Montako rakastajaa?

HellästiJArakkaudellaKO

Montako ihanaa, hellää ja huomaavaista rakastajaa täältä löytyy?

Kiinnostaisi ainakin minua enemmän kuin tuo toinen melko samanlaiselta näyttävä aloitus.

Lisäksi kysymykset:

Jatkuvatko positiivisten tunteiden osoittaminen vuosikymmeniä omassa parisuhteessanne?

Miehille: miten osoitatte tunteitanne ja hellittelette naistanne?

Naisille: millainen läheisyys, hellyys ja lämpö toimii myös tunnealueellanne?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet eksynyt aivan liian vanhojen palstalle.
      Kysymyksesi soveltuvat tuonne lapsille.
      20

      H.

      • LisääHellyyttäJaLäheisyy

        No, sinä hunkszi et varmasti edes tiedä, mitä rakastaminen oikeasti merkitsee, joten puhu vaan omasta puolestasi ihan mitä haluat.

        Moni rakastaa todella aidosti puolisoaan ja hoitaa häntä loppuun asti, vaikkei saisi enää tietoisesti tarjottua vastarakkautta tunteakaan.
        Parisuhteessa rakkaus kasvaa ja lisääntyy yleensä ajan kanssa. Monikin on kohdannut elämänsä rakkauden vasta meitäkin vanhempina.

        Fyysinen hellyys tuntuu varmasti hyvältä myös vanhetessa, jopa yli 100-vuotiaiden mielestä. Hellä koskettelu, hieronta ja pelkkä lähellä lepäileminen tuntuu varmaan kaikkien mielestä hyvältä, ellei ole kärsinyt jossain ikävaiheessa parisuhteen negatiivisista puolista.


      • LisääHellyyttäJaLäheisyy kirjoitti:

        No, sinä hunkszi et varmasti edes tiedä, mitä rakastaminen oikeasti merkitsee, joten puhu vaan omasta puolestasi ihan mitä haluat.

        Moni rakastaa todella aidosti puolisoaan ja hoitaa häntä loppuun asti, vaikkei saisi enää tietoisesti tarjottua vastarakkautta tunteakaan.
        Parisuhteessa rakkaus kasvaa ja lisääntyy yleensä ajan kanssa. Monikin on kohdannut elämänsä rakkauden vasta meitäkin vanhempina.

        Fyysinen hellyys tuntuu varmasti hyvältä myös vanhetessa, jopa yli 100-vuotiaiden mielestä. Hellä koskettelu, hieronta ja pelkkä lähellä lepäileminen tuntuu varmaan kaikkien mielestä hyvältä, ellei ole kärsinyt jossain ikävaiheessa parisuhteen negatiivisista puolista.

        Mutta kun minulla ei ole yli-leveää rulla-tuolia...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Mutta kun minulla ei ole yli-leveää rulla-tuolia...

        H.

        No hyvä ihminen hanki sellainen, kun saat lirkuillasi hankittua jonkun mummun siihen viereesi istumaan, niin tiiä kuin nopiaan käs käyp ;) öljyt följyyn.


      • hunksz kirjoitti:

        Mutta kun minulla ei ole yli-leveää rulla-tuolia...

        H.

        hunks
        Homaa ylileveä pyörätuoli

        L


      • Anceli kirjoitti:

        No hyvä ihminen hanki sellainen, kun saat lirkuillasi hankittua jonkun mummun siihen viereesi istumaan, niin tiiä kuin nopiaan käs käyp ;) öljyt följyyn.

        "Anceli"

        Mutta kun minä jo pidenpään olen unelmoinut sellaisesta pienestä, sievästä mutta koetellusta, koviakin kokeneesta pyllystä?

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anceli"

        Mutta kun minä jo pidenpään olen unelmoinut sellaisesta pienestä, sievästä mutta koetellusta, koviakin kokeneesta pyllystä?

        H.

        Eiköhän sellaisiakin löydy, harvan mummun pylly kovin kokematon on, koviakaan kokematon.
        Ei kun uutta toukkaa koukkuun ja pilkkimään.


      • Hunkun-tilaisuus
        Anceli kirjoitti:

        Eiköhän sellaisiakin löydy, harvan mummun pylly kovin kokematon on, koviakaan kokematon.
        Ei kun uutta toukkaa koukkuun ja pilkkimään.

        Hunkulle suosittelen oma ostamaa akku käyttöistä rullatuolia. Manuaaliselle hän ei löydä työntäjää tämän elämän aikana, olkoon lirkku vaikka kuinka uusi hua weitti.


      • Hunkun-tilaisuus kirjoitti:

        Hunkulle suosittelen oma ostamaa akku käyttöistä rullatuolia. Manuaaliselle hän ei löydä työntäjää tämän elämän aikana, olkoon lirkku vaikka kuinka uusi hua weitti.

        Jos hän sen pienipyllyisen ( järkevä valinta, jää enemmän tilaa itselleen ), kanssa istuu vierekkäin, kumpikaan ei voi lykätä kärryä.
        Isorullainen, ladattavalla akulla varustettu kulkuväline, siinä hiukset vauhdin hurmassa hulmuavat.


      • henrjii
        Anceli kirjoitti:

        Jos hän sen pienipyllyisen ( järkevä valinta, jää enemmän tilaa itselleen ), kanssa istuu vierekkäin, kumpikaan ei voi lykätä kärryä.
        Isorullainen, ladattavalla akulla varustettu kulkuväline, siinä hiukset vauhdin hurmassa hulmuavat.

        kärrynpyörä rasva olisi hyvä valinta pyörätuolia käyttvälle


      • hunksz kirjoitti:

        "Anceli"

        Mutta kun minä jo pidenpään olen unelmoinut sellaisesta pienestä, sievästä mutta koetellusta, koviakin kokeneesta pyllystä?

        H.

        No sulta hunzi varmaan löytyy sille pienelle pyllylle yhtä pieni vastakappale ;DDDDD.


    • Öljyllä

      Osoitan hellyyttä hieromalla, hellästi, rauhallisesti reisien sisäpintoja.

      • mimmimum-..mi

        Voi ..voi ...voihan sitä hellyyttä muutoinkin osoittaa kun tarkoitushakuisesti hieroa öljyä reisiin...enemmän öljyä tarvii esim. jalkaterät kuin reisien sisäpinta..


      • mummo57
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Voi ..voi ...voihan sitä hellyyttä muutoinkin osoittaa kun tarkoitushakuisesti hieroa öljyä reisiin...enemmän öljyä tarvii esim. jalkaterät kuin reisien sisäpinta..

        Kyllä siellä reisien välissä kaivattaisi hellää öljyhieronta, tai kuumaa pusuttelua!


      • helläähierontaa
        mummo57 kirjoitti:

        Kyllä siellä reisien välissä kaivattaisi hellää öljyhieronta, tai kuumaa pusuttelua!

        Joooo ehottomasti reisien välistä eikä korppujaloista.


      • henrjii

        rypsi vai oliiviöljyllä sen teet


      • Vauhti_paranee
        henrjii kirjoitti:

        rypsi vai oliiviöljyllä sen teet

        Minä suosittelen Neste Oil F-1 nelitahti moottoriöljyä.


    • yksityis.asia

      Ai että täältä, vai henkilöhistoriasta? Täkäläisistä lökäpöksyistä ei ole mitään kokemuksia. Voihan täältä löytyä helmiäkin, who knows.

      Mutta: Mitä hittoja ihmisen intiimi yksityiselämä kenellekään kuuluu?

      Sen verran voin kertoa että sopivasti on myös 'rakastajia' kohdalle sattunut. Minulla on ollut tiukka kontrolli, jossa määrä ei ole ollut itseisarvo. Laatu on ratkaissut - ja ratkaisee. Haku ei ole päällä, sorry vaan. Ihmettelen millainen olisi se tyyppi joka tekisi enää vaikutuksen.

      Mieti itse vastaukset jatkokysymyksiisi.

    • Heikunkeikku

      Jos sopiva kumppani on osunut kohdalle, niin kyllä uskon vuosikymmenien jälkeenkin löytyvän positiivisia tuntemuksia.
      Minua aina hymyilyttää, kun käyn veljeni luona. Veli ja hänen vaimonsa ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta. Siis enemmän, jos lasketaan myös seurusteluaika. Olisko ollut kaks vuotta aikaa, kun heillä oli 50-vuotis hääpäivä.
      Heitä kun katselee ja kuuntelee, niin ei voi olla huomaamatta miten paljon he toisistaan välittävät.
      Pienistä asioista, leikinlaskusta ja toisen huomioonottamisesta on aistittavissa positiiviset tunteensa. Ovat suloisia suorastaan.

      Olen sitä mieltä, että kun yhteistä historiaa kertyy, niin väkisinkin se toinen tulee aina vaan tärkeämmäksi.

      En ehtinyt viettää yhteiseloa kolmeakymmentäkään vuotta. Mutta pitkän aikaa oltiin yhdessä kuitenkin. Välitimme toisistamme ihan satasella.

      On semmonen hytinä mielessä, että jos-jos olisin parisuhteessa niin osaisin vielä luovia yhteiseloa sillä tavalla mukavalla tavalla. Oon tyypiltäni semmonen, että yhteiselo sopii mulle.

      En tässä iässä kuitenkaan alkaisi sitä yhteistä historiaa keräämään uuden ihmisen kanssa. Jotenkin tuntuu etten ees ehtisi keräämään vuosikymmeniä.
      Ja muutenkin oon jo tottunut tähän yksinasumiseen. Ei laisinkaan huono elämänmuoto.

      Keskustelut ja pienet taputtelut ja halaamiset ovat kivoja asioita pariskunnan kesken.
      Ja toisen huomioonottaminen.

      • "Heikunkeikku"

        Minulla on aika jyrkkä mieli-pide.
        Jos kuvittelemme tilanteen missä minä olisin pari-suhteesi...
        Kitara-vahvistimessani olisi aina kiinni laadukkaat vasta-melu kuulokkeet.
        Kuulokkeet viritettyinä pienoa vastaan.
        Katsos kitara-kaupoissa on muutama riffi, joita niissä eivät ostaja-ehdokkaat saa soittaa.
        Pienossa minä en kestä 90. Fur Eliseä päivässä.

        H.


      • abloy-a.duuri

        Tokko osaat piirtää edes nuottiavainta.


      • pimpelipompim
        abloy-a.duuri kirjoitti:

        Tokko osaat piirtää edes nuottiavainta.

        Hällä on hiano pieno :)))


      • mahtuukyytiin
        pimpelipompim kirjoitti:

        Hällä on hiano pieno :)))

        Onkohan heikunkeikulla pieni pylly😉


      • arvoitustässä
        pimpelipompim kirjoitti:

        Hällä on hiano pieno :)))

        Huilunsoittajalla on pilli kuonon alla.
        Mikä on pianonsoittajalla?


      • eikööskeikkukestänny
        arvoitustässä kirjoitti:

        Huilunsoittajalla on pilli kuonon alla.
        Mikä on pianonsoittajalla?

        Eiköös saa sanoo että pienon pimputtaja istuu pallilla.


      • Bengalitikku
        eikööskeikkukestänny kirjoitti:

        Eiköös saa sanoo että pienon pimputtaja istuu pallilla.

        Italian kielen piano piano on suomeksi vähitellen, pikkuhiljaa, pala palalta, vähä vähältä.


      • Fortissimo-rock
        Bengalitikku kirjoitti:

        Italian kielen piano piano on suomeksi vähitellen, pikkuhiljaa, pala palalta, vähä vähältä.

        For Tissi Mo ~ For Tis Simo = korkealta ja kovaa (pudoten).


      • MäEjJummarra
        pimpelipompim kirjoitti:

        Hällä on hiano pieno :)))

        Mikä se pieno on?


      • mikäonpieno
        MäEjJummarra kirjoitti:

        Mikä se pieno on?

        Hjunksi tiätää kjysy hjältä.


      • Bengalitikku
        MäEjJummarra kirjoitti:

        Mikä se pieno on?

        Pieno
        Italiasta suomenkieleksi
        Täysi, täynnä, kylläinen
        Kylläinen pimputtaja siis


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Minulla on aika jyrkkä mieli-pide.
        Jos kuvittelemme tilanteen missä minä olisin pari-suhteesi...
        Kitara-vahvistimessani olisi aina kiinni laadukkaat vasta-melu kuulokkeet.
        Kuulokkeet viritettyinä pienoa vastaan.
        Katsos kitara-kaupoissa on muutama riffi, joita niissä eivät ostaja-ehdokkaat saa soittaa.
        Pienossa minä en kestä 90. Fur Eliseä päivässä.

        H.

        On mullakin jyrkkiä mielipiteitä, tai ainaskin loivia, mutta aina tilanteeseen sopivia.
        Jos minä olisin parisuhteesi, niin ei sinun toki tarvitsisi laittaa mitään vastamelusysteemejä minnekään.
        Olen näet hyvin huomioiva toista osapuolta kohtaan.
        Kokemusta on puolisosta, joka itse ei soita tai harrasta tai kuuntele klassista musiikkia.
        Yleensä soitin silloin, kun toinen puolisko ei ollut kotona.

