Malawi Ahvenista kysyttävää!!!!!

Kirjoittakaa vastauksia..

Mikä on malawiahventen altaan minimi koko?? Riittääkö 100 litrainen allas,?! Onko MalawiAhvenissa erityistä huolen pitoa?? Mikä ruoka, Altaan koko, Lämpö tila..Ja kuinka monta yksilöä??

2

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotilokutioita tuon kokoisessa ilmeisestikin voisi pitää. Itsellä ei tietoa sen enempää kyseisistä kaloista :P
      Yleisesti: kaloissa ei sinänsä sen enempää hoitoa ole, vedenkin hoito suht pientä = riippuen vedestä eri suolojen lisäilemistä vedenvaihtojen yhteydessä.

      Yleisesti ottaen 200 litrainen allas olisi hyvä, kun ottaa "mohaveaffenten" luontoonpirteet huomioon. Lämpötila sopiva siinä 25-28 välillä.
      Monet ovat kasvissyöjiä, joille ei parane lihapitoista murkinaa antaa. Räkmiksiä vaan vääntämään ja peruskasvishiutalepurkkisapuskaa siinä sivussa.

      • Neppi

        kotilokutijat ole sieltä tanganijajärvestä. Eiks ne oo semmosia pieniä kaloja??

        Näit kaloi http://www.aquahoito.info/suomi/tanganjika/akvaario/kalat/n-multif.php

        Noi sopis ainaki tohon 100 l akvaarioon.

        Noita varten on Akvaariopalstan myydään palstalla jotain suolaa myynnissä http://www.akvaariopalsta.net/keskustelu/viewtopic.php?t=357

        Tartteeks noi kalat suolaa?? Mä ku luulin et ainoastaan merikalat tarttee suolaa.

        Mä näin kerran akvaariokaupas sellasia keltasia kaloja jotka oli samasta järvestä. Ne oli tosi söpöi ja ku ostan uuden akvaarion niin haluun ehottomasti niitä!!

        Mä oon ymmärtäny et noi malawikalat tarttisivat paljon isomman akvaarion eikä niit voi sitte pitää pienissä akvaariossa mut noit tanganjijajärven kaloja vois pitääki. Musta sun ei kantsi ottaa niitä malaweja koska ne vaan tappelis sitte siinä sun akvaariossa :-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe