50v synttärit miehelle

vinkeistä.kiitollinen

Moi,
Olisiko täällä ideoita viiskymppisten järjestämiseksi. Avomieheni täyttää 50 alkusyksystä ja haluaisin järjestää jonkunlaiset pippalot. Minkälaiset juhlat itse haluaisitte? Mieheni ei ole juhlinut kuin pyöreitä ja neljäkymppisten aikaan emme olleet vielä tavanneet. Olen todella kiitollinen kaikista vastauksista.

18

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TätäMieltäMinä

      Helpoimmalla pääset kun viet risteilylle ja kutsut ystäväporukan mukaan. Varaatte ruokailut ja muistat, tottakai, kertoa varauksen yhteydessä että kyse on syntymäpäiväristeilystä. Hyttiin voi saada valmiiksi odottamaan šampanjaa jääkulhossa, suklaata tms. Varmuuden vuoksi vielä laivassa menet infoon ja välitätte heidän kauttaan risteilyisännälle tiedon, niin he tulevat onnittelemaan ja laulavat onnittelulaulun. Joissakin aluksista tämä tehdään näyttävästi yökerhossa, jotkut tulevat ravintolapöydässä luo ja laulavat siinä. Näin ainakin Viking Line toimii eli synttärisankarin muistetaan.
      Sinulle ei jää tarjottavien valmisteluja ei jälkisiivouksia. Sillekin kannattaa laskea hinta. Syksy on myös edullista aikaa kun kesälomasesonki on takana. Paitsi, jos aikoo matkalle koulujen syysloman aikaan! Silloin matkat maksaa taas vähän enempi. Marraskuussa taas hintaa nostaa pikkujoulukausi.
      Tämmöisen juhlan olen itse järjestänyt ja hienosti toimi! Me teimme matkamme Hki-Tukholma-Hki. Vähän kalliimpi reitti mutta laivalla esiintyi meidän kaikkien suosikkibändi tuolloin!

    • Etuweitikka

      Vuokraat paljun ja pyydät kaikki nais-puoliset työkaverit mukaan ja sitten ei muuta kuin ilman vaatteita lämpöiseen veteen kylmä kuohari kädessä

    • Se.olisi.täytetty

      Itse tykkäsin liikunnasta. Kunpa ystäväni pyytäisivät korkeintaan 10 kmn kävely- tai hiihtolenkille. Kesällä pyöräilyretkelle, jonkin järven kautta sinne polskahtaen. Vähän joutuisi maksamaan, jos otettaisiin uimahallissa yhteinen ohjattu vesijumppa.
      Tarjoiluna olisi liikuntapaikkojen kahvioiden anti tai nuotiomakkarat ja kahvit. Ei välttämättä lainkaan drinkkejä, mutta voisi matkalla olla lääkepikarit ja pullo salmaria tai jägermeisteria. Laulaa luikautettaisiin liikkumisen lomassa muutamia iskelmiä. Lahjoja ei tarttis olla. Siinäpä olisi iloa kerrakseen ja muistaisin pitkään lämmöllä. Eikä väliä milloin todella täytän, juhlat voi pitää minä vuodenaikana parhaiten joudetaan.

    • kaveritmukaan
    • En viettänyt omiani ollenkaan, mutta jos olisin juhlinut, niin mieluiten lähimpien ystävien ja perheen kesken.
      Jotain hyvää pikkusyötävää ja juotavaa eli kuohuviiniä ja boolia.

    • Juhlafriikki

      Männävuosina oli muotia järjestää teemajuhlia ja -häitä. En tiedä onko enää, mutta sehän ei ole este. Harrastuksen tai jonkun muun läheisen ja / tai mieleisen aiheen ympärille rakennettu tarjoilu ja ohjelma on yksi vaihtoehto.

      Jos pitäisi järjestää itselleni juhlat, ne olisivat kokkareet (cocktailkutsut), oma lemppariversioni juhlista. Pientä, kevyttä, hyvää, naposteltavaa syömistä, viinejä ja kuplivaa juomaa. Kahvit ja kaakut eivät ole napanneet enää pitkiin aikoihin, vaikka onhan niissäkin uusia ja erilaisia vaihtoehtoja nykyään.

    • jalkatyöläinen

      vie miehesi thaimaaseen ja nautitte laatuajasta keskenänne

      • Kehity

        Laatuaikaa löytyy lähempääkin. Todellista sellaista.


    • Jaanas-Stiina

      Osta sille kaljasalkku.

      • Terveystietoa

        50 kannattaa opettaa juomaan muuta kuin kaljaa / olutta. Tai ts. hänen itsensä kannattaisi opetella. Potkupallo keskivartalon kohdalla on ikävää katseltavaa(kin).


    • Popman

      Vuokraa meiltä juhlateltta ja tarvittaessa samaan pakettiin esim Dj.


      Vuokraamme myös tapahtuma ja juhlatelttoja. Sinulle stressivapaasti ja kätevästi.
      Popman hoitaa teltan kuljetuksen, kasauksen ja purkamisen.
      Tarjoamme telttapakettiin lisäpalveluna tilaisuuteesi sopivaa äänentoistoa, valoja ja DJ:n.

      Kysy lisää tai pyydä tarjous: [email protected] tai 040 500 103
      https://www.popman.fi/telttavuokraus


      ISO TELTTA: 5 x 8 metriä

      PIENI TELTTA: 3 x 3 metriä

      PIENI TELTTA 2 kpl yhdistettynä: 3 x 3 3 x 3 = 3 x 6 metri

    • Pikkasen pitäisi tietää miehestä enemmän ennen kuin voisi suositella. Meitä kun on niin moneen junaan ja yksi tykää äitistä ja toinen tyttärestä.

      • Vaimitä

        Pitäisikö vaimon siis tilata miehelleen lahjaksi tai juhlakaluksi äiti vai tytär?


      • Vaimitä kirjoitti:

        Pitäisikö vaimon siis tilata miehelleen lahjaksi tai juhlakaluksi äiti vai tytär?

        No sehän tässä onki vaikea päätös kun ei miestä tunne😁


      • Tunnetkoitsesi

        Aloittajan kymysys: " Minkälaiset juhlat itse haluaisitte? "


      • Tunnetkoitsesi kirjoitti:

        Aloittajan kymysys: " Minkälaiset juhlat itse haluaisitte? "

        En mitään perinteisiä. Ehkä täytekakun väsäisin ja kutsuisin läheisimmät kahville ja kun kesän lapsi olen joku mukava pieni reissu ihan vaan kotomaassa sellaisen paikkaan missä en aiemmin ole käyyt. Siis lahjojen sijaan haluaisin enemmänkin elämyksiä. Ja hyvää seuraa, yhdessäoloa.


    • Osa-aikaeläkeläinen

      Minä oli 50 täyttäessäni vaimoni kanssa risteilyllä. 60 kun täytin, olin töissä. Esimiehelleni tuon vapaapäivän siirtäminen sopi hyvin, kun oli kiireitä työrintamalla.

    • Kuka halua oppia arbian kielta ilmaiseksi? Jos haluat voit tulla tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe