Yritin lyödä poliisia. Kyyti ja yösija järjestyi

tääonniintätä

Olin siinä Prisman aulasa penkillä muutaman kupin ottanut. Vartija tuli ja käski poistumaan. Pakkanen ja vähän huonot pakkas tamineet päällä.
Poliisitkit siihen taskuja tarkastelemaan. Yritin äkkiä tintata mies konstaa. Sse suuttus kun sen hattuputos. Niiden avaruusaluksensa kuljetti munt vähän vilkkaasti tukikohtaansa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat.tänään

      No hyvä, että kyyti ja yösija löytyi lämpimien seinien sisältä.

      • tääonniintätä

        Kiitos myönteisestä kommentista nimim. Saat tänään. Soitin lainaluurilla leskirouva Lydialle. Kirjoitin aloitusviestinikin hänen kotoaan.
        Hän haki minut kotiinsa, pieneen ok-taloon Sysmän keskustan lähellä. Sain ruokaa, suihkun ja puhtaita vaatteita Vihtorimiehensä ajoilta.

        Aloitin tontilla heti lumityöt, pilkoin puut hellaan ja pystyuuniin sopiviksi. Olen ollut siellä kesälläkin auttelemassa. Lydia on uskova ihminen.
        Se viisas vanha rouva ripitti minua viinankäytöstä, kiroilusta ja yleisestä hulttiomaisuudesta. Rouvan vanhin poika varoittelee äitiään: varo se saattaa seota ja viedä sinulta arvotavaraa.

        En polta astmavaivan takia. Lydia ja poikansa sopivat että saan asua pihamökissä seuravaan tuurijuopposessiooni asti.


      • Työnantaja

        Itse mietin myös tuota talonmiehen/halkopinojan työntekijää. Olen muuttamassa erämaahan, metsän/joen varrelle, olen (ex) rouva. Mietin vain, että millaisen palkan voi maksaa ja saako kotitalousvähennyksen jostain?Vai kannattaako tehdä työt itse ( tekee jos osaa, jos ei niin ei tee). Kun niitä raittiita, kunnollisia työmiehiä ei vaan löydy. Niin sitten voi säästyä monelta. Tiedä minkä pirtupannun laittaa ulkovajaan.
        Vai pitäisikö antaa gampinapullo työpäivän lopuksi, kun on jo tehnyt kaiken???!


    • MalminRamona

      Kaaleppi kertoo taas satujaan..

    • aivanhuviksivain

      tuollainenkin saattaa olla mukava harraste kun heittää aivan vain huvin vuoksiin jollekin poliisi-mies-Jonnelle naamat turpoamaan, jos sekaantuu asioihin :D

    • henk.koht.asioita

      Yösija saattaa joo järestyä, mutta muista mainita että poliisimiehet ja tuomarit sekä lääkärit provosoimat minua tekemään tuollaista, joten syytteessä kaikki ylilääkärit sekä poliisimiehetkin...

    • lrh4l24g2

      Tämä poliisi jota oli maanpetturi?

    • vahinkoaeitapahtunut

      "yritin lyödä poliisia", kuin jostain muumilaaksojen tarinoista juttu...
      - luulisin että et saa minkäänlaista syytettäkään tuollaisesta.

    • 213öl2h32h3

      Yritit siis taltuttaa valtionpetturi-poliisin? Onneksi et kuitenkaan käyttänyt jotain Stinger-ohjusta tämän valtiopetturin taltuttamiseen, vaan "yritit lyödä häntä avokämmenellä kasvoille"...

    • Poliisit pitäisi tappaa jokaikinen. Itsekin olisin jo paloitellut ainakin pari poliisia, mutta kun niillä vitun äpärillä on yleensä ase, pamppu, kyynelkaasua, etälamautin tms mukana, niin näin ei ole käynyt. Kannatan täyttä anarkiaa.

    • voiollaerimieltäåkin

      Taisi olla jossain uutisissakin että joku tyttö yritti löydä poliisia, mutta ei kai tuollaisesta mitään rangaistusta tule, nukkuminen vain poliisivankilaan, sitten, turvaan.

      Aika naurettavaakin olisi että pikkutyttö löi poliisia ja heti noin 230-vuoden vankeustuomio odottaa häntä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe