Kysymys:
Heittääkö Impress Windowsin powerpointilla tehdyn esityksen seinälle?
Powerpoint - Libreoffice Impress
6
169
Vastaukset
- Impress
Aiempien LibreOfficen tai OpenOfficen Impress:llä tehdyt tiedostot ovat olleet yhteensopivia MS:n PowerPoint:in kanssa.
Toki MicroSoft:lla voi olla kiinnostusta olla tukematta LibreOfficen tiedostoja.- Impress
MS:n PowerPoint:ssa on MS:n patentoimia funktioita, joita ei Impress:ssä ole tarjolla.
- Hubba
Pystyy kai edelleen MS officella tallentaa johohkin järkevään muotoon jonka toiminta on universaali.
- näinpäin
Kannattaisi kyllä valmistaa esityksensä sillä softalla jolla aikoo sen esittää.
- Impress
Miksipä ei. Mutta kaikilla ei ole halua/tarvetta ostaa MicroSoft:in PowerPoint-ohjelmaa, kun avoimen lähdekoodin LibreOffice-Impress kyllä toimii ihan mainiosti esitysgrafiikka-ohjelmistona.
- luentoon
näinpäin: Siinäpä vasta viisas mies!
Tietää vastauksen kysymykseen, jota ei ole esitettykään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416