Mitä mieltä ovat vuokratyöntekijät työnantajastaan??
Vastaukset 5
- sitämieltä
Ei ole hyvä vuokratyöntekijälle...jos muutenkaan.
- Kesäharjoittelija
35 vuotta sitten olin siellä. En muista , käytinkö silloin työpaikkaruokailua. Ainakin sellainen on järjestetty, koska luin lehdestä uudesta järjestelystä. Paikallisesta ravintolasta tuli sinne yrittäjä, joka tekee myös pitopalvelua. Metallipuolella oli silloin menneisyydessä paljon epäkeskopuristimia. Muovipuoli oli erikseen.
- Anonyymi
Ei ole eikä vapaaehtoisesti kannata mennä.
- Anonyymi
Laukamo on paras työpaikka mikä maanpäältä vaan voi löytyä....
- Anonyymi
Minäkin olin siellä vuosikymmeniä sitten. Oli hyvä työpaikka ainakin silloin. Helsingistä tullut Mäkisen Jaska opetti Somerolaiset tekemään koneistamossa metallitöitä ja pintakäsittelyhommia ja hyviä työntekijöitä sitten niistä kaikista hänen opeissaan tulikin. Vieläkin kiitollisuudella muistelen. Kova ukkko oli ja pidetty mies.
Nykytouhuosta en sitten tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497