Maat joissa käynyt

Repu

E viisumihakemuksessa kysytään maita missä olen viimeisen 10 vuoden aikana käynyt. Eri infoo olen lukenut joten kysäsen täällä😊 sain juuri uuden passin missä ei ole leimoja. Olen kyllä käynyt thaimaassa ja intiassa edellisellä passilla missä leimat siis näkyvät. Laitanko kuitenkin siihen kohtaan nämä maat ?

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goan.keisari

Mä kirjoitan siihen kohtaan aina "all countries"

• Intiamielessäin

Ei todellakkaan oo niin tarkkaa. Tuskin katsovat leimoja. Mulla aina unohtunu joku joukosta, miten milloinkin oon muistanu. Ja nykyään Euroopssta ei leimoja ees saa vaikka olisit käynytkin. Tarkempia lähetystössä ovat esim ootko käyny Pakistanissa tai Sri Lankassa.

• taasmennäänhelmikuussa

No. Minä luettelen kaikki maat joissa olen käynyt 10 vuoden sisään. Kyseessä virallinen papru, joissa loppuklausuuleissa muistutetaan, että virheellisen tiedon antaminen saattaa estää viisumin saannin. Niin. Joku sanoo, että ei ne niitä niin tarkkaan katso. Ei varmaan katsokaan, mutta mitäs sitten kun katsovatkin?

• JackTheBag

Oon itsekkin laittanut kaikki maat missä käynyt. Myös viro ja ruotsi. Vaikka näillärajoilla kukaan ei nykyään mitään enään kysele. Jos joskus sattuu juurikin niin että kysellään tarkemmin niin ompahan ilmoittanut oikein.

• Kotiutunut

Ei tarvii laittaa mitään,ainakin meillä oli hakemuksessa vapaaehtoinen ja hyvin päästii maahan.Kyselevät vaan hotellin osoitetta ja onko ennen käynyt Intiassa.Otetaan valokuva ja sormenjäljet ja leimapassiin,hyvin yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4428
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27