Ja mukavaa viikonloppua........
<3
Oluen aika.......
Vastaukset 18
- jalkasienionvaarallinen
Minulle paskaa iltaa ja viikonloppua....
- Seinilläkinonkorvat
.....
siksi >3■ Kylläpäs nyt olut uppoo....
<3
3 tunnin sisään....- Viskaappapari
Maistuis mullekin pari tänään.
- Sinkkusiiri
Iltaa! Skool .. Ei olutta, mutta jos vähän Baileysta jäillä. Ja illalla raitille purasee..
- Sinkkusiiri
Risto_ kirjoitti:
Sehän on ihan hyvää....
<3Ihan ok.. Toi Dooley's on minusta vähän parempaa, mutta hyvinhän toi kurkusta alas uppoaa. Testailen uusia makuja..vaihtelu virkistää
Sinkkusiiri kirjoitti:
Ihan ok.. Toi Dooley's on minusta vähän parempaa, mutta hyvinhän toi kurkusta alas uppoaa. Testailen uusia makuja..vaihtelu virkistää
Ok........
<3
:)
- Uuhjjje
Itty oikeesti. Missä on herkkuhien tuoja? Mitä tätä yksinään ilman mitään itkee itteesä uneen taas. Kun ei saa edes kaupasta mitään. Köyhyys on parasta. Yksin.
- eialkoa
nyt otan kupillisen vahvaa kahvia. :)
- Kunsaisunta
Mä juon maitokahvia. Oli rankka päivä.
- kahviaamupäivällävain
Et saa unta jos juot kahvia näin myöhään.
- Kaffittelija
kahviaamupäivällävain kirjoitti:
Et saa unta jos juot kahvia näin myöhään.
Muut syyt miksen saa nukuttua kuin kaffe.
- kaikillaomatsyynsä
Kaffittelija kirjoitti:
Muut syyt miksen saa nukuttua kuin kaffe.
Onhan niitä muitakin syitä kenellä mitäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479