        Ääni on siitä kummallinen, että se täyttää koko huushollin, vaikka yrittäisi kuinka hiljaa (piano) soittaa.
        Koska yhteinen huusholli on yhteinen, niin en täytä kotia pullolleen ääniä.
        Sen verran paljon töissä sormiani heiluttelen, ettei ole edes tarve kotona heilutella.

        Sinä tarvitset enemmän harjoitusta kitaroinesi kanssa, pahainen pieni harrastaja kun vain oot :),
        niin mielelläni suon sinulle soiton ilon.
        Kompromissejahan yhteiselo on. Sinä saisit täyttää huoneen kitaravingutuksella ja "eiku", "eiku", "eiku"-lausahduksilla ja minä puolestani saisin sen tilalle valloittaa keittiön. Ja Pakastevihanneksista luopuisit ilolla, jos sen tilalle saisit rämpytellä.
        Rakennustyömailla ja ampumaradoilla ihmisillä on tehokkaat korvasuojukset. Kun alkaisit sen rämpyttelyn, voisin tällätä päähäni tuollaiset tehosuojakuulokkeet.


      • Heikunkeikku
        eikööskeikkukestänny kirjoitti:

        Eiköös saa sanoo että pienon pimputtaja istuu pallilla.

        Kyllä kyllä.
        Eikä mikä tahansa palli minulle kelpaa.
        Aina ollut tarkka pallien kaa:)
        Joku hepponen heiveröinen huteranpuoleinen palli ei oo mistään kotoosin.


    • toivon.riittävän

      Minä tyrkkään hellyyttä leikkaamalla hiuksia, tuleehan siinäkin siliteltyä, pesemällä selän, laittamalla terveellistä, hyvääkin, ruokaa, nyppimällä ja leikkaamalla rehottavat kulma- ja korvakarvat. Ja mitä nyt tavallista vastaan tulee. Joskus hieron ja tietenkin hoidan mahdolliset ruhjeet ja haavat, joita korjailemisissa syntyy. Sanon jotain nättiä ja kehun jos on nokkela, käytännön älykkyyttä hän omaa. En oikein osaa isompaa intohimoa hihkua noin yleensä, orgasmin saadessa kyllä riehaantuu joskus raapimiseen asti, ainakin lujaan puristeluun. En hirveästi itsekään tykkää oikein intohimoisista otteista, mutta kyllä kosketusta, silitystä ja jalkapohjien kutitusta saan tvn katselun lomassa, se on rentouttavaa.

      • ouh.auh.huikamalata

        orkasmi,
        sää et sentään huuva niinko yks kainuun kaakattaja muka huutaa.


    • VanhaHomo

      Onko tämä siis vain heteroille?

      • JokainenPäättäITSE

        Kuka niin sanoi? Miksi olisi?


      • VanhaHomo
        JokainenPäättäITSE kirjoitti:

        Kuka niin sanoi? Miksi olisi?

        No ihan näin vaan sen aattelin... "Miehille: miten osoitatte tunteitanne ja hellittelette naistanne?" Enpä nyt nokkiini ottanut. Vastasinpa vain kysymykseesi.


      • hetero-on-ihminen

        Homot ovat teatraalisia ylitunteellisia itkupillejä, niille pitää laittaa pystyyn oma saari ja eristää sinne.


      • ihanaa-rakastaa

        Kävimpä mielenkiinnosta laskemaan, kuinka monen miehen kanssa olen harastanut sexsiä ja niitä kertyi 53, mikäli joku ei ole unohtunut.

        Menin avioon 20-vuotiaana ja liitto jatkuu edelleen kaikista panoistani huolimatta, koska mieheni ylittää minun panoni varmasti tuplaten, joten jotakuinkin ollaan tasoissa, vaikkakin hänen hyväkseen. Siis lasken tähän sen naisen palkan 80% miehen tuloista, mutta minun palkkani oli joskus suurempi, kuin mieheni.


      • 637-4
        hetero-on-ihminen kirjoitti:

        Homot ovat teatraalisia ylitunteellisia itkupillejä, niille pitää laittaa pystyyn oma saari ja eristää sinne.

        Itse en tunne yhtään teatraalista homoa joka olisi edes itkupilli. Taidat katsella liikaa homosarjoja telkkarista joissa nämä mainitsemasi asiat yleistetään.


    • eioo

      Täältäkö muka löytyisi noita yllämainittuja rakastajia?? älä unta nää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe