Ihmissutena elo - Ask me anything

Bad_Wolf

Noin kolme ja puoli vuotta sitten tulin tänne palstalle kertomaan kokemuksistani ja ajatuksistani ihmissutena. Toki sain silloin paljon negatiisia reaktioita, miksi kertoisin netissä julkisesti olevani ihmissusi? Toisaalta miksi en.
Ei siitä varmaan haittaa ole. Nykypäivänä se nähdään varmaan ennemminkin "siistinä" että on erilainen. Ei minua toivottavasti tämän johdosta viedä hirttopuuhun. Eikä mitään ihmissusien metsästäjiäkään ole näkynyt. Ehkä ne asuvat siellä Amerikoissa ja keskieurooppassa.

Paremmalla ja pidemmällä kokemuksella olen valmis vastaamaan kysymyksiin ihmissutena olosta, jos jotakuta kiinnostaa. :)

5

178

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnos

Miten/missä iässä sait tietää olevasi ihmissusi? Millaista ihmissutena eläminen on? Muututko fyysisesti sudeksi täysikuun aikaan?

• Ihmissudeksi muututaan, ensiksi täydenkuun aikaan. Eka muuttos on hyvin kivulias eikä sitä unohda ikinä. Ekan muutoksen jälkeisenä aamuna, ei muista yhtään mitä teki täydenkuun yönä, mutta muisti palaa hiljalleen. Sitten, harjoittelun kautta, oppii hallitsemaan sutta sa paremmin, ja jopa muuttumaan koska haluaa. Mutta se tarvitsee harjoittelua ja harjoittelua. Se vie aikaa, se vie kuukausia ehkä vuosia.

• omalääkärisi

Onhan noita. Jotkut luulee olevansa Napoleon, ja jopa jumala itse. Se on ihan siitä kiinni, että ottaako ne lääkkeensä vai ei.

• bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Minkälaisessa tilanteessa koet olevasi ihmissusi?

• Sudenverinen

Miten sä tajusit olevas ihmissusi ja voitko kertoo mahdollisimman tarkasti sutena olemisesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      134
      569
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    Aihe