onko mitää paikkoja.
revontuli ralli
24
1051
Vastaukset
- Soittolähtöön
Ihan mukavasti on,kakkosella ja kolmosella vanhoja paikkoja.
- Paiaknhakija
Ajetaanko sama reitti kuin viime vuonna?
- runkipena
Vitosella on myös yksi todella yllättävä paikka mikäli ei tule huomiota. Kakkosella sama paikka joka toimi 2017..
- etunuotti
Tarkoitit siis kaikki?
- yllätys
oijoi tuli yli sata autoo osa tietenkin nuotista.
- Kijutysa
onko pätkiä lähellä ruuhimäkee.
- Penkkapena
...yleensäkin, millä puolen Hankasalmea homma pyörii...?.Lunta nyt hitoksee...ei viittis lähteä ainankaa Hankasalmen pohjois- itäpuolelle tetsaamaan! Liekö Lievestuoreen suunnalla pätkiä tarjolla tai ennen Hankasalmen keskustaan saavuttaessa Jyväskylän suunnasta?
- jaripeka
Penkkapena kirjoitti:
...yleensäkin, millä puolen Hankasalmea homma pyörii...?.Lunta nyt hitoksee...ei viittis lähteä ainankaa Hankasalmen pohjois- itäpuolelle tetsaamaan! Liekö Lievestuoreen suunnalla pätkiä tarjolla tai ennen Hankasalmen keskustaan saavuttaessa Jyväskylän suunnasta?
muista ottaa mukaan kaljat tupakat pornolehdet ja varmuusesineet.
- Penkkapena
reittimestari kirjoitti:
Vitonen ja kutonen ihan ysitien vieressä.
Saisko tarkennusta kenties....vaikka teiden nimen...mukaan tulossa pieni ihminen, pääasia autojen pörinä,ei lumihommat!
- Penkkapena
jaripeka kirjoitti:
muista ottaa mukaan kaljat tupakat pornolehdet ja varmuusesineet.
Onko siellä tarjolla kimppakivaa...toiselta paikallisesta huoltamolta ei taida saada muuta kuin synninpäästön!
- Ainsatruppe
Onko mamuja
- Runkiarunkia
Ek 5 täynnä paikkoja.
- Reitillä
Samoin 2 &3
- nyppytäys1
Saisko kartan
- eimullamuuta
Pätkät ajettu, ei mitään erikoista paikkaa, voi mennä missä hyvänsän.
- sonkajärvenherra
Miltä näytti viime junnu sm rysä? toimisko?
- Ralliperu
Ek :t milloin eka auto lähtee
- PastoriSilli
EK 1 11.16, EK 2 11.45, EK 3 12.16, EK 4 14.00, EK5 14.40, EK 6 15.16
- Muurame
Sulkuajat?
- ährallisrj
kaikki merkillä
- onnetontaporukkaa
Miten nuo nuotti-ukot jää liki minuutin puskista ajaville.
- pottashaissoopaskalle
hyvä boottaaaas!!!!!1
- Raino2
kakkosen maalissa on pitkä suora ilman huomiota. menkää sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453