Näyttääkö jonkun mielestä kovastikin siltä, että Suomessa laajat joukot haluaisivat maahan kireämmät aborttilait?`
Kysymys on ollut esillä aikaisemminkin, mutta ehkäpä nyt tuota mieltä olevat tuovat esille näkemyksensä ja perustelut sille?
Aborttilakien kiristäminen?
7
<50
Vastaukset
- Rasittunut
Ei kukaan halua kiristää aborttilakia. Vain sellaset haluaa jotka ei pysty lisääntyyn enää tai sitten seksielämää ei ole. Sellaiset ajattelee kai että jos ei itse tarvi niin ei kukaan muukaan tarvi. Kaikkihan ne on vanhoja naisia tai naisettomia ja naisvihaisia uskiksia miehiä. Jos on muitakin niin vaadin todisteita. Ajatelkaa nyt soikkua esim. Eihän ole vaaraakaan että kukaan nainen tulis metriä lähemmäs. 😛 Ei tarvi ehkäisyä eikä aborttia.
- InhottavaRealistieikirj
Taas todella yksinkertainen kysymys, mutta ei silti suoraa vastausta?
- helvettiäkökyselet
Mitähän täällä enää kukaan jaksaa yrittää mitään ns. kekusteluja kun puolet viesteistä lähtee, ja varsinkin eb.hä miel.uisat "väär.ää" eli vastustavaa mieltä olevat kun ne ei sh.ulle / both.in pasc.hiaiselle celb.aa.
- uliuliuyliul
Mitäh.än täällä enää kuk.aan jak.saa yrit.tää mit.ään ns. keskus.teluj..a kun puo.let viestei.stä lähtee, ja
Niin. Onhan se SUURI ihme, jos tuota sotkua syöttää kolmessa minuutissa kolme kappaletta ja ne poistuvat?
- dsjhfhjsd
kun koskaan ei oo usc.allettu kysyä. Ja niin kauan kun ei, voidaan arv.uutella lop.uttomiin molempiin suuntiin. Mitään järj
- InhottavaRealistiEiKirj
Ilmeisesti joudun vastaamaan itse, koska täällä pääpaino on erilaisten sekavien kirjainsotkujen tuotossa.
- Ei näytä!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994