Aika käsittämätöntä että Suomesta järjestetään vielä lintumatkailua kaukomaille. Jokaisen lintuhenkilön pitäisi tajuta että sellainen ei kuulu tähän aikaan, kuten ei myöskään turha autolla ajelu lintujen perässä. Eikö ilmastonmuutos huolestuta harrastajia ollenkaan? Itsekin harrastan mutta matkat teen pyörällä ja joskus harvoin julkisilla kulkuneuvoilla. Eikö meidän luontoihmisten pitäisi olla esimerkkinä.
Lintumatkailut kaukomaille ja päästöt
4
65
Vastaukset
- jaakkoi
Samaa mieltä. En edes kehtaisi sanoa että olen käynyt lentokoneella jossain lintumatkalla. Ei kuulu sivistyneen ihmisen tomintaan.
- Poroa_torveen
Entä jos muuttolinnut suunnistaa noiden suihkareitten savuvanojen mukaan?!
- Anonyymi
bongarit on luonnosta vieraantunutta ja tekopyhää sakkia jonka mielestä he itse saavat paskata luontoa mutta muu luonnon käyttö on kielletty. viimeisin tempaus oli kun lähettelivät uhkailu kirjeitä kalastajalle joka jätti verkkolippuja rannalle. lokit kuulemma pelkäävät niitä. menisivät kaatopaikalle tiirailemaan niitä uhanalaisia naurulokkejaan.
- Anonyymi
ökymaastureillaan tukkivat keväisin peltotiet ja ajavat viljeltyjä peltoja pitkin. törkeää käytöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627