Seppälän Autokulma Jyväskylä

Tunari

Älkää autoa ainakaan tuohon firmaan viekö jos se korjausta vaatii, uskomattomia tunareita. Vein auton sinne erään osan vaihtoa varten ja nämä sitten ottivat ja ilmottivat että osa on väärä, lasku kyllä silti tuli maksettavaksi. Vein sitten oikealle korjaamolle jossa oli töissä oikeita asentajia ja päälliköitä ja kas kummaa osa oli vaihdettu alle tunnissa, täsmälleen sama vekotin. Käsittämätöntä tunarointia. Sen jälkeen reklamaatioon ei kirveelläkään vastausta. Esim. sähköpostit ei kuulema tule perille, ilemisesti ovat itse koettaneet korjaille tietokoneitakin.

5

3041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse suosittelisin kyseistä paikkaa jyväskylässa. Ei ne autonkorjaus hommat aina mene putkeet. Autokulmalla yleensä hoituu homma nopeasti ja edullisesti. Eikä ole ikinä tullu sellanen olo että olis huijattu.

• Anonyymi

Minulla puolestani on vain erinomaisia kokemuksia Seppälän Autokulmasta. Palvelu on ystävällistä ja asiallista, autot on kuntoon saatu edullisesti ja viiveettä. Voin lämpimästi suositella.

• Anonyymi

Itse olen kovin kriittinen käyttämiäni tuotteita/palveluja kohtaan. Enkä siedä huonoa palvelua edes maanantaisin.
      Tässä liikkeessä olen saanut erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Autoni on BMW, jonka sähköistä huoltokirjaa ei kaikki huoltoliikkeet saa täytettyä. Täällä se onnistuu.

En sinänsä ota kantaa aloittajan kokemukseen, mutta itse olen ollut tyytyväinen liikkeen huolto/korjaus toimenpiteisiin.

• Anonyymi

Todella tyly palvelu.

• Anonyymi

tuhoutuukohaqn josa painaaq neulalla kuin pallohalleja jotkaw ruhouruu ruo uusi, v oi kokeilla tryhoutuuko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      3961
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      37
      3751
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      22
      3200
    4. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      88
      1971
    5. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      16
      1851
    6. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1832
    7. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      247
      1660
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1657
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      192
      1179
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      20
      1109
    Aihe