Loppujen lopuksi aika simppelit sydeemit. Olisko tuo joku 120 jalkainen. Kaveri joka esittelyä tekee on duunissa jahdissa.
https://www.youtube.com/watch?v=7DObi7WwpbY&ab_channel=JaredWatney
Nopea esittely yksityisjahdin ohjaamoon,
4
173
Vastaukset
- Teachdeck
Samaisella kaverilla oli muuten kätevät aineet tiikin käsittelyyn. Apu löytyy ammattilaiselta.
https://www.youtube.com/watch?v=EYIj5S5UY9c&ab_channel=JaredWatney- teakwondo
Tuolla tavalla ei tiikit pitkään kestä. Noissa superpaateissahan on tiikit vaihtokunnossa 5v kohdalla useinkin. Mutta ei väliä, uutta paattia kehiin tai täys refit.
- UppoTukki
Katsoin hetken matkaa, mutta ei päästy minnekään. Nopeaa leikkausta sinne tänne sieltä täältä ja välillä hepun naama ryystämässä kaljaa (tai jotain). Kun olen itsekin ollut siirtämässä avomeriluokan jahtia pari viikkoa niin homma on jossain määrin tuttua, miksi ei menty itse asiaan?
Ja onhan ne vehkeitä joita pitää ajaa vähän kuin laivaa. - yliamiraali
Mielenkiintoista muuten että vaikka minkälaista härpäkettä on keksitty niin tuonkin luokan paatissa yöajoon tarvitaan kaiken maailman omatekoisia teippi näytön suojakalvo virityksiä ja joka ikisen näytön erikseen säätämistä asetuksista yökäyttöön. Luulisi että homma hoituisi fiksusti yhdestä paikasta tai että näytöt sopeutuisi ympäristön valaistus olosuhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742