Herrat rakensivat Pirunvuorelle kauppapalatsialueen, joka muuttui heti aavekaupungiksi. Se on kohtuullista, kun ajattelee että kyse on pahvikulissista, jonka reunaan on kasattu ylihinnoiteltua tuotemoskaa. Ikävän asiasta tekee se, että moiseen tuhlataan energiaa ja ihmisraukat, jotka ovat olleet iloissaan työpaikasta, ovat pian taas kortistossa uusien kaupallisten visioiden kiusattavina.
Rouvanmäentie
12
157
Vastaukset
- yxyx
Minä olin hyvin epäileväinen ennenkuin kävin ensimmäisen kerran paikanpäällä. Keskeneräistä on toki helppoa kritisoida mutta ideaa on testattu ympäri maailmaa ja se on hyväksi ja toimivaksi todettu joten ihmettelen miksei se toimisi Vaalimaallakin? Tottakai vaatimuksena on se, että kauppakeskuksessa operoivat firmat uskovat itse kauppapaikkaan ja sen tulevaisuuteen.
Mikäli firmoilla on uskoa ja luottamusta niin kuluvana vuonna se tulee näkyviin toden teolla ja laajennussuunnitelmat lähtevät käyntiin. - harvakseltaankävijä
Eli,, mitä pitäisi mielestäsi tehdä,,,, räjäyttää heti koko paska,,, niinkö????
- Riihenvarsi
Tänään syömään Rouvanmäentielle😁
- Tsaarin_kuriiri
Olipa muuten hyvät sapuskat kun kävin perheen kanssa siinä uusimmassa burger/pasta kombinaatissa, parempaa kuin siellä kiinalaisessa. En minä niistä kaupoista mitään tarvi mutta mukava käydä välillä ravintolassakin ilman että tarvitse kaupunkiin asti ajaa.
- Kuurintsaari
Joo, kyllä eväät ovat laadukkaat kombinaatissa Luca/Amerikan Diners.
- OriKlamilasta
Lucaan, syömään, ei viitti itte rakentaa mitään, näin lauantaina. Ruokailun jälkeen Miehikkälään orhimaan😁
- Syväjoki
Ostaisit niilläkin rahoilla kunnon vaatteet itelles ja laita ne hampaat kuntoon.
- OriKlamilasta
Leipätyössäni Rahahovin miesten mukavuuslaitoksessa hampaat ovat vain tiellä.
- paksusuora
levystä kasattujen koristelootapalatsien renesanssissa kannaatakin syödä halvalla tekastu kusen makunen pihvipulla
- hökkeliä
Nostaa muuten Virolahden hökkelien keskitasoa koko Zara. No, rajanseutu on aina ollut erämaata hökkeleineen.
- ElyElyilmasto
Kuumimpaan myyntiaikaan hovissa kymmenisen ihmistä. Hameenretaleen olisi saanut vähän alle kahdella tonnilla, mutta haluaako kunnon öky tuuollaista alennusleninkiä kalliisti maksetun aarteensa päälle.
- Riihenvarsi
Eilen, puolenpäivän aikoihin, oli Adidaksessa oikein tungosta, käytiin lenkkari ostoksilla, sen jälkeen kepu makkaralla Vellarin edustalla, kyydissäni olevat ahneimmat kävivät myös kokoomus ryynimakkaroilla, mie, jätin väliin Orpon antimet😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812