Herrat rakensivat Pirunvuorelle kauppapalatsialueen, joka muuttui heti aavekaupungiksi. Se on kohtuullista, kun ajattelee että kyse on pahvikulissista, jonka reunaan on kasattu ylihinnoiteltua tuotemoskaa. Ikävän asiasta tekee se, että moiseen tuhlataan energiaa ja ihmisraukat, jotka ovat olleet iloissaan työpaikasta, ovat pian taas kortistossa uusien kaupallisten visioiden kiusattavina.
Rouvanmäentie
12
172
Vastaukset
- yxyx
Minä olin hyvin epäileväinen ennenkuin kävin ensimmäisen kerran paikanpäällä. Keskeneräistä on toki helppoa kritisoida mutta ideaa on testattu ympäri maailmaa ja se on hyväksi ja toimivaksi todettu joten ihmettelen miksei se toimisi Vaalimaallakin? Tottakai vaatimuksena on se, että kauppakeskuksessa operoivat firmat uskovat itse kauppapaikkaan ja sen tulevaisuuteen.
Mikäli firmoilla on uskoa ja luottamusta niin kuluvana vuonna se tulee näkyviin toden teolla ja laajennussuunnitelmat lähtevät käyntiin. - harvakseltaankävijä
Eli,, mitä pitäisi mielestäsi tehdä,,,, räjäyttää heti koko paska,,, niinkö????
- Riihenvarsi
Tänään syömään Rouvanmäentielle😁
- Tsaarin_kuriiri
Olipa muuten hyvät sapuskat kun kävin perheen kanssa siinä uusimmassa burger/pasta kombinaatissa, parempaa kuin siellä kiinalaisessa. En minä niistä kaupoista mitään tarvi mutta mukava käydä välillä ravintolassakin ilman että tarvitse kaupunkiin asti ajaa.
- Kuurintsaari
Joo, kyllä eväät ovat laadukkaat kombinaatissa Luca/Amerikan Diners.
- OriKlamilasta
Lucaan, syömään, ei viitti itte rakentaa mitään, näin lauantaina. Ruokailun jälkeen Miehikkälään orhimaan😁
- Syväjoki
Ostaisit niilläkin rahoilla kunnon vaatteet itelles ja laita ne hampaat kuntoon.
- OriKlamilasta
Leipätyössäni Rahahovin miesten mukavuuslaitoksessa hampaat ovat vain tiellä.
- paksusuora
levystä kasattujen koristelootapalatsien renesanssissa kannaatakin syödä halvalla tekastu kusen makunen pihvipulla
- hökkeliä
Nostaa muuten Virolahden hökkelien keskitasoa koko Zara. No, rajanseutu on aina ollut erämaata hökkeleineen.
- ElyElyilmasto
Kuumimpaan myyntiaikaan hovissa kymmenisen ihmistä. Hameenretaleen olisi saanut vähän alle kahdella tonnilla, mutta haluaako kunnon öky tuuollaista alennusleninkiä kalliisti maksetun aarteensa päälle.
- Riihenvarsi
Eilen, puolenpäivän aikoihin, oli Adidaksessa oikein tungosta, käytiin lenkkari ostoksilla, sen jälkeen kepu makkaralla Vellarin edustalla, kyydissäni olevat ahneimmat kävivät myös kokoomus ryynimakkaroilla, mie, jätin väliin Orpon antimet😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028