Gallupia pukkaa

PetriR

1. Jos kuuntelet musiikkia, mitä kuuntelet?
2. Jos katsot telkkaria, mitä sieltä katsot?
3. Jos harrastat liikuntaa, mitä lajia?


Omat:
1. Indie, nyky country (ei mitään rekkakuski-itkuja)
2. Dokumentteja, Tiedeohjelmia, joskus jonkin sarjan osan joka e8 vaadi jatkoa
3. Kävely, pyöräily, uinti ja hölkkä vuorotellen eri päivinä, punttisali

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rossorosso

      Kiva galluppi :-)

      1) kauheaa sanoa, mutta pidän töitten jälkeen enemmän hiljaisuudesta
      2) uutiset, dokumentteja, tietokilpailuja, hyviä filmejä
      3) kävelyä ja sauvakävelyä, keväästä syksyyn pyöräilyä - mutta pahus kun ei läheskään joka päivä

    • Glup

      1. Kuuntelen yleensä YLE1:tä, klassista tulee ja aamulla Muistojen Bulevardi, vähän kevyempää.

      2. A-studio tai A-Talk, jos siellä on joku järkevä aihe (harvoin on). Vanhoja elokuviakin katselen, tänään tulee Palmu-sarjan viimeinen jakso.

      3. Hyötyliikuntaa. Pyöräily ympäri vuoden ja kävely. Sauvakävely ja hiihto pitäisi taas aktivoida.

    • Baltic

      1. Juice Leskistä, Leevi and the Leavingsiä ja Eppu Normaalia ja tietenkin Elvistä.
      2. Tanskalainen maajussi, Deadliest catch, Sorjonen, Ratamo, Uutiset, A-Talk
      3. Laskettelua, Luonnossa samoilua. Purjehdusta.

    • 1. Mulle kelpaa vähän joka sortista, joten vaikea eritellä.

      2. Katson telkusta murhajuttu, siis sellaisia todellisuuteen perustuvia. Myös rikossarjat menee ja Salkkarit.

      3. Kävelyä enimmäkseen ja vähän pyörilyäkin. Jumpata täytyy, ettei lösähdä :)

      • Mahdollista-pitää-olla

        Mulle ei uppoa höpinnä-juttu, eli rap. Myöskin naiskuorolaulu on kamalaa kuunneltavaa. Myöskään kansanmusiikki ei uppoa.
        Telkkarista ei mulla näy nuo scifi jutut. Tähtien sota, The Walking Dead, ja yleensäkkin kaikki nuo jutut jotka ei oikeassa elämässä ole mahdollista tapahtua. Vallan linnake on hyvä.


      • Mahdollista-pitää-olla kirjoitti:

        Mulle ei uppoa höpinnä-juttu, eli rap. Myöskin naiskuorolaulu on kamalaa kuunneltavaa. Myöskään kansanmusiikki ei uppoa.
        Telkkarista ei mulla näy nuo scifi jutut. Tähtien sota, The Walking Dead, ja yleensäkkin kaikki nuo jutut jotka ei oikeassa elämässä ole mahdollista tapahtua. Vallan linnake on hyvä.

        Ai nii..no en minäkää kyllä kuuntele naiskuoroja tai kansanmusiikkia. JVG on välillä se yks normilaulaja..esim. Hehkuu-biisissä, niin siks tykkään tuosta laulusta. Muuten en hirveesti kuuntele noita puhelauluja.

        Free-kanavalta tulee murhajuttuja, jotka käsittelee ihan oikeita tapahtumia. Murhaaja kotonani on varsinkin hirveen mielenkiintoinen, ku siinä itse uhri kertoo niistä tapahtumista. Ne on kyllä aika järkyttäviä :(
        Walking Dead-sarja on hyvä sarja, vaikkakaan ei todellinen.


      • mii-su kirjoitti:

        Ai nii..no en minäkää kyllä kuuntele naiskuoroja tai kansanmusiikkia. JVG on välillä se yks normilaulaja..esim. Hehkuu-biisissä, niin siks tykkään tuosta laulusta. Muuten en hirveesti kuuntele noita puhelauluja.

        Free-kanavalta tulee murhajuttuja, jotka käsittelee ihan oikeita tapahtumia. Murhaaja kotonani on varsinkin hirveen mielenkiintoinen, ku siinä itse uhri kertoo niistä tapahtumista. Ne on kyllä aika järkyttäviä :(
        Walking Dead-sarja on hyvä sarja, vaikkakaan ei todellinen.

        Piti kirjoittaa, että JVG:ssä on..


    • Retikka

      1. jos kuuntelet musiikkia, mitä kuuntelet?
      70-luvun musiikkia, Scorpionseja, Queenia
      2. Jos katsot telkkaria, mitä sieltä katsot?
      Kaunareita, tietokilpailuja, ajankohtaisohjelmia
      3. Jos harrastat liikuntaa, mitä lajia?
      Käyn salilla, kävelylenkkejä paljon

    • sellaistavaan

      Nostalgiaa
      Ruotsin miljonääriäitejä
      Juoksu,hiihto,tanssi

    • the-man-from-utopia

      1 . mm. Frank Zappa, Kraftwerk, hujjiganes, hectori ja jyjki boi yms.

      2. lähinnä ajankoht. ohjelmia yms.

      3. Pyöräilyä ymp. vuoden ja kävely !

    • Lapsetti.sopivasti

      Katsoin lapsenlapsen kanssa Heinähattu ja Vilttitossu. Olipa hyvä, suomalaiset näyttelijät parhaasta päästä.

    • skvnadökbna

      Saapiko osallistua, vaikka vielä on muutama kuukausi tähän ikäryhmään?
      1. Heviä. Hiljoo ja kovvoo. Hiljoo korvakuulokkeilla kerrostalossa, nupit kaakossa mökillä niin paljon kuin bassokajareista lähtee ja tärykalvot kestää.
      2. Telkkaria en katso, kun hevin kuuntelulta en ehi. "Uusi" (6 vuotta vanha) on vieläkin ostopahvilaatikossaan.
      3. Urheilua ei ehdi joka paikkaan kävelyltä harrastaa. Autottomana joutuu kävelemään niin paljon, että käy urheilusta. Usein vielä reput, rinkat ja matkalaukut mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe