Oletteko kokeneet sinputusta, tai työp.häir.koul. kius?

Reskesssu

Minä en kokenu simputusta armeijassa, se kuulu koulutuksseen Kontiorannassa aamulla ennen normmaalia herätystä häläri. Sotilaan pitää olla valmiudessa.
Koulussa yks pällinaama yritti kiusata, kun se, käytän ilmaisua se, oli kolme vuotta vanhempi. Kiusasi, kunnes vahvistuin fyysisesti ja tirvasin nokkaan, pesin keväthangen kovettamalla lumella lärvin ja vetelin turpaan huolella. Loppu kiusaaminen.
Työpaikoilla ei ole itseäni kohtaan ollu kovinkaan venkuiluja, kun kasvoin fyysisesti kohtuullisen isoksi. Pieniä yrittelyjä oli, mutta ne loppu lyhyeen.
Ite en ole ketään kiusannut, en työssä enkä missään. Raukat kiusaa, ei miehet.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on

      Jos ei elon simputusta kestä kuka, on vähä heikko korviesa välistä, tai muuten;)

    • elämä.on.kovaa

      Kohtaha meijä veronmaksajie pittää persauskin pyyhkiä kaiken maailman hörhopolitikoilta ja hyväntahdon eleiltä.
      Ilman kovaa ei ole elämää.

    • senkin

      Pankko kiusas, mutta siitä selvittiin.

      • jalo.muutos

        Pientä on hänen kiusaamisensa suuren elon kiusattujen rinnalla. Turvaisaa ei tunturin rinteeltä löydy, enää. Turva löytyy jalosta muutoksesta.


    • yhteishyvä

      60-70 luvulla minua kiusattiin aivan mahottoman paljon.
      Ja minä kiusasin takasin kohtuullisen mahottoman paljon. Kerranni oli nyrkkitappelu kiusaajan kanssa jotta silimä mustana ja verta tuli nenästä. Ei kukkaan kirjottanu lehissä. Ei ollunna juttua somessa. Poliisia ei tarvittu. kaks päivää meni ja taas oltiin jotenkuten kavereita.

      Nyt on samassa yhistyksessä oltu suorastaan ystäviä.

      • heinäsuova

        Nykyisestä somesta ja valtamediasta saa kyllä tosiystävää etsiä, kuin neulaa heinien paljosta suovasta.


    • Näress

      Kukkaa ei tiijä nykyään hevonvittuukkaa misttää. Mualima on paekallaan, vaen immeiset ei.

    • M.V-n.oppilas

      Kyllä minua koulukiusattiin 50-luvun alun kansakoulussa. Minun kiusaajani oli vanha opettajaämmä, eivät oppilaat. Aviottomana lapsena olin monta vuotta opettajan silmätikkuna, kun hän ei suvainnut huoripentuja.

      Kukaan ei voinut minua auttaa, koska seminaarin käyneet kansakoulupohjaiset opettajat olivat kaiken kansan yläpuolella. Vanhemmat olivat hyvin kaukana opettajista eikä mitään yhteyttä opettajien ja vanhempien välillä ollut.

      Ainoa lohtu minulle oli se, ettei opettajan tytär päässyt koskaan oppikouluun, vaan minä pääsin ja siihen loppui kiusaaminen minun kohdallani. Oppikoulussa eli silloisessa yhteiskoulussa minua ei kukaan kiusannut.

    • Turuilla

      Työpaikoilla on kyllä vaikka minkämoista ilmapiiriä, osittain jopa sairasta, voin sanoo. Olen ollut sekä mies, että naisvaltasilla aloilla ja kyllä ne ukotkin aikamoisia munamarttoja ovat kun niikseen tulee. Siis suorastaan juoruämmiä ja selkään puukottajia.
      Naisiahan ei tarvii olla kun kolme, niin kaksi heistä kehiytyy omaksi piirikseen ja kolmannesta tehdään sylkykuppi ja halveksunnan kohde.
      Mutta kun kulkee omia polkujaan ja tekee työnsä hyvin, niin siinäpähän venkulat venkuloi. Se on heidän päänsärkynsä. Isäni antoi ohjeen maailmalle lähtiessä: Kun mitä teet, niin tee se niin hyvin kun osaat, yritä ja kysy neuvoa tarvittaessa ja surua elätartuta puseroon. Näillä on menty ja elakkeelle piästy.

      • ihmisiksi

        Kotoa lähteissä sain evääksi neuvon "Minkä tiet, niin tie tervan kansa" Työelämässä pyrin olemaan suora, sanoin edessä päin sen mitä sanottavaa oli. Nyt eläkkeellä tapaan entisiä työkavereita ja käymme yhdessä juttelemassa ja syömässä. Joten kaipa sitä osasi jotenkin olla ihminen ihmiselle.


    • miksi.poistatte

      Kaupungin siivoojia simputetaan heittämällä roskat WC:n lattialle, ja ne konttoriakat on yksiä narsistipiruja jotka siivoojaa kyykyttää!
      Tekeeköhän ne kotona samalla tavalla kotonaan, moisetkin narsistiporsaat!
      Eikö yhtään hävetä narsistiakat½

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe