Työn hakua

hermannijokinen

Hei. Olen internetissä törmännyt käsitteeseen uusi maailmanjärjestys. Käsittääkseni se on järjestö joka pitää valtaa koko maailmassa valtioiden sijaan. Itseäni kiinnostaa ajatus maailmanhallituksesta ja pidän ajatusta loistavana.
Itse olen tällähetkellä työtön ja kiinnostaisi päästä töihin uuteen maailmanjärjestykseen tai organisaatioon joka ajaa sitä. Mistä voin hakea työpaikkaa ja mitkä ovat hakijan vaatimukset ideologian lisäksi?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähäääähää

      Sinun täytyy ensin päästä sisään poliittiseen eliittiimme.
      Sitä kautta voit saada uusia työtehtäviä jotka saattavat lähentää sinua kohti haaveammattiasi.
      Uskon kuitenkin että kansan syvistä riveistä on mahdotonta nousta eliittiin.
      Siihen on synnyttävä.

    • hermannijokinen

      Kiitos vastauksestasi. Mitkä synnynnäiset ominaisuudet ovat hyväksi? Työskenteleeköhän maailmanjärjestyksessä yhtään suomalaista? Jos työskentelee, niin kehen ottaa yhteyttä? Voisikohan heillä olla tarvetta jokapaikanhöylään joka ei kysele mitään. Tietääkö joku oikeasti miten pääsee heille töihin. Olen todella halukas työskentelemään asian hyväksi.
      New world order rules...

      • hyödyttömät.idiootit

        Valitettavasti sinulta puuttuu oikea sukupuu. Halu yksin ei riitä.

        NWO:n toimintaan liitettävien sadististen järjestöjen ja heidän liitännäiset toimijat kulkevat suvuissa ja luvuissa -- maksimissaan teet itsestäsi kohteen (TI), joka on tapa, jolla pönkität heidän sadistisia omanarvontuntojaan. Kuolemallasi olet osa heitä. Alempiarvoinen uhrattavissa oleva shakkipöydän sotilas.

        Shakkipolitiikkaa. Kanada-Kiina. USA-Venäjä.

        Kas, tapoimme jälleen yhden hyödyttömän idiootin.


    • historia.ei.opeta

      Työnhaussa on äärettömän tärkeää kyetä selvittämään sukunsa ainakin 1666 -luvulle. 1700- luku ei riitä. Se valistuneiden höperö vuosisata.

    • hähähähhähähääääää

      Kannattaa syntyä Euroopan kuningas- ja maailman pankkiirisukuihin.
      Jo vain arvostus on kohdillaan.

    • Enimmät globalistiset järjestöt kuten EU ja YK tavoittelee uutta maailmanjärjestöä, joten niihin kannattaa hakeutua, jos kiinnostaa. Niihin voi kyllä olla aika vaikea päästä töihin. Jos ei ole suhteita esimerkiksi vapaamuurareihin, pitää varmaan olla jonkinlainen koulutus.

      • Rappariksi pääsee käytännässä kuka tajansa jos kiinostaa tanssia heidän pillin mukaan tehdä typeriä rituaaleja ja pelata eliitin pussiin. Vaitiolo vala pitää vannoa ja joutuu aloittamaan alimmalta 1 tasolta mutta kyllä sinne sisälle pääsee. Minuakin pyydettiin mutta kieltäydyin ei kiinnosta ravata heidän kokouksissaan myöhään yöhön tuntikausia tylsiä liturgeja


      • mikset.paljastanut
        Delphin kirjoitti:

        Rappariksi pääsee käytännässä kuka tajansa jos kiinostaa tanssia heidän pillin mukaan tehdä typeriä rituaaleja ja pelata eliitin pussiin. Vaitiolo vala pitää vannoa ja joutuu aloittamaan alimmalta 1 tasolta mutta kyllä sinne sisälle pääsee. Minuakin pyydettiin mutta kieltäydyin ei kiinnosta ravata heidän kokouksissaan myöhään yöhön tuntikausia tylsiä liturgeja

        Eli menetit mahdollisuuden tehdä Edward Snowdenit.

        Miksi?


      • mikset.paljastanut kirjoitti:

        Eli menetit mahdollisuuden tehdä Edward Snowdenit.

        Miksi?

        Siksi: https://www.youtube.com/watch?v=XyInlHOf_Rs

        Ja tämä kannattaa katsoa jos vapaamuurarius kiinnosti sinua senverran että kommentoit tähän.
        Minä kerroin minua värvänneelle 4.tason vapaamuurarille että teillä on 33 astetta, jne paljon juhanin tuossa videossa kertomia asioita.

        Se vapaamuurari värvääjä lähti pois ja ei ole tevehtinyt minua sen jälkeen kun kerroin mitä mieltä olen ja miten paljon minä tiedän vapaamuurari järjestöstä. Se liikkuu aina musta puku päällä, ja musta lierihattupäässä, rautatieasemalla meni mustien salkkujen kanssa allegro junaan, ei tervehtinyt eikä ollut tuntevinaan minua..

        Juhani kertoo paljon tuossa ylläolevalla videolla paljastuksia vapaamuurareista, mutta ikävä kyllä alle 2-viikkoa tuon videon tv7 kanavalla julkaisun jälkeen Juhani ylennettiin kirkkauteen kun oli mönkijällä kaatunut kesämökillään dokumentoitamottavissa olevissa olosuhteissa :(


      • kysynvaan.entiedä
        Delphin kirjoitti:

        Siksi: https://www.youtube.com/watch?v=XyInlHOf_Rs

        Ja tämä kannattaa katsoa jos vapaamuurarius kiinnosti sinua senverran että kommentoit tähän.
        Minä kerroin minua värvänneelle 4.tason vapaamuurarille että teillä on 33 astetta, jne paljon juhanin tuossa videossa kertomia asioita.

        Se vapaamuurari värvääjä lähti pois ja ei ole tevehtinyt minua sen jälkeen kun kerroin mitä mieltä olen ja miten paljon minä tiedän vapaamuurari järjestöstä. Se liikkuu aina musta puku päällä, ja musta lierihattupäässä, rautatieasemalla meni mustien salkkujen kanssa allegro junaan, ei tervehtinyt eikä ollut tuntevinaan minua..

        Juhani kertoo paljon tuossa ylläolevalla videolla paljastuksia vapaamuurareista, mutta ikävä kyllä alle 2-viikkoa tuon videon tv7 kanavalla julkaisun jälkeen Juhani ylennettiin kirkkauteen kun oli mönkijällä kaatunut kesämökillään dokumentoitamottavissa olevissa olosuhteissa :(

        Oliko tämä juhana viaton uhri myös flättäri?


      • trolloloo
        kysynvaan.entiedä kirjoitti:

        Oliko tämä juhana viaton uhri myös flättäri?

        Luopunut ex littari?


      • rohkeutta.tarvitaan
        Delphin kirjoitti:

        Siksi: https://www.youtube.com/watch?v=XyInlHOf_Rs

        Ja tämä kannattaa katsoa jos vapaamuurarius kiinnosti sinua senverran että kommentoit tähän.
        Minä kerroin minua värvänneelle 4.tason vapaamuurarille että teillä on 33 astetta, jne paljon juhanin tuossa videossa kertomia asioita.

        Se vapaamuurari värvääjä lähti pois ja ei ole tevehtinyt minua sen jälkeen kun kerroin mitä mieltä olen ja miten paljon minä tiedän vapaamuurari järjestöstä. Se liikkuu aina musta puku päällä, ja musta lierihattupäässä, rautatieasemalla meni mustien salkkujen kanssa allegro junaan, ei tervehtinyt eikä ollut tuntevinaan minua..

        Juhani kertoo paljon tuossa ylläolevalla videolla paljastuksia vapaamuurareista, mutta ikävä kyllä alle 2-viikkoa tuon videon tv7 kanavalla julkaisun jälkeen Juhani ylennettiin kirkkauteen kun oli mönkijällä kaatunut kesämökillään dokumentoitamottavissa olevissa olosuhteissa :(

        En edelleen ymmärrä mikset mennyt mukaan suluttautujaksi ja paljastanut tätä?

        Salaiset piirit paljastuu vain kun ROHKEAT ihmiset pistävät itsensä likoon ja paljastavat ne.

        Sinä selvästi et ole tuollainen.

        Minä en ole kiinnostunut vapareista, mutta jos joukkoon pyydettäisiin lähtisin toki, ja kantaisin mukanani kameroita ja äänitysvälineitä ja keräisin tuhansien tuntien edestä materiaalia joka sitten olisi YouTubessa ja muualla netissä aikanaan.

        Henki kenties menisi, mutta tieto olisi irti, ja tulevat sukupolvet muistaisivat nimeni maailmansankarina.

        Ymmärrätkö?


      • rohkeutta.tarvitaan kirjoitti:

        En edelleen ymmärrä mikset mennyt mukaan suluttautujaksi ja paljastanut tätä?

        Salaiset piirit paljastuu vain kun ROHKEAT ihmiset pistävät itsensä likoon ja paljastavat ne.

        Sinä selvästi et ole tuollainen.

        Minä en ole kiinnostunut vapareista, mutta jos joukkoon pyydettäisiin lähtisin toki, ja kantaisin mukanani kameroita ja äänitysvälineitä ja keräisin tuhansien tuntien edestä materiaalia joka sitten olisi YouTubessa ja muualla netissä aikanaan.

        Henki kenties menisi, mutta tieto olisi irti, ja tulevat sukupolvet muistaisivat nimeni maailmansankarina.

        Ymmärrätkö?

        Et ilmeisesti katsonut kyseistä youtube videota? Vaikka salaisuudet kiinostaa en sentään halua henkeäni menettää niinkuin Juhani.. Eikä tuolla asialla ole flättärien kanssa mitään tekemistä, kyse oli vapaamuurariudesta..

        Olen kulkenut mukana mormoni seurakunnassa joka on kuin rapparit paitsi että mormoneihin pääsee naisetkin mukaan.. Jo sielläkin on kuvaaminen kiellettyä ja uudet tulokkaat on kahden valvojan välissä koko kokouksen ajan.. Mormonikokouksessa on liki mahdoton kuvata mitään videomateriaalia, minulla oli kamerat ym mukana mutta niitä oli mahdoton käyttää kun joka liikettä valvottiin..

        Eikä minua enää edes kiinosta omalla hengelläni mennä rappareihin mennä leikkimään ja yrittämään salakuvausta.. Tehkööt msiellä mitä lystäävät minä uskon litteänmaantotuuteen ja raamattuun eikä rapparit enää minua kiinosta.


      • surullinen.totuus
        Delphin kirjoitti:

        Et ilmeisesti katsonut kyseistä youtube videota? Vaikka salaisuudet kiinostaa en sentään halua henkeäni menettää niinkuin Juhani.. Eikä tuolla asialla ole flättärien kanssa mitään tekemistä, kyse oli vapaamuurariudesta..

        Olen kulkenut mukana mormoni seurakunnassa joka on kuin rapparit paitsi että mormoneihin pääsee naisetkin mukaan.. Jo sielläkin on kuvaaminen kiellettyä ja uudet tulokkaat on kahden valvojan välissä koko kokouksen ajan.. Mormonikokouksessa on liki mahdoton kuvata mitään videomateriaalia, minulla oli kamerat ym mukana mutta niitä oli mahdoton käyttää kun joka liikettä valvottiin..

        Eikä minua enää edes kiinosta omalla hengelläni mennä rappareihin mennä leikkimään ja yrittämään salakuvausta.. Tehkööt msiellä mitä lystäävät minä uskon litteänmaantotuuteen ja raamattuun eikä rapparit enää minua kiinosta.

        Niin, eli kuten kirjoitin olet pelkuri.

        Hyvä että olemme asiasta samaa mieltä.

        Onneksi Snowden ei ollut sinun kantaisesi. Orjuus jatkuu niin kauan kuin on pelkureita avustamassa sen ylläpitoa; toisin sanoen olet Mahdollistaja.

        Litteän maan harhasta pääset taas eroon matkustamalla silmät auki; unohda YouTube auktoriteetit vaikka ne turvaa tuovatkin elämääsi.


      • arvokyssäri
        Delphin kirjoitti:

        Siksi: https://www.youtube.com/watch?v=XyInlHOf_Rs

        Ja tämä kannattaa katsoa jos vapaamuurarius kiinnosti sinua senverran että kommentoit tähän.
        Minä kerroin minua värvänneelle 4.tason vapaamuurarille että teillä on 33 astetta, jne paljon juhanin tuossa videossa kertomia asioita.

        Se vapaamuurari värvääjä lähti pois ja ei ole tevehtinyt minua sen jälkeen kun kerroin mitä mieltä olen ja miten paljon minä tiedän vapaamuurari järjestöstä. Se liikkuu aina musta puku päällä, ja musta lierihattupäässä, rautatieasemalla meni mustien salkkujen kanssa allegro junaan, ei tervehtinyt eikä ollut tuntevinaan minua..

        Juhani kertoo paljon tuossa ylläolevalla videolla paljastuksia vapaamuurareista, mutta ikävä kyllä alle 2-viikkoa tuon videon tv7 kanavalla julkaisun jälkeen Juhani ylennettiin kirkkauteen kun oli mönkijällä kaatunut kesämökillään dokumentoitamottavissa olevissa olosuhteissa :(

        Meitsiä joku kyseli joskus muurareihin mukaan. Ihan kiva mattiklubi, mutta aikani ei olisi riittänyt sellaiseen piipertämiseen. Olin jo sidottu mielen symboliikan tutkimiseen ihan omalla ajallani - se vähä mitä työltäni ehdin,.. animani johdatti minut aivan toisenlaiseen maailmaan, mistä muurareilla ei ole minkäänlaista käsitystä.

        Muurarit on vain Mattiklubi.

        https://www.youtube.com/watch?v=4Hqe3jMHhvA

        Oli kovin vaikea selittää ystävälleni, minkä vuoksi en halua. Mutta lopulta hän ymmärsi.


    • dfdfdferww

      valehtelet kuin katainen

    • palloviski

      Alle satasella pääset rannikkolaivurikurssille. Siellä perehdytetään navigointiin, jolloin tajuat että maa onkin litteä. Pääset osalliseksi salaliittoon, jonka jäsenille maksetaan hyvin koko loppuelämän ajan hiljaa pysymisestä. Häh häh hää!

    • Rantasipi

      Jos satut pääsemään sinne töihin kannattaa aina kumartaa johtajille, muuten voi joutua loppuiäksi "Antaktikselle" valvomaan jäämuuria, ainakaan kukaan ei ole sieltä palannut.

    • litteäpallo

      Vapaamuurarit ja flättärit vääristelee pahasti pyhän Jumalan sanaa! Kääntykää parannukseen ennenkuin on liian myöhäistä!

    • HolyProphet00007

      "Itse olen tällähetkellä työtön ja kiinnostaisi päästä töihin uuteen maailmanjärjestykseen tai organisaatioon joka ajaa sitä. "

      Se on helppoa, vastaanottokeskukset ovat esim. sellaisia. Kaikki, mikä liittyy massamaahanmuuttoon on sellaista, jos tarkemmin ajatellaan. Uuden maailman järjestyksen ideana on tuoda aivan mielipuolinen määrä mamuja sivistyneeseen maailmaan ja lopulta kiihottaa mamut tappamaan koko kantaväestö. Siinä NWO:N ihan koko ideologia pähkinänkuoressa.

      Lisäksi on paljon vapaaehtoistyötä, jolla voit auttaa uuden maailmanjärjestyksen tuloa, voit liittyä vaikka rasmukseen tai Antifaan ym. järjestöön. Tai voit vaikka ottaa lauman mamuja asumaan luoksesi.

      Itse en kannata Uutta Maailmanjärjestystä, vaan olen hyvien puolella loppuun asti.

      • Elk1

        Joko nyt olisi miestä vastata?

        Olen kysynyt jo monesti ja kysytään uudestaan ja uudestaan kunnes vastaus löytyy? Onhan siihen kieltämättä vaikea vastata jos ei kerro totuutta. Mutta yritä. HolyProphet vai vaikenetko?

        En ole ollut yhteydessä marcoon. Ja kysynkin että mistä voit sen tietää? Vai oletko itse marco?


      • HolyProphet00007

        "En ole ollut yhteydessä marcoon. Ja kysynkin että mistä voit sen tietää? Vai oletko itse marco? "

        Minusta vaikuttaa siltä, että olet ollut yhteyksissä Marcoon. Mitä sellainen ihminen sanoisi, joka ei halua tuoda julki sitä, että on ollut yhteydesä johonkin henkilöön? Hän sanoisi juuri samat sanat kuin sinä.

        Tämä toinen kysymyksesi on sinänsä kiusallinen, koska netin keskustelupalstat (Facebookia, Twitteriä ja vk:ta sekä vastaavia lukuun ottamatta) ovat luotu nimimerkkien takaa huutelulle. Tämän takia onkin moraalitonta esiintyä omalla nimellään tai edes arvella toisen nimimerkin takana olevaa henkilöä. Mutta kuitenkin olen imarreltu, kun luulet minua Marcoksi.


      • Elk1
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        "En ole ollut yhteydessä marcoon. Ja kysynkin että mistä voit sen tietää? Vai oletko itse marco? "

        Minusta vaikuttaa siltä, että olet ollut yhteyksissä Marcoon. Mitä sellainen ihminen sanoisi, joka ei halua tuoda julki sitä, että on ollut yhteydesä johonkin henkilöön? Hän sanoisi juuri samat sanat kuin sinä.

        Tämä toinen kysymyksesi on sinänsä kiusallinen, koska netin keskustelupalstat (Facebookia, Twitteriä ja vk:ta sekä vastaavia lukuun ottamatta) ovat luotu nimimerkkien takaa huutelulle. Tämän takia onkin moraalitonta esiintyä omalla nimellään tai edes arvella toisen nimimerkin takana olevaa henkilöä. Mutta kuitenkin olen imarreltu, kun luulet minua Marcoksi.

        Vastaa vain rehellisesti kysymykseen.
        Vai miksi se on vaikeaa?

        "En ole ollut yhteydessä marcoon. Ja kysynkin että mistä voit sen tietää? Vai oletko itse marco? "


    • projectmonarchpomo
    • cochlear

      Teemukin liittyy tähän kun väittää siruja fluorikalkkeumiksi.

    • Lättäpää

      Sanokaa vielä että tietopisteen petekin liittyy tähän niin voidaan todeta että ootte joukkopsykoosissa koko salkkariosaston väki :D

      • pasalusta.ostavtie

      • kun.tietäisitte
        pasalusta.ostavtie kirjoitti:

        indusoitu harhaluuloisuus ... idc10 ... jotain voit tarkastaa, jos huvittaa

        itse en lähde enää mihinkään harhaluuloisuuteen mukaan
        yksi sielu kerrallaan prkl

        töitä olis tarjolla: stalkatkaa minua, supo maksaa
        https://www.youtube.com/watch?v=S9mQQpBGCz4

        vai pannaanko vaikka ryssähallinnon piikkiin, heidän vuoro maksaa suomalaisille stalkkereille:
        https://www.youtube.com/watch?v=IwpDzJE4fc8

        Aaa EU:ta unohtamatta. Puheenjohtajana 1.1.2019 alkaen

        https://www.youtube.com/watch?v=zzLiI548D08

        Cyberwarfare Defender #1 in EU

        https://www.romania2019.eu/2019/01/22/the-presentation-of-the-priorities-of-the-romanian-presidency-of-the-council-of-the-european-union-in-the-deve-committee/


      • wp.wanhat.parrat

      • swedish.cobra
        wp.wanhat.parrat kirjoitti:

        Tai sitten ruotsalaiset stalkkerit ... se niiden Kiirunan rauta... no mitäs me siitä.
        https://www.youtube.com/watch?v=-nbq6Ur103Q
        Let's run for cover? Itämereenkö? Hähä!

        No ruotsalaisilla on NIIN paljon rahaa, että me emme voi kuvitellakaan, joten varmasti niillä on varaa maksaa asiansatuntevalle stalkkerinaiselle ihan riittävästi, että ajaa suomalaisen maajussin junan alle.


    • yötyövyö

      hermannijokisen osallistuminen kyseisen järjestön toimintaan varmaan parhaiten toimii ruohon juuritasolla. Eli teet hikihatussa töitä työllistämistuella :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe