Päivämieslehti

juurituntuusiltä

Päivämiehen hinta oli taas noussut. Miksi pitää siionin lähetyslehti olla lehden mukana. Päivämies riittäisi. Lopetan tilauksen ja alan lukea netistä. 70 € on iso raha jos puutetta on taloudellisesti.

11

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä Sinä voit lopettaa tilauksen, jos Sinulla on taloudellisesti tiukkaa.

      Mutta jos Sinulla on varaa, niin tilaa lehti. Rahat menee hyvään tarkoitukseen, ne menee lähetystyöhön.

      • Ja mitähän siinä työssä lähetetään?


      • Missä teillä on kokoaikainen miehitys lähetyskentällä, vaikka kääntämässä heille Raamattuja?
        Laitko paikan ja lähetinj nimen, näin on kristillisissä seurakunnissakin, voit katsoa.


    • SRKnToimittelija

      Yksi Taivaaseen pääsyn edellytyksistä on voimassa oleva Päivämies- tilaus.
      Onhan se ymmärrettävää, etä Sieunvihollinen laitattaisi ostamaan juustoa leivän päälle, vaikka ilmankin pärjää.
      Muistakaa rakkaat sisaret ja veljet: Hetki vaivassa ja puuttessa, ikuinen elämä Taivaassa!

      • Autatko siinä, missä UT;ssa kerrotaan, että ihminen pääsee taivaaseen?
        Ja missä se, että sinnen mennään Päivämies kainalossa.


      • 88900

        Kyllähän Kesitas Jeesuksen ensimmäisillä opetuslapsilla oli taivaallinen toivo, apostoleillekin Jeesus lupasi, että hän meni valmistamaan heille sijaa ja että he tulisivat istumaan hänen kanssaan valtaistuimilla tuomitsemassa uudelleen luomisessa, kun Valtakunta ennallistaa maan alkuperäisen tarkoituksen mukaan. Ensimmäisellä vuosisadalla taivaallinen toivo oli kaikilla kristityillä ja se heijastuu seurakunnille lähetetyissä kirjeissä. Mutta tämä taivaallisen toivon omaavien sanotaan olevan pieni joukko, ensihedelmä. Niinpä nyt meillä on maallinen toivo ikuisesta elämästä paratiisimaassa. Vain harvoja on enää jäljellä, jotka odottavat pääsevänsä Herran luo taivaaseen.


    • Harkinnassa

      Päivämies on kallis viikkolehdeksi. Mikä siinä maksaa? Minulle tulee eräs toinen viikkolehti, joka on noin 20 euroa halvempi.

    • eläkeläinen_

      Lopetin tilauksen, liian kallis minulle.

    • Suhteellisuudet

      Kuinka teillä on varaa Internet-maksuihin, jos ei ole varaa Päivämiestä tilata?

      • PihiysKannattaa

        Mie käytän naapurin langatonta verkkoa.
        Tulee melko halvaksi, alennus on 100 %. Voisin yrittää tinkiä lisääkin.
        Säästyneet verkkomaksut annan rauhanyhistyksen kolehtiin.
        Säästän myös niin, että kun naapuri lämmittää mikroaaltouunissa ruokaa, laitan oman eineslaatikon juuri samaan aikaan omalle ruokapöydälle. Se mikroaaltouuni vuotaa sen verran, että omakin ruoka lämpenee, vaikka välissä on 2 seinää ja 3 lattiaa.


      • Vastinerahalle

        Ei se ole suinkaan rahasta kiinni, vaan periaatteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe