Alalle tulleet jonnet esittelevät "koneistamiaan" kappaleita ominaan ("katsokaa mitä tein tänään") ja esittelee niitä oikein somessa. Tosiasiassa oman käden jälki näkyy korkeintaan niin, että kaavari käynyt pyörähtämässä reiässä. Se että laitat aihion koneeseen ja painat nappia ei tee siitä sun itse tekemää.
Katsokaa mitä tein!
3
140
Vastaukset
- JonneTaiEi-AivanSama
En tiedä kumpi on säälittävämpää, joku ketjun aloittajan mainitsema jonne, vai ehkä alalla kauemmin jo ollut henkilö joka vastaavasti elvistelee ammattitaidollaan?
Siis nyt puhutaan kuitenkin vain jonkun palikan koneistamisesta!
Ei helevetti, menisitte kouluun ja opiskelisitte itsellenne jonkun järkevän ammatin.
ps. tämä entisen alan kommentointi on kyllä välillä suurta hupia, itse en päässyt koskaan sille itsepetoksen asteelle että olisin alkanut pitää jonkun romujen muokkaamista ja kasaamista yhtään missään arvossa (ja nyt ei puhuta oikeasta käsin tehtävästä perinteisestä sepän työstä, jota arvostan hyvinkin paljon). Onneksi tajusin lähteäkin alalta ennenkuin tämmöinen itselleen valehtelu pääsi vauhtiin.- ei.sama
Ei muuten ole aivan sama. Kappaleen valmisteluun on saattanut mennä useiden päivien tai jopa viikkokausien edestä ohjelmointityötä, asetustyötä, säätämistä ja hieromista, validoimista, sekä tietysti helvetisti tupakkaa ja kirosanoja, ja sitten tulee joku amisjonne ja ottaa kaiken kunnian siitä itselleen!!!!!
- Jonnelle_Palkinto
Jos jonne onnistuu parantamaan asemaansa firmassa tällä keinolla, eli ainoastaan fiksusti puhumalla, kuuluu jonnelle tästä ilman muuta palkinto. Ehkä jopa palkankorotus ja siirto ylempään palkkaluokkaan, koska on tajunnut että rahansa voi ansaita fiksumminkin kuin jonkun koneistuskeskuksen edessä noitumalla ja tupakoimalla. Laiska keksii hyvin helppoja keinoja tehdä asioita, tämän tiesi jo Bill Gates ja palkitsi laiskoja työntekijöitä. Niin palkitsen minäkin. Entistäkin vihaisempi työntekijä tekee jonnen ylennyksestä suivaantuneena entistäkin enemmän töitä ja tulosta,, ja ovat tyytyväisiä aivan marginaalisiin palkintoihin. Näistä jonneista tulee hyviä työnjohtajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707