Minulla on rutkasti kokemusta kaneista, mutta nyt on uusi tilanne:
Ennen minulla on ollut vain naaraita tai yksi uros. Nyt leikattu nuori urokseni olisi saamassa kaveriksi pikkuneidin (varoaika mennyt), mutta myyjä antaisi mielellään kaksi tyttöä samaan kotiin, sillä ovat viimeiset jäljellä olevat poikaset.
Kysyisinkin kokemuksia, miten moinen trio tulee yleensä toimeen? Alistaako tytöt urosta? Uros on todella reipas, sosiaalinen, utelias ja kiltti, ehkä vähän hölmökin. Tulisivat siis asumaan samassa häkissä lopulta.
Kaksi naarasta ja leikattu uros?
kanitrio
1
95
Vastaukset
- näintäällä
Uros tasapainoittaa usein naaraiden välejä :) Eli tod.näk toimii mainiosti :) Itsellä samanlaine trio mutta eri lähtökohdat.
Kotona oli 6kk ikänen naaras kani ja sai seurakseen 2v naaraan(sterkattu) ja 3v uroksen(kastroitu) . Noin 1kk meni kun alkoivat olemaan sovussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337807- 434533
- 314295
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132723
- 302605
- 442313
- 302301
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise431581