Päivämieslehti

juurituntuusiltä

Päivämiehen hinta oli taas noussut. Miksi pitää siionin lähetyslehti olla lehden mukana. Päivämies riittäisi. Lopetan tilauksen ja alan lukea netistä. 70 € on iso raha jos puutetta on taloudellisesti.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä Sinä voit lopettaa tilauksen, jos Sinulla on taloudellisesti tiukkaa.

Mutta jos Sinulla on varaa, niin tilaa lehti. Rahat menee hyvään tarkoitukseen, ne menee lähetystyöhön.

• Ja mitähän siinä työssä lähetetään?

• Missä teillä on kokoaikainen miehitys lähetyskentällä, vaikka kääntämässä heille Raamattuja?
        Laitko paikan ja lähetinj nimen, näin on kristillisissä seurakunnissakin, voit katsoa.

• SRKnToimittelija

Yksi Taivaaseen pääsyn edellytyksistä on voimassa oleva Päivämies- tilaus.
      Onhan se ymmärrettävää, etä Sieunvihollinen laitattaisi ostamaan juustoa leivän päälle, vaikka ilmankin pärjää.
      Muistakaa rakkaat sisaret ja veljet: Hetki vaivassa ja puuttessa, ikuinen elämä Taivaassa!

• Autatko siinä, missä UT;ssa kerrotaan, että ihminen pääsee taivaaseen?
        Ja missä se, että sinnen mennään Päivämies kainalossa.

• 88900

Kyllähän Kesitas Jeesuksen ensimmäisillä opetuslapsilla oli taivaallinen toivo, apostoleillekin Jeesus lupasi, että hän meni valmistamaan heille sijaa ja että he tulisivat istumaan hänen kanssaan valtaistuimilla tuomitsemassa uudelleen luomisessa, kun Valtakunta ennallistaa maan alkuperäisen tarkoituksen mukaan. Ensimmäisellä vuosisadalla taivaallinen toivo oli kaikilla kristityillä ja se heijastuu seurakunnille lähetetyissä kirjeissä. Mutta tämä taivaallisen toivon omaavien sanotaan olevan pieni joukko, ensihedelmä. Niinpä nyt meillä on maallinen toivo ikuisesta elämästä paratiisimaassa. Vain harvoja on enää jäljellä, jotka odottavat pääsevänsä Herran luo taivaaseen.

• Harkinnassa

Päivämies on kallis viikkolehdeksi. Mikä siinä maksaa? Minulle tulee eräs toinen viikkolehti, joka on noin 20 euroa halvempi.

• eläkeläinen_

Lopetin tilauksen, liian kallis minulle.

• Suhteellisuudet

Kuinka teillä on varaa Internet-maksuihin, jos ei ole varaa Päivämiestä tilata?

• PihiysKannattaa

Mie käytän naapurin langatonta verkkoa.
        Tulee melko halvaksi, alennus on 100 %. Voisin yrittää tinkiä lisääkin.
        Säästyneet verkkomaksut annan rauhanyhistyksen kolehtiin.
        Säästän myös niin, että kun naapuri lämmittää mikroaaltouunissa ruokaa, laitan oman eineslaatikon juuri samaan aikaan omalle ruokapöydälle. Se mikroaaltouuni vuotaa sen verran, että omakin ruoka lämpenee, vaikka välissä on 2 seinää ja 3 lattiaa.

• Vastinerahalle

Ei se ole suinkaan rahasta kiinni, vaan periaatteesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe