Nopea esittely yksityisjahdin ohjaamoon,

Superyachts

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teachdeck
      • teakwondo

        Tuolla tavalla ei tiikit pitkään kestä. Noissa superpaateissahan on tiikit vaihtokunnossa 5v kohdalla useinkin. Mutta ei väliä, uutta paattia kehiin tai täys refit.


    • UppoTukki

      Katsoin hetken matkaa, mutta ei päästy minnekään. Nopeaa leikkausta sinne tänne sieltä täältä ja välillä hepun naama ryystämässä kaljaa (tai jotain). Kun olen itsekin ollut siirtämässä avomeriluokan jahtia pari viikkoa niin homma on jossain määrin tuttua, miksi ei menty itse asiaan?

      Ja onhan ne vehkeitä joita pitää ajaa vähän kuin laivaa.

    • yliamiraali

      Mielenkiintoista muuten että vaikka minkälaista härpäkettä on keksitty niin tuonkin luokan paatissa yöajoon tarvitaan kaiken maailman omatekoisia teippi näytön suojakalvo virityksiä ja joka ikisen näytön erikseen säätämistä asetuksista yökäyttöön. Luulisi että homma hoituisi fiksusti yhdestä paikasta tai että näytöt sopeutuisi ympäristön valaistus olosuhteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe