin liikkestä joka on lähellä Taivaan temppeliä. Hinta 70 €, laatu hyvä. Halvemmakin saa, riippuu mitä haluaa. Kuulemma hyvämaineinen liike. Läheisestä markkinapaikista sinne on noin 500 m matkaa (markkinoita vastaapäätä, samalla puolella katua temppelialueen kanssa, tosin toiseen suuntaan.)

      • ensi viikolla kiinaan

        kuulostaapa hyvältä, olen itse menossa Pekingiin ensi viikolla. Tarvitseeko paikallinen silmälasien vääntäjä muita tietoja, kuin asiakkaan rillien voimakkuudet? Eli kannattaako käydä hakemassa optikolta jonkinlainen resepti/lappu?


      • QWD
        ensi viikolla kiinaan kirjoitti:

        kuulostaapa hyvältä, olen itse menossa Pekingiin ensi viikolla. Tarvitseeko paikallinen silmälasien vääntäjä muita tietoja, kuin asiakkaan rillien voimakkuudet? Eli kannattaako käydä hakemassa optikolta jonkinlainen resepti/lappu?

        Ne voivat katsoa vahvuudet vanhoista, tai sitten lapusta... Näöntarkastuskin onnistuu, mutta voi olla vähän vaikeaa jos et puhu Englantia. Niillä on myös laite joka mittaa tarvittavat vahvuudet suoraan silmistäsi.


      • Joona
        QWD kirjoitti:

        Ne voivat katsoa vahvuudet vanhoista, tai sitten lapusta... Näöntarkastuskin onnistuu, mutta voi olla vähän vaikeaa jos et puhu Englantia. Niillä on myös laite joka mittaa tarvittavat vahvuudet suoraan silmistäsi.

        Kehä kolmosta n.pari kilometriä World Trade Centeristä etelään Panjiayan kylttejä seuraten.Sitten kyseisestä liittymästä ulos ja olet silmälasi tavaratalon kohdalla. Leijonien välistä sisään ja vasemalle liike 08 niin ainakin heidän käyttämä yläkerran optikko puhuu lontoota. Hinta taso noin 60--80 euroa tinkimisen taidosta riippuen.Lukulasit tunnissa samoin kuin kakonäkö auringonlasit. Kakstehojen teko noin viikon.


      • Joona
        Joona kirjoitti:

        Kehä kolmosta n.pari kilometriä World Trade Centeristä etelään Panjiayan kylttejä seuraten.Sitten kyseisestä liittymästä ulos ja olet silmälasi tavaratalon kohdalla. Leijonien välistä sisään ja vasemalle liike 08 niin ainakin heidän käyttämä yläkerran optikko puhuu lontoota. Hinta taso noin 60--80 euroa tinkimisen taidosta riippuen.Lukulasit tunnissa samoin kuin kakonäkö auringonlasit. Kakstehojen teko noin viikon.

        Kaksteho lasien hinta on 60--80 euroa ja lukulasien sekä kaukonäkö aurinkolasien hinnat n.puolet siitä. Jos ompi matkassa viikonloppuna niin samalla reissulla voipi käväistä viereisellä (etelään 100m ja oikealle )viikonloppu kirppiksellä.


    • hao

      Olen teettänyt 2:sti silmälasit Pekingissä..
      Kaksitehot, silmäni tutkittu koneellisesti..
      Lasit ovat paremmat kuin Suomessa teettämäni, ns.lähi alue on laajempi ,sain pyytämällä.
      Hinta n.100 euroa ,toimitus 4vrk.
      Pokat trendikkäämpiä kuin Suomessa ,siis muoti siinäkin edellä .
      Tammikuu/05 teetin lasini Songhe Holtellin lähellä sijaitsevassa liikkeessä , samalla puolen katua n.200m hot.pääovelta oikealle..
      Liikkeessä oli silloin osaaikaisesti 1 englantia puhuva henkilö. Näön tarkastanut henkilö ei puhunut juurikaan muuta kuin kiinaa , homma hoitui silti hyvin vajavaisesta kiinankielen taidoistani huolimatta.
      Olen lähdössä Pekingiin n.1kk.kuluttua ja taatusti teetän lasit.. Suosittelen siis :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      521
      5558
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1921
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      80
      1712
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1699
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1537
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      57
      1510
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1255
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1164
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      65
      994
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      975
    Aihe