Päivämieslehti

juurituntuusiltä

Päivämiehen hinta oli taas noussut. Miksi pitää siionin lähetyslehti olla lehden mukana. Päivämies riittäisi. Lopetan tilauksen ja alan lukea netistä. 70 € on iso raha jos puutetta on taloudellisesti.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä Sinä voit lopettaa tilauksen, jos Sinulla on taloudellisesti tiukkaa.

      Mutta jos Sinulla on varaa, niin tilaa lehti. Rahat menee hyvään tarkoitukseen, ne menee lähetystyöhön.

      • Ja mitähän siinä työssä lähetetään?


      • Missä teillä on kokoaikainen miehitys lähetyskentällä, vaikka kääntämässä heille Raamattuja?
        Laitko paikan ja lähetinj nimen, näin on kristillisissä seurakunnissakin, voit katsoa.


    • SRKnToimittelija

      Yksi Taivaaseen pääsyn edellytyksistä on voimassa oleva Päivämies- tilaus.
      Onhan se ymmärrettävää, etä Sieunvihollinen laitattaisi ostamaan juustoa leivän päälle, vaikka ilmankin pärjää.
      Muistakaa rakkaat sisaret ja veljet: Hetki vaivassa ja puuttessa, ikuinen elämä Taivaassa!

      • Autatko siinä, missä UT;ssa kerrotaan, että ihminen pääsee taivaaseen?
        Ja missä se, että sinnen mennään Päivämies kainalossa.


      • 88900

        Kyllähän Kesitas Jeesuksen ensimmäisillä opetuslapsilla oli taivaallinen toivo, apostoleillekin Jeesus lupasi, että hän meni valmistamaan heille sijaa ja että he tulisivat istumaan hänen kanssaan valtaistuimilla tuomitsemassa uudelleen luomisessa, kun Valtakunta ennallistaa maan alkuperäisen tarkoituksen mukaan. Ensimmäisellä vuosisadalla taivaallinen toivo oli kaikilla kristityillä ja se heijastuu seurakunnille lähetetyissä kirjeissä. Mutta tämä taivaallisen toivon omaavien sanotaan olevan pieni joukko, ensihedelmä. Niinpä nyt meillä on maallinen toivo ikuisesta elämästä paratiisimaassa. Vain harvoja on enää jäljellä, jotka odottavat pääsevänsä Herran luo taivaaseen.


    • Harkinnassa

      Päivämies on kallis viikkolehdeksi. Mikä siinä maksaa? Minulle tulee eräs toinen viikkolehti, joka on noin 20 euroa halvempi.

    • eläkeläinen_

      Lopetin tilauksen, liian kallis minulle.

    • Suhteellisuudet

      Kuinka teillä on varaa Internet-maksuihin, jos ei ole varaa Päivämiestä tilata?

      • PihiysKannattaa

        Mie käytän naapurin langatonta verkkoa.
        Tulee melko halvaksi, alennus on 100 %. Voisin yrittää tinkiä lisääkin.
        Säästyneet verkkomaksut annan rauhanyhistyksen kolehtiin.
        Säästän myös niin, että kun naapuri lämmittää mikroaaltouunissa ruokaa, laitan oman eineslaatikon juuri samaan aikaan omalle ruokapöydälle. Se mikroaaltouuni vuotaa sen verran, että omakin ruoka lämpenee, vaikka välissä on 2 seinää ja 3 lattiaa.


      • Vastinerahalle

        Ei se ole suinkaan rahasta kiinni, vaan periaatteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe